Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Enpä ole "vakkareista" viime aikoina unta nähnyt, mutta viime yönä näin unta, että olin Virossa hengailemassa joidenkin sikäläisten Teddy-poikien (50-luku diggareita musiikin ja vaatetuksen suhteen, "fiftareita") kanssa.

Outoa. :?
:perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin sellaista unta, että Yönmustaritarilla oli joku paatti, jolla seilailimme kesämökillämme. Menin Y:n taakse seisomaan ja painauduin häntä vasten, hieroin vähän etumustani hänen takamustaan vasten ja halailin häntä. Sitten otin Y:n kainaloon ja pussasin, mutta siihen se Y sitten kauhistuikin ja jäykistyi. Sellainen mies se Yönmustaritari on.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Näin sellaista unta, että Yönmustaritarilla oli joku paatti, jolla seilailimme kesämökillämme. Menin Y:n taakse seisomaan ja painauduin häntä vasten, hieroin vähän etumustani hänen takamustaan vasten ja halailin häntä. Sitten otin Y:n kainaloon ja pussasin, mutta siihen se Y sitten kauhistuikin ja jäykistyi. Sellainen mies se Yönmustaritari on.
On sullakin kuitenkin vielä oppimista VILJALTI!

a) ensinnäkin sun pitäisi löytää Arska uniin. Ns. perusasia.
b) Jos otat miehen pussaukseen syliin niin...voivoi pitääks tää opettaa-->
c) okay...kauhistuminen on ekstaasiin joutumista ja jäykistyminen...hei Keikku, ei niin huono itsetunto saa sulla olla.Kyl kai nyt sentään niin käy!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti: c) okay...kauhistuminen on ekstaasiin joutumista ja jäykistyminen...hei Keikku, ei niin huono itsetunto saa sulla olla.Kyl kai nyt sentään niin käy!

Joo, joskus käy, mutta tulkitsen kauhistumisen ja jäykistymisen kyllä ihan sen merkiksi, ettei nappaa. Ekstaasi on kuule ihan eri asia ja ekstaasiin joutuneet miehet näyttävät vähän erilaisilta kuin Yönmustaritari unessani. :wink:

Stadinarska, miehet eivät ole vain koneita ja lihapaloja, vaan tuntevia ja ajattelevia olentoja. Ettäs tiedät. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: c) okay...kauhistuminen on ekstaasiin joutumista ja jäykistyminen...hei Keikku, ei niin huono itsetunto saa sulla olla.Kyl kai nyt sentään niin käy!

Joo, joskus käy, mutta tulkitsen kauhistumisen ja jäykistymisen kyllä ihan sen merkiksi, ettei nappaa. Ekstaasi on kuule ihan eri asia ja ekstaasiin joutuneet miehet näyttävät vähän erilaisilta kuin Yönmustaritari unessani. :wink:

Stadinarska, miehet eivät ole vain koneita ja lihapaloja, vaan tuntevia ja ajattelevia olentoja. Ettäs tiedät. :wink:
Keikkujen keikku!

Tsadinarskalainen on maksimalisen tunteva ja ajatteleva OLIO. Oikein OTUS!
Muut miehet ovat rasvaisia kitiseviä haisevia koneita.
ETTÄS tiedät nyt ja vaihda unesi miestä ensi yönä, mutta älä kerro muille koska ne tulee mustiksiksi. Oon saanut jo kateellisuus ja kateusryöppyjä ihan tarpeeksi, sano! Ja kun kauhistun unessassi niin tiedät että olen ekstaasissa, syvässä ja miettivässä.
Ja sit kaikille tiedoksi että tämä oli kirjoitettu PILKE SILMÄKULMASSA!
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ei perkele, ja just kun olin päättänyt etten näe enää koskaan Kitinä-aiheisia unia...

Olin jonkinmoisessa muuttoporukassa auttamassa Suvinen:ia muuttamaan pois ex-poikaystävänsä luota. En osaa sanoa olivatko muut muuttoporukan tyypin kitinäläisiä, mutta sovitaan että olivat.

Paikalla asunnossa oli sekä kyseinen ex-poikaystävä, että Suvisen uusi kuviteltu boyfriendi (ei ollut Stadinarska, tarkistin), jälkimmäinen auttamassa muutossa. Uusio vaikutti kovin vaivautuneelta tilanteesta varsinkin kun Suvinen edelleen selvästi kaipasi exäänsä, ja osoitti sen kosteasilmäisen avoimesti. Exä, joka nyt ajatellen näytti muuten vähän tuolta tyypiltä, vaikutti siltä kuin olisi vaan halunnut päästä nopeasti koko prosessin yli, pyrki kiirehtimään muuttoa jne. Uusio oli taas sellainen tavanomaisen näköinen tummahiuksinen nuorimies.

Mitään muuta mielenkiintoista unessa ei tapahtunut, eikä tuokaan nyt niin kovin mielenkiintoista ollut, varsinkaan koska olin statistin roolissa. Paska uni.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:Ei perkele, ja just kun olin päättänyt etten näe enää koskaan Kitinä-aiheisia unia...

Olin jonkinmoisessa muuttoporukassa auttamassa Suvinen:ia muuttamaan pois ex-poikaystävänsä luota. En osaa sanoa olivatko muut muuttoporukan tyypin kitinäläisiä, mutta sovitaan että olivat.

Paikalla asunnossa oli sekä kyseinen ex-poikaystävä, että Suvisen uusi kuviteltu boyfriendi (ei ollut Stadinarska, tarkistin), jälkimmäinen auttamassa muutossa. Uusio vaikutti kovin vaivautuneelta tilanteesta varsinkin kun Suvinen edelleen selvästi kaipasi exäänsä, ja osoitti sen kosteasilmäisen avoimesti. Exä, joka nyt ajatellen näytti muuten vähän tuolta tyypiltä, vaikutti siltä kuin olisi vaan halunnut päästä nopeasti koko prosessin yli, pyrki kiirehtimään muuttoa jne. Uusio oli taas sellainen tavanomaisen näköinen tummahiuksinen nuorimies.

Mitään muuta mielenkiintoista unessa ei tapahtunut, eikä tuokaan nyt niin kovin mielenkiintoista ollut, varsinkaan koska olin statistin roolissa. Paska uni.
AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Olit laittanut tämän viestin juur aiemmin kun mä laitoin ketjuvastausta "uudenvuodenlupauksiin" Suviselle ja juuri vielä povasin hänelle haaveunta Stadinarskasta... Kuinka VOI olla mahdollista?

Toisena asiana oikeastaan sun tulisi sille optikolle mennä vaikka uniesikin takia. Kyllä se uusio oli Stadinarska varmasti ja silloin ei Suvinen ex:äänsä enää kaipaile kun pidin häntä unessa(kin) hyvänä!
TARKISTA uniasi, ne ovat väärin säädetty hieman.
Ihailijalleen Candymanille lähetti terveiset Stadinarska
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Stadinarska kirjoitti:AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Olit laittanut tämän viestin juur aiemmin kun mä laitoin ketjuvastausta "uudenvuodenlupauksiin" Suviselle ja juuri vielä povasin hänelle haaveunta Stadinarskasta... Kuinka VOI olla mahdollista?
Sinä matkit, siitä se johtuu.
Toisena asiana oikeastaan sun tulisi sille optikolle mennä vaikka uniesikin takia. Kyllä se uusio oli Stadinarska
Sori, mutta hanki omat unesi. Sinä et uniini pääsisi vaikka pyytäisit.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Otollisin aika unille tai ainakin niiden muistamiselle on hetket, joilloin olet nukkunut jo tarpeeksi, mutta jatkat vain kokonaismäärältään noin 12 tuntiin asti.

Näin muistaakseni jotakin unta, jossa tekstejäni pilkkasi useat tahot. Yritin selostaa väkisin vääntämällä, että ettekö tajua merkitystä. Näennäisyyden ja loogisten ketjujen kanssa olivat olleet liikaa tekemisissä... jne. think sou. :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Olit laittanut tämän viestin juur aiemmin kun mä laitoin ketjuvastausta "uudenvuodenlupauksiin" Suviselle ja juuri vielä povasin hänelle haaveunta Stadinarskasta... Kuinka VOI olla mahdollista?
Sinä matkit, siitä se johtuu.
Toisena asiana oikeastaan sun tulisi sille optikolle mennä vaikka uniesikin takia. Kyllä se uusio oli Stadinarska
Sori, mutta hanki omat unesi. Sinä et uniini pääsisi vaikka pyytäisit.
Niin, kyllähän tässä on paljon hyvääkin. En siis esiinny kuitenkaan painajaisunissasi myöskään. Pitäähän tähän olla tyytyväinen. Jään miettimään asiaa. Hmmm
Jos kuitenkin voit järkätä asian niin tuo minut uneen, jossa Suvinen seikkailee, jookosta! 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Otollisin aika unille tai ainakin niiden muistamiselle on hetket, joilloin olet nukkunut jo tarpeeksi, mutta jatkat vain kokonaismäärältään noin 12 tuntiin asti.

Näin muistaakseni jotakin unta, jossa tekstejäni pilkkasi useat tahot. Yritin selostaa väkisin vääntämällä, että ettekö tajua merkitystä. Näennäisyyden ja loogisten ketjujen kanssa olivat olleet liikaa tekemisissä... jne. think sou. :)
Sinua joskus pilkattu?? Se on sitten EAA
eli ennen Arvoisaa Arskaa
eps

Viesti Kirjoittaja eps »

Olin päätynyt lentokentälle etsimään lentoa Beirutiin, kun tapasin siellä Ninnin matkalla veljeään tapaamaan Turkkiin Ankaraan. Veli oli kutsunut Ninnin katsomaan, miten hyvä elämä veljellä nykyisin on.

Jostain syystä en päässyt Beirutin koneeseen, vaan jouduin myös Ankaraan. Siellä treffasin Ninnin uudestaan jonkin hämärän slummialueen bussipysäkillä. Juttelimme siitä, miten pieni maailma on, kun ikivanha ränsistynyt bussi tuli. Bussiin hyppäsi elco, joka oli matkalla ystävänsä luo. Nousimme Ninnin kanssa samaan bussiin, jossa takapenkillä Suvinen oli istumassa. Tuumasimme porukalla, miten kitinäläiset valtaavat selkeästi maailman.

Matkustimme bussilla yhden pysäkinvälin, koska kuulemma sen verran saa matkustaa ilmaiseksi. Sattumalta se oli myös elcon poistumispysäkki, joten jäimme sitten kaikki pois siinä. Elcon ystävä asui ränsistyneessä kerrostalossa, mutta kun kurkistimme asuntoon sisälle, se oli viimeisen päälle upea lukaali, jossa oli mielettömän hieno tumma sisustus. Siinä sitten selvisi, että itse asiasas kämppä onkin elcon, joka oli päättänyt muuttaa Turkkiin edullisemman elämän perässä. Ihastelimme asuntoa ja mietimme, miten elcolla on varaa siihen, mutta kävikin ilmi, että siellä kaikki on todella edullista.

Jossain noilla paikkeilla heräsin ja jäin miettimään, että miksi ihmeessä olin matkalla Beirutiin. Muuten uni oli tietenkin täysin järkevä enneuni.

(Uni muuten tosiaan meni noin; jutussa ei ole mitään keksittyä.)

e.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti:miehet eivät ole vain koneita ja lihapaloja, vaan tuntevia ja ajattelevia olentoja.
:shock:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa, musta uneksitaan :h:

Hassu uni epsiläinen :D
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

eps kirjoitti:Siinä sitten selvisi, että itse asias kämppä onkin elcon, joka oli päättänyt muuttaa Turkkiin edullisemman elämän perässä.
Tässä vaiheessa on jo pakko huomata että unta näkee!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin sellaista unta, että joukko kitinäläisiä oli lähtenyt pienelle matkalle. Muistan unesta ainakin isohaaran ja Niban. Isohaara oli noin 2,5 metriä pitkä ja yritin halata häntä, mutta hänen piti kumartua ja poimia minut syliin. Niba taas oli kunnostautunut jonkinsortin auteurina ja oli editoinut matkalla kuvaamaansa materiaalia (ihme ja kumma materiaali oli kuvattu Töölönlahdella) jonkun hassun vanhan leffan kanssa päällekkäin. Niban työssä mäkeä kelkalla laskeva mies meinasi ajaa jonkun kitinäläisen päälle.

Luulen, että matkalla mukana olivat myös ainakin Vaola ja Chap. Sheetlordkin saattoi olla meiningissä mukana.

Matkalla kävimme myös jossain isossa maalaistalossa, kai jossain kaakkois-Suomessa. Talossa asui intialaisen näköinen, todella karvainen (selkäkin oli puoliturkin peitossa) ja lihaksikas nuori mies, joka harrasti maastopyöräilyä. Kitinäläiset vähän vinkkailivat minulle silmää ja tiedustelivat, kiinnostaisiko mies minua. Ei kiinnostanut.

Seikkailin myös jonkun pienen kaakkoissuomalaisen kaupungin kaduilla pelkässä paidassa ja alkkareissa ja mietin, että takapuoleni näyttää varmaan aika kivalta, vaikka vähän nolottaakin kävellä puolipukeissa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:
Olin jonkinmoisessa muuttoporukassa auttamassa Suvinen:ia muuttamaan pois ex-poikaystävänsä luota..
Pitänee lakata piinaamasta teitä kuolleen suhteeni yksityiskohdilla, ettei painajaiset pahene :shock:
Eikä eksäni kyllä näytä lainkaan Kaarlolta :)
Hei Suvinen:ia. ET KAI oo vielä tuiverruksissa? Kaarlo? Missä sellainen vaikuttaa? Herää Suvinen:ia! Aika herätä ja mennä tutimaan!
Hyvä, että kännisi on nyt otetty ja kuitattu niin se on sitten selvä näin.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ai niin.. Tännekin!

Näin viime yönä unta Ninnistä, muuta en valitetavasti muista kuin hänen läsnäolonsa siinä. Luultavasti siinä tapahtui jotakin paskamaista koska heräsin välittömästi sen jälkeen hirvittäviin vatsanväänteisiin :P

..ja tällaisella unella piti kitinänkin uniini palata, pitkän poissaolon jälkeen..

Ihan pAsKaA!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Näin viimeöisissä lääkehuuruissa unta Mylwäimestä, joka halusi kovasti pidellä mua kädestä kiinni ja pussailla. Tai olla aika tehokkaat napit!
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Näin viime yönä aika hurjan seksiunen. Oli siinä Kitisijöitäkin, mutta lähinnä tämä liittyi erään Kityläisen kaveriin. Joka ei edes ole mulle mitenkään tuttu. Mut olipa sen verran vaikuttava uni, että kuuma puna nousi vielä keskipäivälläkin poskille, kun muistui mieleen jotain yksityiskohtia...

Ranking: :oops: :oops: :oops:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin unta että Razormaid oli ajanut kaljuksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vaola kirjoitti:Näin viime yönä aika hurjan seksiunen. Oli siinä Kitisijöitäkin, mutta lähinnä tämä liittyi erään Kityläisen kaveriin. Joka ei edes ole mulle mitenkään tuttu. Mut olipa sen verran vaikuttava uni, että kuuma puna nousi vielä keskipäivälläkin poskille, kun muistui mieleen jotain yksityiskohtia...

Ranking: :oops: :oops: :oops:

:pics:

Oh'o!

Olinx ees mä mukana??+ Nähkää joku mustaki joskus unia, pliis, kiitos pus!1
Prepare for the worstest.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Olinx ees mä mukana??+ Nähkää joku mustaki joskus unia, pliis, kiitos pus!1
Nähty kyl on! Ei noita kehtaa tänne kirjotella enää. Sivee foorumi. :]

Epäseksikäs uni tuli nähtyä Petrifuckbuddysta. Lapsensa opettivat mulle tennistä jollain isolla nurtsilla ja Petri tarjosi miehelleni kaljaa kotinsa terassilla. Oishan toi kai voinu pelottavampikin olla, just silleen seksisti.

Muuten nään tosiaan vaan jotain seksijuttuja kityläisistä. Muutamista.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

nowaysis kirjoitti:Olinx ees mä mukana??+ Nähkää joku mustaki joskus unia, pliis, kiitos pus!1
Olet liian vaikea pihtari jopa unissa. Seksiunien näkeminen alkaa käydä ihan työstä jos sinä olet niissä mukana.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

nowaysis kirjoitti:Olinx ees mä mukana??+ Nähkää joku mustaki joskus unia, pliis, kiitos pus!1
Öö, en muista... Muistini on rajallinen, mitä uniini tulee. Joten muistan (edelleen) vain likaisimmat yksityiskohdat. :oops:

(Niihin sä et valitettavasti tällä kertaa kuulu, I'm sorry honey... :h: )
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin