mustaenkeli kirjoitti:Lievä vitutus iski tossa tunti sitte.
Olin sopinu kaverini kanssa treffit Kampin keskukseen kello 12.15. Kellon ollessa 12.17 ja itse rulla portaitten yläpäässä saan kyseiseltä kaverilta tekstarin "Sinua ei näkynyt, lähdin pois". Yritin soittaa kaverille, mutta jätkäpä ei vastannu. Pistin tekstarin: "Sori, en muistanu, että te kaupunkilaiset olette niin hektisiä, ettette kolmea minuttia ylimäärästä kykene odottamaan. Noh, palaan takaisin Tuomarilaan". Sopivasti siinä sitte bussi tulikin heti parin minutin päästä, johon hyppäsin samantien lievästi sanottuna vittuuntuneena. Bussin juuri startatessa ja lähtiessä tää kaveri sitte soittaa kysyäkseen missä oon ja pahoitteli, että ennätin jo bussiin. Vittu. Tämän takia kannatti matkustaa ensin lähijunalla Tuomarilasta Helsinkiin, siitä metrolla Kamppiin ja takas Tuomarilaan. Vitun homo.
Nyt pitäs sitte kehitellä jotain juhlapuhetta iltaa varten mutsin viiskymppisille. Paskat.
Aamusella sain elämäni ekat parkkisakotki. Tästä pääkaupunkiseudusta ei oo ku harmia. Palaan mahd.pian takaisin lähtöpisteeseen. Hurja koti-ikävä. Siellä sentään on paljon lunta ja monet tähdet tuikkii taivaalla.
a) Se ei sitten ollut Stadinarska. Homo-sanakin sen kyllä kertoi.
b) Stadinarska ei juuri myöhästyisi tai kertoisi siitä etukäteen. Eikö?
c) parkkisakot. Tämäkin on taidetta. Minä oon ollunna useastikin väärällä paikalla kun täällä on niin kamalan vähän paikkoja, mutta ns. sopivasti. En oo koskaan saanna parkkisakkoja,saanen kyllä vielä joskus? mut opiskeluaikana kylläkin ylinopeudesta, jopa pari kertaa, äh.
d) voivoi kun Arska olisi voinut nähdäkin kahveella mutta kun oli omissa "askareissaan".
e) olen pahoillani epöonnistumisistasi. Älähän syytä omistamaani kaupunkia!