Mun mielestäni mies hameessa/kiltissä on aika hottis. Tai riippuu tietenkin miehestä - ja hameesta. En pistäisi lainkaan pahakseni jos puolisoni tahtoisi pukeutua esimerkiksi tuohon ensimmäisen kuvan hameeseen
Miesten hameisiin keskittyvän sivuston mukaan anatomisesti hame olisi miehelle parempi ratkaisu kuin housut, koska siinä on parempi tuuletus. Ei tarvisi koko ajan olla raapimassa nivusiaan. "Jatkuva 'hautominen' voi aiheuttaa siemennesteen laadun heikkenemistä, sienikasvustoa ja/tai ihottumaa".
Todettakoon vielä, että pelkkä hame ei tietenkään tee miehestä hottista - kyseinen ilmaisu ei todellakaan kuvaa jokaista allaolevissa kuvissa esiintyvää herraa.
Suhtautumiseni on neutraali miesten hameiden suhteen. Ei nuo kuvat kohottaneet kulmia ja ihan tavallisen-normaaleilta nuo hameheput vaikuttivat. Silmä on tottunut, vaikkei paljoa ole nähnytkään.
Riippuu miehestä ja hameesta. Feliformian miehelle osaan kuvitella hameen ja miten hyvin se sopii, mutta esim. omalleni en sitten millään. Ei sille sopis.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
En noista kuvista niin innostunut, mutta kyllä hame voi olla miehellä erittäin hyvänkin näköinen sopiessaan kantajansa tyyliin. Tunnen miehen joka pukeutui kesäisin kilttiin. Hänelle se myös sopi kuin nakutettu.
Useimmilla miehillä tosin ei rohkeus hameeseen riitä, on heti niinQ 130% koetuksella.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Toiseksi alimman rivin oikeanpuoleinen kuva sai pyrskähdyksen (yläpäässä...perwot) aikaan. Onneksi en ollut juomassa mitään. Ihan hetkeen en ole nähnyt mitään yhtä hämmentävää ja naurettavaa samaan aikaan.
Noin yleisesti ottaen mulle on ihan sama pitääkö joku mies hametta vai ei. Itse en pitäisi, mutta pitäköön joku muu jos haluaa...tai no jos se on sellainen perinteinen kukkamekko, niin sitten edellä oleva ei päde.
Hameita en saronkia lukuunottamatta ole käyttänyt. Enkä sitäkään ilman festareita.
Kiltteihin en ole koskaan hurahtanut, mutta täytyy myöntää, että esim. Herra Ylpön Rautaneito -levyn aikainen visuaalista ilmettä ja Maynard James Keenanin loikkimista isoperuukkisena transvestiittina Aenima -kiertueella olen kiittänyt monin saatesanoin.
Kyllä sinne Vin Dieselin nahkahameen ja kiltin alle on joskus mieli tehnyt kurkata. Mutta se onkin håt missä vuon. Mutta, en mä yleisesti ottaen lämpeä hamemiehille.
Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä sinne Vin Dieselin nahkahameen ja kiltin alle on joskus mieli tehnyt kurkata. Mutta se onkin håt missä vuon. Mutta, en mä yleisesti ottaen lämpeä hamemiehille.
Ehdinkin jo hymyillä itsekseni useasti, koska saavut aterialle Vinin hamekuvan nähtyäni
Bluntly kirjoitti:Unohdin palauttaa ompelukoneen, joten voi ottaa projektiksi ensi kesän tuskaa varten ommella kasaan yksi kappale pallienjäähdyttimiä.