Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Älä valehtele! Sinulla ei ole mitään todisteita. Stalkkeri! Stalkkeri!

Minä puolestani törmäsin tänään yllättäen AarneAnkkaan keskustassa. Edelleen olen sitä mieltä että symppis tyyppi. Myös uusi autonsa on eri hieno (sain kyydin kotiin), ymmärtää jopa puhettakin. Tosin "What's for dinner?" ei aiheuttanut mitään näkyvää reaktiota. Oli mukava pitkästä aikaa tavata hemmo.
-Superior-
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 2:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

CandyMan kirjoitti:Stalkkeri! Stalkkeri!
Ihan selkeesti oon joo, koska bongasin sut taas perjantaina, tällä kertaa Mannerheimintiellä. Be afraid!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Tyyppi on selvästi siellä kytiksellä. Ties vaikka olet parkkipirkko.

Mut voinee bongata tänäänkin Elielinaukiolta luultavasti joskus tuossa klo 16.30-17.30 välillä, veikkaisin. Vinkkinä vaan kaikille, sinne voi tulla kytikselle. Pyrin luultavasti johonkin kolmosella alkavaan dösään.
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

CandyMan kirjoitti:Tyyppi on selvästi siellä kytiksellä. Ties vaikka olet parkkipirkko.

Mut voinee bongata tänäänkin Elielinaukiolta luultavasti joskus tuossa klo 16.30-17.30 välillä, veikkaisin. Vinkkinä vaan kaikille, sinne voi tulla kytikselle. Pyrin luultavasti johonkin kolmosella alkavaan dösään.
Paljastan tuntomerkkeinä sänkykamarisilmät-, -nenän ja -suun eli koko sänkykamarisetin. Ja se vartalo... Ah. Kulta!
Kikkelis kokkelis.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

bongasin tänään meiän pihalta kahden aikoihin myltsin tai myltsin kaksoisolennon. nyt vaivaa että kumpi se oli :?
Me transmitte sursum, Caledoni!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Prossu ja Elukka seiskan pintaan Itäisessä Ostoshelvetissä.

Peeäs: ostin iltapuvun. Se on håt! (ei kuuma!!11)
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BettyB. kirjoitti:Prossu ja Elukka seiskan pintaan Itäisessä Ostoshelvetissä.

Peeäs: ostin iltapuvun. Se on håt! (ei kuuma!!11)
Iik, stalkkeri!
Kuin me ei ollenkaan huomattu sua? :?
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Huima ratikassa. Ja heti kun se oli poistunut, muistin, että sillä on suuri juhlapäivä tänään. Ei tullut siis lausuttua live-onnentoivotuksia.
Quarter

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Ja mä nimenomaan kävin näyttäytymässä tänään monta tuntia stadissa että pääsisin listalle mutta ei... te perkeleet!!
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Quarter kirjoitti:Ja mä nimenomaan kävin näyttäytymässä tänään monta tuntia stadissa että pääsisin listalle mutta ei... te perkeleet!!
Kyllä useissa paikoissa oli skunkkimaista hajua keskustassa,joten lähellä oltiin, mutta mähän en tunne sua miltä näytät!

Itseni olen löytänyt vesisateesta ja en siitä pitänyt. Nyt olen kuiva ja en ole kuiva. :wink:
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Quarter kirjoitti:Ja mä nimenomaan kävin näyttäytymässä tänään monta tuntia stadissa että pääsisin listalle mutta ei... te perkeleet!!
Ehheh. Bongasin sut Kampin keskuksesta, Anttilan vierestä venailemasta jossain siinä kahden pintaan, kun olin itse kiirehtimässä kotiin.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Quarter

Vaola kirjoitti:Ehheh. Bongasin sut Kampin keskuksesta, Anttilan vierestä venailemasta jossain siinä kahden pintaan, kun olin itse kiirehtimässä kotiin.
Etkä moikannu. senci
Quarter

Stadinarska kirjoitti:skunkkimaista
se.........on........MÄYRÄ!!!!!!!! :kele:
Vaola
Kitisijä

Quarter kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Ehheh. Bongasin sut Kampin keskuksesta, Anttilan vierestä venailemasta jossain siinä kahden pintaan, kun olin itse kiirehtimässä kotiin.
Etkä moikannu. senci
Olin viittä vaille myöhästymässä bussista! Ole nyt edes kiitollinen, että joku bongasi sut. :p:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Quarter

Vaola kirjoitti:Olin viittä vaille myöhästymässä bussista! Ole nyt edes kiitollinen, että joku bongasi sut. :p:
Ärrinmurrin... no mutku soot vielä sieväki.. nätit tytöt muutenkaa puhu mulle... :( Lupaat si ens kerral!
Vaola
Kitisijä

Quarter kirjoitti:Ärrinmurrin... no mutku soot vielä sieväki.. nätit tytöt muutenkaa puhu mulle... :( Lupaat si ens kerral!
Olisi pitänyt tulla moikkaamaan. Et olisi tunnistanut minua kumisaappaissani, meikittä, pipo syvään silmille vedettynä.
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja mdm »

LillyMunster bongattu levittämästä pyykkejä tossa takana.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mdm kirjoitti:LillyMunster bongattu levittämästä pyykkejä tossa takana.
Reilu meininki. Kenenköhän kitinäläisen luo mä menisin levittämään mun pyykit? :think: Ninni, teillähän on koko ajan kone käynnissä, kuis ois?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Ninni, teillähän on koko ajan kone käynnissä, kuis ois?
Päällä se on nytkin. Kuivaus/levittelytila vähän kortilla.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppa bongattu Vantaan Sanomista!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

SaintJohnPerse bongattu Lauttasaaressa. Ihan puskan takaa tuli kyl, nauroinkin että kyllä teihin törmää ihan missä vaan :D
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

ninnithequeen kirjoitti:SaintJohnPerse bongattu Lauttasaaressa. Ihan puskan takaa tuli kyl, nauroinkin että kyllä teihin törmää ihan missä vaan :D
En minä puskasta tullut vaikka siltä ehkä näytinkin...

Ellei olo olisi ollut niin heikko olisin voinut silloin yhdelle kanssasi lähteäkkin... Mutta oli hieman pelkotiloja...
ninnithequeen

SaintJohnPerse kirjoitti:Ellei olo olisi ollut niin heikko olisin voinut silloin yhdelle kanssasi lähteäkkin... Mutta oli hieman pelkotiloja...
No en mäkään siihen paikkaan kehdannut mennäkään, mikä siin takana oli. Ihan lounaspaikkahan se, ja täynnä pukuäijiä. En tuntenut itseäni oikeen kotoisaksi...
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Bongasin itseni tänään kun katsoin peiliin! :)

Parta rehottaa ja parturissa en ole käynyt melkein puoleen vuoteen.

Korrelaatio: mitä rentun näköisempi on sitä kohteliaampia ovat myyjät, tarjoilijat tms. Ironiaa?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin