Geetzu kirjoitti:Kuvittele, että tietokone tuhos ne kuvat ihan ite*. Voit siis syyttää itseäs kun jätit kopsut ottamatta. Taliaivous on vallankin jeez!
* Näin saattaa välttyä turhalta riidalta rakkaan ihmisen kanssa, ihkuu.
Mä sanoin tuolle yhdelle niiden valokuvien siirtämisestä uudelle koneelle, kehoitin polttamaan ne cd-levylle. Mainitsin useamman kerran. Onneksi digikameran muistikortilla on aika paljon vielä valokuvia jäljellä.
Edith kirjoitti:Mun mikroaaltouuni on kuollut! Miten mä nyt saan lämmintä ruokaa? Kattelen vaan nyt tuota valmisruoka-annosta ja alan kai syödä sit vaan näkkileipää.
Edith kirjoitti:Mun mikroaaltouuni on kuollut! Miten mä nyt saan lämmintä ruokaa? Kattelen vaan nyt tuota valmisruoka-annosta ja alan kai syödä sit vaan näkkileipää.
paistinpannulle.
Mä kuumensin ruokani kattilassa vesihauteessa. *Ei mikään uusavuton, ei suinkaan*
Nilkat palelevat, koska älykkäästi jätin aamulla vilkaisematta ulos ikkunasta ja pukeuduin mataliin kenkiin ja ylipitkiin housuihin. Lahkeet uivat loskassa ja ovat märät puolisääreen asti.
Mulla ei ole ollut kotona mikroa puoleen vuoteen ja pitikin hetki totutella siihen, että ruoka ei lämpene parissa minuutissa. Toisaalta mikron puute on aiheuttanut sen, että nykyään tulee tehtyä huomattasti parempaa ruokaa.
Vielä ei vituta, harmittaa..
Tilasin avokille yhden t-paidan joululahjaksi jota se on toivonut jo piiitkään. Tein sen tilauksen jo pari viikkoa sitten. Maksoin sen tilauksen... vieläkään ei ole kuulunut siitä paidasta mitään. Olen tänään pariin otteeseen yrittänyt soittaa ko firmaan, mutta kukaan ei vastaa. Onneksi summa ei ollut hurja, mutta harmittaa se, että jos se paita ei saavu aatoksi/ollenkaan.
Perkeleen Welho oli katkaissut meidän nettiyhteyden ja kaapelikanavat maksamattoman laskun vuoksi. Laskua ei ole koskaan saatu, eikä myöskään muistutuslaskua, joka on kuulemma lähetetty viikkoja sitten. Postikaan ei ole voinut niitä kadottaa, koska tulevat sähköpostiini. Vituttaa tällaiset jutut, koska maksan laskut aina ajallaan.
Taisin olla kyllä sille asiakaspalvelijalle vähän turhan tyly
Typerä koulutuslaitos ei anna lopputodistusta, ennen kuin olen istunut päivän pelleilemässä heidän kanssaan ns. näytössä. Onhan se nyt helvettiä, että pitäisi ottaa töistä vapaata osallistuakseen "simuloituun asiakasneuvotteluun". Luulisi nyt se, että valmis työ riittää... mutta ei: siihen pitää kirjoittaa oheen projektisuunnitelmia ja herra ties mitä. Tosi relevanttia joo, kun ottaa huomioon että tein koko rompun itsekseni alusta loppuun käyttöliittymiä ja videokuvausta sekä editointia myöten... vitun byrokraatintolvanat...
Bluntly kirjoitti:
Ja mieli vielä heikompi, en taaskaan uskaltanut vongata.
Hei, pakit eivät tunnu miltään, kun niiden ottamista harjoittelee tarpeeksi. Jos saa pakit, kandee ajatella, että tuo nyt ei digannut ominaisuuksistani, mutta seuraava jo saattaakin. Muista digata niistä itse!
kuivuneella mudallakuorrutetut farkut, laukku ja takki.
Nolouden huipennus kun joudun menemään kotiin verhoutuneena ainakin joihinkin em. vaatekappaleista...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Empiiristen havaintojen perusteella uuden työvuoden aloittaminen tuntuu Maanantailta (tm), vaikka kalenterin mukaan on tiistai. Koska keskeneräiset työt ryömivät liskodiskon lattialle jo eilen illalla, niin teoreettisesti tarkasteltuna myös eilisen tunnit on tehty kivulla sisään.
par-sky kirjoitti:joku paskiainen on varastanut mun pyörästä venttiilin
Meinasin lähteä tänään töihin polkupyörällä. En lähtenyt. Taloyhtiön lukollisessa pyöräsuojassa siitä oli varastettu lamppu ja dynamo (ja sellainen kuminen, pilalle venynyt tavarankiinnityslenkura.) Myös satula oli irrotettuna lattialla ja kiinnitysruuvit kateissa. Jos se nyt edes on omani.
Liekö kyseessä ollut "juhlijoita", joiden päätä kuumottanut tuliliemi on katkaissut loputkin kytkennät. Miksi kukaan muuten irrottaisi osia varastettavaksi kuusi vuotta vanhasta halpapolkupyörästä, kun vieressä olisi uusia merkkipyöriä vietäväksi.
Kyllä taas vituttaa. Realistin toiveet oli vaihteeksi jotain ihan muuta kuin realistisia sitten kait. Eilen illasta oli jo vähän parempi mieli, mutta ei se mitään nyt on taas illan myötä olo muuttunut entistä paskemmaksi. Miksi se puhuminen on niin vaikeaa. Puhelimeen ei voi vastata ja viesteissä ei voi sanoa oikeasti yhtään mitään, jos nyt sattuu puhelin olemaan vahingossa päällä, että ne viestit menee perille. Äh, osaisi edes käydä nukkumaan. Ei tän enempää henk koht avautumista.