KiitoksiaVaola kirjoitti: Onnea vielä naimisesi johdosta.Mä ääliö lankesin siihen vauvajuttuun ekaksi.

Juu - tacoja. Namz - kiitos ideasta

KiitoksiaVaola kirjoitti: Onnea vielä naimisesi johdosta.Mä ääliö lankesin siihen vauvajuttuun ekaksi.
Onnea täältäkin! Olette ihana pari.Elppis kirjoitti:KiitoksiaVaola kirjoitti: Onnea vielä naimisesi johdosta.Mä ääliö lankesin siihen vauvajuttuun ekaksi.
Oli kyllä romanttisin kosinta ikinä, tai ainakin vastaus: " VOI VITTU!" Mua EI SAA YLLÄTTÄÄ, pasmat menee ihan sekaisin. (siis vastaus oli Kyllä, reaktiona huudahdus)
Juu - tacoja. Namz - kiitos ideasta
Hail Dumari. Mä oon niin amatööri, etten voi lähteä olusille jos on seuraavana aamuna töitä (vaikka palkka tulisikin).Dumari kirjoitti:Mitäs toi on?Elppis kirjoitti:Dumari kirjoitti:Piu Piu, puntilta tultu. Kohta sauna ja sit olusta kotimaastossa. Huomenna töihin joskus 8 aikoihin.
Syöt pelkästään uppopaistettuja suklaapatukoita. Voisin kuvitella, ettei niitä pysty syömään niin paljon, että lihois.Lipa kirjoitti:Mä nukuin tänään neljään, oon laiska paska ja saamaton. Laihduin viime keväänä 6kg tarkoituksena laihduttaa (paljon enemmänkin) kesän 2007 häihin, mutta oonki sit lihonnu syksyllä 5 kiloa. JEE KIITOS. Samassa lähtöpisteessä sit tammikuussa taas. Ja koska lähden sinne Lontooseen vaihtoon, vedän uppopaistettua brittiruokaa ja lihon varmaan entisestään. Vois päättää ettei syö siellä mitään.
Kuinka kauan olet? Anyway, mun vartalo sai jonkinlaisen sokin siellä ruoasta ja laihduin kuukaudessa 6kg, vaikka söinkin kaiken ja vähän enemmänkin mitä sain eteeniLipa kirjoitti: Ja koska lähden sinne Lontooseen vaihtoon, vedän uppopaistettua brittiruokaa ja lihon varmaan entisestään.
Noni, onnea sitte vaa. Me mutsin kanssa katsotaan täällä telkkaria ja nautitaan kohta yhdet (!!!) keskioluet, noin niinku ruokajuomana vähä niinku. Vitsit, lankopojan velipoika muutti just ihan naapuriin ja siellä olis parhaillaan pirskeentynkää (toivottavasti jatkossakin..). No, mut sain mä äsken ainakin ostettua eteiseen lampun vihdoin!bedlam kirjoitti:Mää lähen baariin nyt sit ekaa kertaa miljoonaan vuoteen. Pakko kai se on. Röyh.
Sitä ois tarvittu vähä enemmän! Vittu! Vaihoin farkut lähteissäni ja TÄTTÄRÄÄ unohin ottaa avaimet taskusta. Rappukäytävässä huomasin mokauksen, mutta eipä löytynyt ilmoitustaululta päivystysnumeroa. "Seuraavan kerran tavoitettavissa maanantaina klo 10". Onneksi naapuri sattui kohtapuoliin tulemaan koiran kanssa kotionsa ja pyysin päästä toiseen rappuun, josta saamastani numerosta sain ääninauhalta päivystyksen kiinni. HUH.irmelianneli kirjoitti:Noni, onnea sitte vaa.bedlam kirjoitti:Mää lähen baariin nyt sit ekaa kertaa miljoonaan vuoteen. Pakko kai se on. Röyh.
Jaah ei voi mitään jossei osaaElppis kirjoitti:Hail Dumari. Mä oon niin amatööri, etten voi lähteä olusille jos on seuraavana aamuna töitä (vaikka palkka tulisikin).Dumari kirjoitti:Mitäs toi on?Elppis kirjoitti: