Ehdotuksia?
Mä en olis uskaltanut ehdottaa mitään jos Ann kehottaisi taas tappamaan. Kyllä mä jonkun peltitassin tarvitsen palkinnoksi minäkin.Mutta mikä olisi aihe? Mukavuudesta? Tassi on siis asetti jos puhun vaikeaa kieltä!Keikaus kirjoitti:Haluan palkita itseni Vuoden Dr. Phil ja Vuoden valaistuja -palkinnoilla. Kiitos minä!
Notkeus ei riitä. Siinäpä se.elco kirjoitti:Ota itteltäs suihin.Homeboy65 kirjoitti: Ehdotuksia?
No nyt kun kalastat ilmiselvää vitsiä, niin kyllähän mä sen voin sanoa tässä. Juu, ei se ole notkeus. Se on jotain muuta. ....Homeboy65 kirjoitti:Notkeus ei riitä. Siinäpä se.elco kirjoitti:Ota itteltäs suihin.Homeboy65 kirjoitti: Ehdotuksia?
Vuoden murumussukka - Suvinenninnithequeen kirjoitti:Vuoden Häviäjä - 1108
Vuoden Sotilas - Mylwin
Vuoden skoraaja - Saint John Perse
Vuoden hienostelija - Elco
Vuoden comeback - Manala
Vuoden pylly - Ann
Vuoden pyykinpesijä - Ninni
Vuoden lahjoittaja - mustaenkeli
Vuoden noraaja - Aasi
Vuoden TPK -Dumis
Vuoden Tulokas - Arska
Jatkakaa...
nowaysis kirjoitti:Ehdottaisin pientä muutosta. Mä oisin Vuoden Pylly, ja Ann ois vaikkapa Vuoden Koiraihminen. Häy äpöyt?
Vaix oonki enemmän semmonen taustapylly ollu viime aikoina, mut kummiski. Perinteet kunniaan, junous.
!
TerQuin: Vuoden Joulupylly (in spe)
Tai sellanen kuva, missä tonttu kurkistaa pyllystä.Lilo kirjoitti:nowaysis kirjoitti:Ehdottaisin pientä muutosta. Mä oisin Vuoden Pylly, ja Ann ois vaikkapa Vuoden Koiraihminen. Häy äpöyt?
Vaix oonki enemmän semmonen taustapylly ollu viime aikoina, mut kummiski. Perinteet kunniaan, junous.
!
TerQuin: Vuoden Joulupylly (in spe)![]()
Jotkut jouluset pikkarit, pliide?