Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mutta ne EI ole niitä aitoja oikeita. Matkiapinoitten rahanhimoissaan keksimiä.imbesiili kirjoitti:R-Kioskilla oon nähny jonkinlaisia.ninnithequeen kirjoitti:Ei niitä aitoja, oikeita saa enää mistään. Koita huuto.nettiä.Kid kirjoitti:Mistä niitä My little ponyja oikein saa? Siis kohtuu hintaan. Br toys on sairaan kallis ja tarjoustalosta ei löydy. Prisma? Citymarket?
Mulla on jäljellä 2 kpl aitoja My Little Ponyjä 80-luvulta. Ja juu, en luovu. Ne on tyttärelle.
Eli nimella My little pony ei saa enää mistään? Oon mä jotain poneja tarjoustalossa nähny, mutten tosiaan tolla nimellä.imbesiili kirjoitti:R-Kioskilla oon nähny jonkinlaisia.ninnithequeen kirjoitti:Ei niitä aitoja, oikeita saa enää mistään. Koita huuto.nettiä.Kid kirjoitti:Mistä niitä My little ponyja oikein saa? Siis kohtuu hintaan. Br toys on sairaan kallis ja tarjoustalosta ei löydy. Prisma? Citymarket?
^Kyllä Hasbro valmistaa edelleen My Little Poneja ja ne ovat ihan aitoja ja niitä myydään Suomessakin. Generation 3 menossa. Ulkonäkö on tietenkin kehittynyt aika paljon G1:stä, eivät ne silti mitään feikkejä ole.
Lista Suomessa myydyistä G3-poneista
Ulkonäkö kehittynyt joo, ja siksi minä en niitä aitoina pidäkään. Pyh.feliformia kirjoitti:^Kyllä Hasbro valmistaa edelleen My Little Poneja ja ne ovat ihan aitoja ja niitä myydään Suomessakin. Generation 3 menossa. Ulkonäkö on tietenkin kehittynyt aika paljon G1:stä, eivät ne silti mitään feikkejä ole.
Lisäksi näitä feikkejä on aika paljon, vai etkö ole törmännyt kaupoissa moisiin?
Ponit, jotka mulla on, ovat Meriliinukka (istuva liila, vihree harja ja häntä) sekä Blossom, vaalean liila varsa joka kattoo ylöspäin.
Joskus -83 valmistettuja.
Tämmönen...:Elukka kirjoitti:Kertokaapas, te Kitinän terveysintoilijat:
Paljonko tämmöisen 70-kiloisen ihmisuroksen pitäisi syödä kuituja päivässä, jotta suoli toimii säännöllisesti?
Jos oikein pahaksi pääsee, apteekista saa sennatabletteja. Niihin ei vaan passaa totuttaa itseään...Kauneus&Terveys-lehti kirjoitti:Kuitua tarvitaan 25–30 grammaa päivässä, mikä jää monelta vajaaksi. Liukenemattomien kuitujen parhaita lähteitä ovat esimerkiksi kokojyväjauhot, leseet, pähkinät, kuorimattomat omenat ja päärynät, pavut ja herneet. Liukenevia kuituja on taas paljon marjoissa, omenassa, sitrushedelmissä ja palkokasveissa, beetaglukaania varsinkin kaurassa. Syö hedelmä joka aterialla, popsi porkkanoita välipalaksi, käytä tummaa riisiä ja pastaa ja lisää leivonnaisiin ja laatikoihin leseitä. Kuivattu luumukin on kuitupommi.
Tää on paha sana, mut mä tuunasin mun joulukortit. Lisäsin noihin jouluisia tarrakuvia ja leikkasin joulumainoksista jouluisia kuvia ja liimailin. Nyt ne on niinku personalized eikä ollenkaan halpoja.Aito_Johanna kirjoitti:Meillä äiti käyttää niitä pakettikortteina oman perheen lahjoissa. Joskus on sedältä tullut postissa sellainen (no joo, miehet; ihme, että ylipäänsä lähetti kortin).Edith kirjoitti:Mä lähetän aina noi, jos ylipäänsä muistan lähettää, olin sitten maksanut tai en. Typeräähän se olis käyttämättä jättää.Leila kirjoitti:Voiko Invalidiliiton joulukortteja oikeasti lähettää sukulaisille ja tuttaville? Nehän jaetaan ilmaiseksi käsittääkseni jokaiseen talouteen. Tänä vuonna kyllä lahjoitin pienen summan Invalidiliitolle, eli olen siis periaatteessa maksanut korteista.
- RolloTomasi
- Kitisijä
- irmelianneli
- Kitisijä
Ok, pitääs kattella. Ajattelin vain, että josko jostain suuremmista marketeista saisi myös.Rouva Pupu kirjoitti:Jostain naamiaisasu/pilailu/jotain kaupoista. Semmosissa olen nähnyt niitä. En tiedä Oulun tarjonnasta.bedlam kirjoitti:Minkälaisista kaupoista kannattaisi haeskella kohtuuhintaisia joulupukin vermeitä?
Okei, ei tuo pervåhuudahdus välttämättä ihan täysin harhaan osunut. Mitäänhän en myönnä kuitenkaan.