Tänä vuonna jää kyllä kaikki jouluruuat väliin. Tekee ehkä hyvää linjoille, mutta pilaa tärkeän osan joulusta

Joo, mie oon. Anna on oman perheensä kanssa tässä vähän lähempänä..brona kirjoitti:Myltsi! Ootko jouluna Vaasassa? ja Ann också? Joutuu ehkä bongaamaan teidät![]()
Kinkkuva mulle ja paljon ja laatikoita ja sinappisilliä ja kylmäsavustettua poroa NAM ja graavisiikaa ja mätiä ja konvehteja ja torttuja ja ... kuorrutettuna leppoisalla yhdessäololla ja joulumusiikilla ja hautuumaakäynnillä.
Mylwin kirjoitti: Joo, mie oon. Anna on oman perheensä kanssa tässä vähän lähempänä..
Perheen velvoitteet kaatuu nuorimman niskaan kun kukaan muu ei halua mennä vanhuksia viihdyttämään vaan ovat omissa oloissaan.
Mut siellähän mie, jonnekin tapaninpäivän tienoille asti. =)
Poroa ja siikaa ja mätiä, uuh. Panisin.
Koska mulle ei vastata tuohon vaihtoehtokysymykseen. Mut sama tuo. Ei se toki tärkee oo! Älä Ninni ole vihainen. Saat PUSIN anteeksipyyntönä , toivoo Arskaninnithequeen kirjoitti:Minkä helvetin takia nuo Stadinarskan kommentit nousee aika ajoin tässä ketjussa? Sama lause ja uudestaan ja uudestaan. Voitko lopettaa? Ärsyttävää spämmäystä.