HÄN sai hepulin! Ja olimme vähän aikaa sitten juuri päässeet jonkinlaisiin väleihin. Surkeus sentään. Tunnen syyllisyyttä. Selviä nyt ystäväni Rouva Pupu, ja pää tyynyyn pehmeästi. Siivotaan sitten huomenna taas,jookosta!Rouva Pupu kirjoitti:Apulanta - Ehjä
Mikä soi nyt..?
- Stadinarska
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
Hei nyt menee liian pitkälle. Mitä mä sun kanssas teen. Mull on ihan hirvee olo kun noin herkäst mun jutustani menit pimiäksi!Rouva Pupu kirjoitti:Kilpi:
- Nerokasta ikävää
- Savuna ilmaan
- Sielut iskee tulta
Nyt ihan tosi hei simmut kiinni...nyt et kyl siivoa, ei yhtään pölyhuiskalla huiskita. NUKU

menen itse nukkumaan. mua ei saa syyttää Pupun sekoamisesta. Missä hänen miehensä on kun ei pidä huolta!
- Stadinarska
- Kitisijä
MÄ sammuin sänkyyn mutta olen niin IILOINEN IILOINEN. Rouva Pupu on selvinnyt ja puheli paskanjauhannassa jo aika selkäjärkistä! Kylläpä itsesyytökseni oli kovia. Guns and Roses väsytti hänetkin. Nyt en kyllä tohdi vastata hänelle. RUPEE vielä siivoamaan.Rouva Pupu kirjoitti:Guns N' Roses - Greatest hits
AI MIKÄ SOI. Nyt soi Ankkurinnappi Säviksestä. Se on kulunut kappale, en innostu. Eikä varmana ole siivousmusaa. Se on perunankeittomusaa.
me Stadissa syödään jatkuvasti paljon PERNAA. Sitten tulee punaposkisia hyvinvoivia Stadinarskoja kuten minä!

Arska
tää on tätä, minkäs sille voi!
- Stadinarska
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
MISTÄ ihmeestä tällaisen olet "löytänyt" ? Mistä kummasta? Mitä parempaa siinä on kuin entisissä hyvissä bändeissä? Me don't understand at all!Xiberia kirjoitti:
Killing Joke - Hosannas from the Basements of Hell
Voi, miksei kukaan taas ole aiemmin kertonut, että Killing Joke on pirun pätevä bändi? Me likes!

- Stadinarska
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
Incubus-Anna Molly
Jollain pervolla tapaa kolahti jossain radion voimasoitossa. Koitin etsiä jotain hyvää tältä pumpulta mutta ei. Pääpiirteissään aika roskaa ja musiikissa jos jossain on se, että väkisin ei passaa alkaa kuuntelemaan.
Tuo yksi kappale jää kuitenkin voimasoittoon ainakin hetkeksi aikaa. Ehkä se menee ohi kohta.
Jollain pervolla tapaa kolahti jossain radion voimasoitossa. Koitin etsiä jotain hyvää tältä pumpulta mutta ei. Pääpiirteissään aika roskaa ja musiikissa jos jossain on se, että väkisin ei passaa alkaa kuuntelemaan.
Tuo yksi kappale jää kuitenkin voimasoittoon ainakin hetkeksi aikaa. Ehkä se menee ohi kohta.
- Stadinarska
- Kitisijä
Mistä sä "kaivat" tuollaisia ihme soittajia? Jaksat olla noin monista kiinnostunut? Eikö ne tunnu aluksi PUULTA kuunnella aina vain uusia. Eikö esim. melodiset vanhat sävelmät kiinnosta, kun ne jo ovat olemassa!? Ei kai tää taas ollut se siivousmusiikkikohtaus? Mut tää sitten kesti vähemmän? Oikeen totta siis olitko työssä noin yöllä kiputalossa? Minä nukuin tuolloin enkä ollut valvomassa ja keskeyttämässä siivoustasi.Rouva Pupu kirjoitti:Full Blown Rose Soittolistaa.
Toivoo Arska aamusella
Shakira - Oral Fixation
Onpa positiivinen yllätys. Kiinnostuin vasta kuullessani sattumalta radiosoitossa dueton Santanan kanssa.
Täytyypä sanoa, että vaikka musiikki on perus-pop-jauhantaa niin erittäin korvia miellyttävää, mikä itse asiassa onkin koko perusidea.
Koko levyllinen on aivan äärimmilleen jalostettua soundimaailmaa. Ei mitään ihmeellistä mutta erittäin pehmeän kuuloista. Onkohan tämä äänitetty samojen tyyppien toimesta, kuin Dire Straitsin levyt.
Muutama musiikillinen koukku ja nimikkeen äänenkäyttö kyllä kolahti. Sopii minun kaiuttimiin ja korviin siis sano.
Onpa positiivinen yllätys. Kiinnostuin vasta kuullessani sattumalta radiosoitossa dueton Santanan kanssa.
Täytyypä sanoa, että vaikka musiikki on perus-pop-jauhantaa niin erittäin korvia miellyttävää, mikä itse asiassa onkin koko perusidea.
Koko levyllinen on aivan äärimmilleen jalostettua soundimaailmaa. Ei mitään ihmeellistä mutta erittäin pehmeän kuuloista. Onkohan tämä äänitetty samojen tyyppien toimesta, kuin Dire Straitsin levyt.
Muutama musiikillinen koukku ja nimikkeen äänenkäyttö kyllä kolahti. Sopii minun kaiuttimiin ja korviin siis sano.
- Stadinarska
- Kitisijä