Mikä on se biisi jota et voi sietää ja miksi
Mikä on se biisi jota et voi sietää ja miksi
Jos asiaa on jo käsitelty, niin nyt tehdään sitten päivitys.
Celine Dion: I´m your lady (onkohan toi sen nimi? Jatkuu ..and you are my man.
Mulla tulee tästä aina mieleen Red Door niminen tuoksu, joka on aivan kamala, lisäksi minusta tämä laulu on säveleltään kasari ja ruma...
Kun kuulen tämän laulun tulee minulle automaattisesti paska fiilis.
Aina.
Celine Dion: I´m your lady (onkohan toi sen nimi? Jatkuu ..and you are my man.
Mulla tulee tästä aina mieleen Red Door niminen tuoksu, joka on aivan kamala, lisäksi minusta tämä laulu on säveleltään kasari ja ruma...
Kun kuulen tämän laulun tulee minulle automaattisesti paska fiilis.
Aina.
Whitney Houston: IIIIIIIIIII will always love youuuuuuuuuuu
Niin imelä, että saa kissankin oksentamaan.
Celine Dion: The New Day Has Come tai jotain sinne päin
Hyi.
sen jonkun pissiksen hitti muutaman vuoden takaa, jossa jollotetaan vähämielisesti o-oo-o-oo-o-oo-o-oo
Neljä ruusua: Rakastellaan missä vaan
Kammottava, teennäinen.
Mamba: Lauantai-ilta
Junteista juntein.
Niin imelä, että saa kissankin oksentamaan.
Celine Dion: The New Day Has Come tai jotain sinne päin
Hyi.
sen jonkun pissiksen hitti muutaman vuoden takaa, jossa jollotetaan vähämielisesti o-oo-o-oo-o-oo-o-oo
Neljä ruusua: Rakastellaan missä vaan
Kammottava, teennäinen.
Mamba: Lauantai-ilta
Junteista juntein.
Mikä tahansa satunnainen otos suomiräp-genrestä saa voimaan pahoin. Osa enemmän, osa vähemmän.
Muita olisi sitten Boten anna, timberlaken tuotanto, crazy frog raiskatut hitit ja ehkä kaiken huippuna leidit lavalla 12min sikermä erinäistä paskaa. Oikeasti, kuka helvetti menee ja vielä toivoo tuota stanallista rallatusta monta kertaa illassa!?!
Muita olisi sitten Boten anna, timberlaken tuotanto, crazy frog raiskatut hitit ja ehkä kaiken huippuna leidit lavalla 12min sikermä erinäistä paskaa. Oikeasti, kuka helvetti menee ja vielä toivoo tuota stanallista rallatusta monta kertaa illassa!?!
ich bin Schnappi, das kleine Krokodil. Aivan sairaan hyvä biisi.Razormaid kirjoitti:Schnii Schnaa Schnappi Schnappi Schnappi Schnappi...
http://www.youtube.com/watch?v=vwBj1EIBOg8
- Stadinarska
- Kitisijä
Jostakin syystä inhokkibiisini on Rafaelin Enkeli. En tiedä perustetta. Jotenkin vaan on pähkö vaikka ihan ok sanatkin.
Sit kaikki teknomusiikki on skeidaa ja lisäksi tympi tosi paljon kaikki vanhojen kappaleiden uuslämmitykset. Tottakai niillä tehdään rahaa, mutta sitä suuremmalla syyllä. kamalaa kun sama artisti paljon huonommalla äänellä vielä lämmittää silkan rahan takia vanhoja biisejään. Ei niitä voi kuunnella.
Sit mieleen tulee nyt kaunis kappale "Love is all around", jonka esitti aikoinaan The Troggs ja joka taatusti oli tunnelmallisempi kuin nyt tuo nykyinen, joka sinänsä on melko hyväkin uuslämmitys.
Mä oon fossiili ajattelutavassani että vanhempi parempi versio on jo tehty piste!Ja niin on vähän muutenkin musiikissa, että kun hyvä on tunnustetusti jo tehty ja nykyinen on hiukan pakkopullaa, heh.
Joululauluinhokit ovat seuraavat: Joulu on taas ja Joulupukki eli
joulu on taas..joulu on taas kattilat...
ja Joulupukki jouluopukki valkoparta vanha...
Ne on tylsiä.
MOT
Stadin jouluarska
Sit kaikki teknomusiikki on skeidaa ja lisäksi tympi tosi paljon kaikki vanhojen kappaleiden uuslämmitykset. Tottakai niillä tehdään rahaa, mutta sitä suuremmalla syyllä. kamalaa kun sama artisti paljon huonommalla äänellä vielä lämmittää silkan rahan takia vanhoja biisejään. Ei niitä voi kuunnella.
Sit mieleen tulee nyt kaunis kappale "Love is all around", jonka esitti aikoinaan The Troggs ja joka taatusti oli tunnelmallisempi kuin nyt tuo nykyinen, joka sinänsä on melko hyväkin uuslämmitys.
Mä oon fossiili ajattelutavassani että vanhempi parempi versio on jo tehty piste!Ja niin on vähän muutenkin musiikissa, että kun hyvä on tunnustetusti jo tehty ja nykyinen on hiukan pakkopullaa, heh.
Joululauluinhokit ovat seuraavat: Joulu on taas ja Joulupukki eli
joulu on taas..joulu on taas kattilat...
ja Joulupukki jouluopukki valkoparta vanha...
Ne on tylsiä.
MOT
Stadin jouluarska
Mm. seuraavat artistit aiheuttavat tavallisesti yökköreaktion: Zen Cafe, Rammstein, Poets of the fall, Stratovarius, Nightwish, Suurlähettiläät, Neljä Ruusua, Klamydia, Yö, Mamba, Arja Saijonmaa.
Yksittäistä kappaletta vaikea valita, pitää miettiä hetki. Esimerkiksi Reijo Taipaleen versio siitä Kentin hitistä on järisyttävän huono, mutta sisältää huonoudessaan jonkilaista camp-viehättävyyttä.
Yksittäistä kappaletta vaikea valita, pitää miettiä hetki. Esimerkiksi Reijo Taipaleen versio siitä Kentin hitistä on järisyttävän huono, mutta sisältää huonoudessaan jonkilaista camp-viehättävyyttä.
ninnithequeen kirjoitti:Tapani Kansan järkyttävä suomennos "Have you really loved a woman" (tai vastaava) kappaleesta. Mikä hemmetin "Rakastella naista" se nyt on. Hyi saakeli. Tunnen myötähäpeää kappaletta kuunnellessa.

Me transmitte sursum, Caledoni!