Nyt on sitten avattu miesten Bilteman vastine naisille..tai no melkein Eve -kosmetiikan tukkumyymälä vantaalle jumbon viereen. nettisivujen mukaan meikkejä..laatutuotteitakin reilusti halvemmilla hinnoilla. Onko joko käynyt/menossa?
En ole, koska ostan pääosan kosmetiikasta allekirjoituksessani näkyvästä osoitteesta ja olen niiden tuotteiden laatuun ja hintaan enemmän kuin tyytyväinen. Mutta kyllä mä voisin lähteä kulttuuriantropologiselle reissulle Eveen.
Olin itse asiassa mukana Even mainoskampanjan suunnitteluvaiheessa. Mielenkiinnosta saattaisin jopa käydä, jos ei kyseinen pulju sijaitsisi kaupungissa, jonka nimeä en kehtaa mainita.
-Superior- kirjoitti:Olin itse asiassa mukana Even mainoskampanjan suunnitteluvaiheessa. Mielenkiinnosta saattaisin jopa käydä, jos ei kyseinen pulju sijaitsisi kaupungissa, jonka nimeä en kehtaa mainita.
-Superior- kirjoitti:Olin itse asiassa mukana Even mainoskampanjan suunnitteluvaiheessa. Mielenkiinnosta saattaisin jopa käydä, jos ei kyseinen pulju sijaitsisi kaupungissa, jonka nimeä en kehtaa mainita.
Vantaa kuuluu Helsinkiin.
Nii justiinsa. Vantaan vanha nimi on Helsinginkylän maitolaituri.
Kiinnostaisi kyllä käydä katsomassa. Onkohan siellä kovinkin hyviä tarjouksia? Netistä kun ei hintoja juuri löydy. Samalla voisi katsastaa ne "pari" muutakin liikettä siinä lähettyvillä.