Xiberia kirjoitti:Taisin jäädä maantiejyrän alle. Kroppa sattuu. Pump-ohjaaja vielä heitti mut kotiin kun kävi ilmi, että asutaan samalla suunnalla, ja sain matkalla kivan luennon urheiluravinteista: "...kun ei niissä yleensä oo suolaa mutta tossa on kaikkea, tarpeeks mankkua ja kaliumia ja natriumia ja vähän hiilareita..." Tuli sellainen olo, josko ruokavaliossa olisi parantamisen varaa Se varmaan pyörtyisi, jos näkisi tämän talouden jääkaapin sisällön.
SIIS MITÄ IHMEEN KUMMAA TÄMÄ ON!
IHAN TOTTA. NYT TÄYTYY CAPSAILLA!
Minä tulin nettiin vasta näin illalla ja vastaan ja sinä PUHUIT MAANTIEJYRÄSTÄ JA MINÄ ENNEN SUN VIESTISI NÄKEMISTÄ KATUJYRÄSTÄ...JA SIIS MOLEMMAT VIELÄ ALLE JÄÄMISESTÄ. JA SIIS MÄ VASTASIN VIELÄ SULLE, JUUR SULLE KATUJYRÄSTÄ???
Miten tää on oikeastaan edes mahdollista? Kyllä siis tekstiviestiä on tullut läheteltyä samaan aikaan ystäväni kanssa, mutta tämä???
Voisi ruveta jo ajattelemaan korkeampia voimia??? Huh.
En saata unohtaa, minusta tää oli oikeesti tosi ihmeyhdistelmä!
Kohtalo.
Taivaissa tehty mäts!
Kohta kilkattaa hääkellot
Siis mutta kyl mää kauhiast ihmeettelen! En voi jummartaa että noin erikoinen aihe ja samalla palstalla sama kirjoittaja. Olisi vielä puuttunut että hän olisi vastannut mulle juuri siinä katujyrässä?
Onkos tämä tässä sitten näin. Pitääks mun tehdä vielä jotain?
EIKAI tää vain merkitse et se JYRÄ tulee oikeasti? Vai avioliitto?