Ooh, mä kuolasin noita Ruåtsissa. Yksi oli vähän ku eräs tärkeä ihminen (vaikkei hän siis ruma ole), koska sillä oli rintakarvatkin. Sen olisin mieluusti vienyt kotiini. Kalliita olivat kuitenkin tällaiselle köyhäilijälle.
Toinen mitä kuolasin Cucunorissa pari vuotta taaksepäin, olivat nämä:
Eli Living Dead Dolls.
Off:
Mun pitääkin joskus laittaa galtsuun kuva mun rakkaasta Kamu-unilelustani. Pelastin sen 30 sentillä kierrätyskeskuksesta muutaman vuotta sitten. Se on söpis, vaikkakin aika ruma reppana.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
SingleMalt kirjoitti:Tolla vois saada kyllä hyvin pillua kaivarin parkissa. - Telaketjulesbolta!
Ok. Selittäkääs nyt mulle, miten autolla saadaan pillua? Mua ainakin kiihottaa jotkut muut ulottuvuudet, kuin autot. Kuitenkin useat miehet väittävät että autolla olisi jokin vaikutus saantiin. Ai niin se on siitä rahasta kyse. No ilmankos mulla on ollut erektio-ongelmia sitten 2001, kun ei tuo euro oo läheskään yhtä eroottisesti stimuloiva ku markka!
Nyt oikeesti muna pystyyn, keiden seksihaluihin liittyvät autot??? Nimim. Oonko normaali?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mä en oikein ymmärrä kans tota hienon auton ja pillun yhteyttä. Kaks kertaa olen autossa antanut, ekan kerran kuppaisessa Kadetissa ja toisen kerran jossain "kamelinkuljetusautossa", en muista merkkiä. Saattoi olla Opel sekin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vaola kirjoitti:Ok. Selittäkääs nyt mulle, miten autolla saadaan pillua?
Eksä tiedä? Kaikissa hienoissa autoissa on asennettuna pussy magnet!
Voi ei. Tarkoittaako tuo sit sitä, et mä oon jo tussunkin hävittänyt..? Olin meinaan tuossa jokunen vuosi sit jossain auto-showssa hommissa, eikä panettanut kertaakaan koko setin aikana.
Lolita kirjoitti:Mä en oikein ymmärrä kans tota hienon auton ja pillun yhteyttä.
Jaa kun olin AvoMersun kyydissä, niin lyhythameiset naiset huomioivat huomattavasti tehokkaammin minut kuin sen aikaisessa kadettissani.
Toooodellakin tosi mystistä! Mutta kun on jo todettu monessa ketjussa, niin kitinäihmiset ovat "parempia" kuin muut tai ainakin erialaisia.
Ei mun kyllä tehnyt yhtään mieli seksiä Jaguaarissa. En itse asiassa edes muista, että mikään auto olisi olisi aiheuttanut panetusta. Ei edes ne Ooppelit, kyllä ne tais olla ne miehet.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Joo mä oon kanssa tehnyt empiirisiä kokemuspaloja autoista. ollessani liikkeellä Mersullani, Aston Martinillani, AlfaRomeollani tai BMW:lläni tai eri Jaguareillani tai sitten parilla Ferrarillani ja taas sitten pikku romuautoillani kuten Volvoillani tai jopa vuoden vanhalla Mersullani niin kyllähän nuo erilaisia ilmeitä aina viäntävät tyttöset.