Kato jotkut meistä vaan osaa, toiset norataan.Stadinarska kirjoitti:Oikein mielenkiintoinen viesti.
Jos saisin pyytää vaihdossa jonkun vähän vähemmän lapsena pääpuskuja seinältä vastaanottaneen.
Ann kirjoitti:Kato jotkut meistä vaan osaa, toiset norataan.Stadinarska kirjoitti:Oikein mielenkiintoinen viesti.
Jos saisin pyytää vaihdossa jonkun vähän vähemmän lapsena pääpuskuja seinältä vastaanottaneen.
Ann kirjoitti:Kyl mä sua arska jollain kierolla tasolla salaa vähän arvostan. Kun en harrasta hyväntekeväisyyttä, niin pitäähän munkin se taivaspaikkani jollain lunastaa.Stadinarska kirjoitti:internet-toveruutta!
No ei tietystikään ole, sehän nyt ois jo vähän liikaa vaadittu.SingleMalt kirjoitti:Onko suomen postissa lukutaitoisia henkilöitä töissä lainkaan?
Mulle tulee entisestä osoitteesta jälleenlähetyskuorissa toistuvasti postia joka ei ole a) minulle, b) edes siihen entiseen osoitteeseen tarkoitettua. Kunhan nyt on jotain kuoreen arvottu. Postia on aina kiva saada!SingleMalt kirjoitti:Onko suomen postissa lukutaitoisia henkilöitä töissä lainkaan?
Melnais kirjoitti:olen kyllä kiltisti kiikuttanut kaiken joko konttoriin tai takaisin laatikkoon. Jokuhan voi kaivata läpyköitään jotka seikkailevat orpoina ympäri Suomea.
Tässä valossa tarkasteltuna on suorastaan ihme, että mulle tuli kesällä perille siskon kortti, jonka osoitteena oli vain nimeni ja "Kadunnimen A ja Kadunnimen B risteys, Punavuori, Helsinki" (siis ne kadunnimet olivat kyllä oikeita katuja, en vain paljasta niitä teille, pervot). Ja kerran eräät tuttavat saivat - jälleen aivan oikeille henkilöille toimitetun - kortin, jonka osoitteena oli: "Nimi ja Nimi, HOASin uudet kerrostalot Leppävaaran Maxin takana, Leppävaara".Melnais kirjoitti: Mulle tulee entisestä osoitteesta jälleenlähetyskuorissa toistuvasti postia joka ei ole a) minulle, b) edes siihen entiseen osoitteeseen tarkoitettua. Kunhan nyt on jotain kuoreen arvottu. Postia on aina kiva saada!
Muistuikin mieleen, että pitäisi _taas_ kantaa takaisin yksi kirje, jonka postinumerosta koulutettu apinakin tietäisi minne se kuuluisi. Sen sijaan postissa tuo numero oli vaihdettu ja toimitettu kirje osoitteeseen, jota ei ole edes olemassa.SingleMalt kirjoitti:Silti, ne saatanan talidomit kantavat tänne entisten asukkaiden postia jatkuvalla syötöllä.