Nih, noh, ne on kaiketi metallia ja alle metrin mittasia -> varma katoaminen.ninnithequeen kirjoitti: Kiitä onnees ettei ollu kuolaimia suussa..
Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
- irmelianneli
- Kitisijä
En oo tainnu ikinä ennen kirjottaa tähän ketjuun.. En oo siis kyllä ikinä ennen unta kitisijöistä nähnykkää, ainakaan näistä ulkomaanelävistä. Mut viime yönä oltiin mun kuntosalilla Elppiksen kanssa, kun sinne saa viedä yhden kaverin ilmaiseksi yhden kerran, jumppaan tai salille. En kyllä muista mitä me siellä hommattiin, hämärtyy ärsyttävästi noi unet, aamulla se oli vielä mielessä ihan hyvin.
- KisSandra
- Kitisijä
Apua.. Yhtäkkiä muistin et pari yötä sitten näin kitinäläisunta.. En vain enää yhtään sen tarkemmin muista et ketä kaikkia siinä oli mutta paljon jengii kuitenkin. Unen idea noin muuten jäi jotenkin hämäräksi. Me oltiin siinä jossain mulle entuudestaan tuntemattomassa suurehkossa omakotitalossa ja meillä oli jotkut ihmeen selviytymisbileet, pitkin taloa ja sen pihaa oli rakenneltu erilaisia esteitä ja tehtäväratoja sun muita ja niissä sitten pyörittin erinäisissä joukueissa ja kilpailtiin. Lopputuloksesta ei mitään hajua. Jossai vaiheessa kuitenkin olin myös samaisen talon vessassa ja katseli itseäni kauhuissani peilistä, multa oli jostain kumman syystä alkanut hiukset tosissaan harventua päälaelta ja kun hiuksiä pikkusen siirsi niin keskeltä päätä löytyi ihan karsee pälvikalju. Heräsin oikeasti sydän pamppailleen ja kauhuissani.. Miten tämmösen sekounen nyt sitten vois analysoida?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
- irmelianneli
- Kitisijä
Haha. Mä olin toissayönä BB-talossa ja hoin kokoajan "Alexandro Alexandro" (tai siis lausuttuna alehandro). Heräsin nauraen, oli varmaan hauskaairmelianneli kirjoitti:Oot kattonu liikaa BB:tä ja OlliaKisSandra kirjoitti:Miten tämmösen sekounen nyt sitten vois analysoida?

The great club outshines the individual, always and forever.
Näin sellaista unta, että Ann ja Mylwin oli mun luona kylässä ja he toivat mukanaan kutsun häihinsä, jotka pidettäisiin toisena pääsiäislauantaina (?) eli 10.4. (taidan merkata päivän kalenteriini ihan vain siltä varalta, että tämä on enneuni). Mylwin jätti vahingossa luokseni violetin opiskelijahaalarinsa, jonka takamuksessa luki MAANPUOLUSTAJA. Mietin, pukisinko haalarin päälleni, kun lähdin tapaamaan yhtä kaveriani. Ajattelin, että minut nähtäisiin isona ja vahvana naisena ja saisin arvostusta, kun kulkisin tuo haalari päällä.
Unessa Ann oli juutalainen ja hänen sukunimensä oli Kohen, siis ihan K:lla. Ann asui suunnilleen siellä missä oikeastikin asuu eli ison kaupungin keskustassa, mutta rivitalossa. Muistan ajatelleeni, että hän on rikas, koska on juutalainen. Annilla oli myös vaaleatukkainen pieni poika, joka nukahti peiton päälle lattialle. Annilla oli myös pitkulainen marsu tai hamsteri ja koira. Ann oli unessa 25 ja Mylwin 24 ja vitsailin, että hyvä, kun otit nuoremman miehen itsellesi.
Jossain vaiheessa ajoimme Annin pienenpienellä ja hitaalla autolla karkuun joitain nuorisoöykkäreitä. Pääsimme kuitenkin Annin rivitalon turvaan.
Unessa Ann oli juutalainen ja hänen sukunimensä oli Kohen, siis ihan K:lla. Ann asui suunnilleen siellä missä oikeastikin asuu eli ison kaupungin keskustassa, mutta rivitalossa. Muistan ajatelleeni, että hän on rikas, koska on juutalainen. Annilla oli myös vaaleatukkainen pieni poika, joka nukahti peiton päälle lattialle. Annilla oli myös pitkulainen marsu tai hamsteri ja koira. Ann oli unessa 25 ja Mylwin 24 ja vitsailin, että hyvä, kun otit nuoremman miehen itsellesi.
Jossain vaiheessa ajoimme Annin pienenpienellä ja hitaalla autolla karkuun joitain nuorisoöykkäreitä. Pääsimme kuitenkin Annin rivitalon turvaan.
Kikkelis kokkelis.
- Stadinarska
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
MOI KIEKAUS, tarkoitan siis kieppaus, Keikaus!Keikaus kirjoitti:Näin sellaista unta, että Ann ja Mylwin oli mun luona kylässä ja he toivat mukanaan kutsun häihinsä, jotka pidettäisiin toisena pääsiäislauantaina (?) eli 10.4. (.
Stadinarska, vanhan kunnon sellainen täällä taas. Uusi päivä ja kenties jopa uudet kujeet?
Ei kovin uudet. Nyt olen ollut kamalan aikaansaamaton.
MUTTA mutta! Tunnetko nämä vakkarit hyvin? Ilmeisesti. Jopa Ninnikuningattaren. Tämä tapaushan aika häjysti kohtelee mua hieman laumasieluna, kaikennäköisillä "ilmanmuuta norataan" - jutuillaan.
Ymmärrätkö etten todellakaan haluaisi nähdä häntä esimerkiksi unessani!!
ULKONA on jokseenkin mukava ilma. Siksi onkin kiva katsoa ikkunasta ulos!
Tämä kevyt kaskunen päättäköön taas tämän viestin ja Keikaukselle suuri terveinen
Stadinarska
Niin, Stadinarska, eikö se jo riitä!

Juu, tunnen montakin runkkaria oikein hyvin. Älä ota ihmisten kirjoituksia tosissaan, se on vain tätä tutustumiseen liittyvää molemminpuolista särmien hiontaa. Vuoden päästä pahimmat vihamiehesi rrrrakastavat sinua rrrrajusti. Tai ovat löytäneet ignore-nappulan ruudultaan.Stadinarska kirjoitti: MOI KIEKAUS, tarkoitan siis kieppaus, Keikaus!...
Joo, ja kannattaa muistaa, että ihmisiä usein ärsyttää toisissa se, mitä eivät kestä itsessään.

Kikkelis kokkelis.
POHJANMAAN KULTA!SingleMalt kirjoitti:Totta. Harvemmin kukaan on ylpeä idiotismistaan.Keikaus kirjoitti:ihmisiä usein ärsyttää toisissa se, mitä eivät kestä itsessään.
Eikä se pelkkään idiotismiin rajoitu. Olen huomannut, että joitain ärsyttää esim. estottomuus ja spontaanius. Kun eivät itse osaa.

Kikkelis kokkelis.
- Stadinarska
- Kitisijä
Sitä mä oon sanonut, että olen usein törmännyt kateellisuuteen. En nyt viitsi tätä aina korostaa kun se korostus tekee minut "rumemmaksi", mutta siis koulussakin aina sai "maahanlyömisen" jos oli jossain asiassa parempi!Keikaus kirjoitti:POHJANMAAN KULTA!SingleMalt kirjoitti:Totta. Harvemmin kukaan on ylpeä idiotismistaan.Keikaus kirjoitti:ihmisiä usein ärsyttää toisissa se, mitä eivät kestä itsessään.
Eikä se pelkkään idiotismiin rajoitu. Olen huomannut, että joitain ärsyttää esim. estottomuus ja spontaanius. Kun eivät itse osaa.
KIITOS Keikaus. Aion kuitenkin noudattaa Hämärämiehen RAKENTAVAA ehsotusta, jonka mukaan voin parantaa kirjoitusasuani, jotta olisi helpompi lukea. Olikohan sekin silti vain kateellisen panettelua. LUULEN, ettei. Nimittäin en minä ainekirjoituksessa näin kirjoittaisi. Siellä toki miettisin joka pilkkua ja pistettä...
Tein sulle runon:
Nyt kertoi mulle Keikaus,
asiaa, jossa oli viisaus,
koska mun tulosta kitinään on kuukaus,
ja monilta runkkarilta pääse huokaus,
niin koittaa ilo sitten kuin humaus
kun koittaa taasen salliva rentous
ja siksi halin ansaitsee Kiekauskeikaus!

Stadinarska
runoilija
Oot hauska mies!
Juu, kyllä niitä muita ihmisiä kannattaa käyttää peileinä ja kuunnella, mitä sanottavaa heillä on, siis johonkin pisteeseen asti, ja muuttaa käytöstään tarvittaessa. Toisaalta tämä tämmöinen koko kansan areena kuin internjet ei ehkä ole paras paikka syvimpien tuntojensa paljastamiseen. Tai ainakin pitää varautua siihen, että jotkut katsovat asiakseen kommentoida aika tylysti sitä ja tätä. Tietenkin omien tunteidensa ja ajatustensa mukaan.
Juu, kyllä niitä muita ihmisiä kannattaa käyttää peileinä ja kuunnella, mitä sanottavaa heillä on, siis johonkin pisteeseen asti, ja muuttaa käytöstään tarvittaessa. Toisaalta tämä tämmöinen koko kansan areena kuin internjet ei ehkä ole paras paikka syvimpien tuntojensa paljastamiseen. Tai ainakin pitää varautua siihen, että jotkut katsovat asiakseen kommentoida aika tylysti sitä ja tätä. Tietenkin omien tunteidensa ja ajatustensa mukaan.
Kikkelis kokkelis.
- Stadinarska
- Kitisijä
Juu, kyllä. Mä olen joustava mielestäni enkä halua mitään toraa.Keikaus kirjoitti:Oot hauska mies!
Mutta siis minua ottaa kyllä aivoon tuollainen laumasielutyhmyys ja kylmyys ja valikoivuus ja itsekkyys. Sellainen joka juuri edistää kaikenlaista pahaa oloa yhteiskunnassa ja on joka puolella vainoamassa.Tuottaa mielenterveysongelmia ja ahdistusta ja mielipahaa ja loppuunpalamista ja unettomuutta...
Ja kun ovat nuoria, jotka osittain ovat saaneet kultalusikallakin osittain jo valmiit asiat kouraansa niin, haluaisin vain osoittaa että maailmassa tarvitaan kaunista sopua ja sovittelevaa mutkatonta ennakkoluulotonta käytöstä.
En tiedä, tuossa kultalusikka-asiassa saatan olla sikäli väärässä, että monenmoisia vaikeuksiakin kitinöissä on, että kultalusikka on varmasti harvinainen, mutta ainakin muutama selkeästi on!
Mutta en minä toki nyt ole oikeasti niin tosissani. En minä päivisin ajattele tätä. Siis periaate on periaate. Usein livenä ei pysty esitelmöimään toisten räikeitäkään puutteita näin kuin täällä.
Minä vain tuon näkökantani esille joka on suvaitsevaisuus kaikkinensa.
Olinko liian asiallinen?

Arska
Ei aiheuta, kunhan ei odota palavaa rakkautta kaikilta ihmisiltä.Stadinarska kirjoitti:Mutta siis minua ottaa kyllä aivoon tuollainen laumasielutyhmyys ja kylmyys ja valikoivuus ja itsekkyys. Sellainen joka juuri edistää kaikenlaista pahaa oloa yhteiskunnassa ja on joka puolella vainoamassa.Tuottaa mielenterveysongelmia ja ahdistusta ja mielipahaa ja loppuunpalamista ja unettomuutta...

Kikkelis kokkelis.
Olin joutunut leskeksi/petetyksi/jätetyksi/en ollut koskaan pariutunutkaan, ja elelin tyytyväisenä Tavastian vakioasiakkaana yksikseni Helsingin keskustassa.
Kitinämiitin tapaan piti mennä katsomaan jotain huumoriaktia ja järkkäilin kotiin valmiiksi ruokaa, juomaa sekä itseäni seuraa odotellessa. Tunnelma oli kuplivan odottava ja olin kerta kaikkiaan iloinen kuin rastas kun sitten CandyMan tuli ensimmäisenä paikalle. Rupateltiin mukavia, syötiin, naurettiin ja odotettiin muita, mutta väkeä ei alkanut kuulua. Kun sitten soittelin odotetuille kukin antoi vuorotellen epäselviä syitä miksei nyt päässytkään paikalle, ja lopulta kävi selväksi että muut jättävät saapumatta paikalle.
Kun sitten pettyneenä istuin ruokavuorien äärellä CandyMan päätti lohduttaa minua riipomalla itsensä luontevasti keskellä olohuonetta alastomaksi ja astelemalla suihkuun. Tunnelma kyllä muuttui muttei ihan toivomaani suuntaan, ja heräsin panikoiden mitä tehdä kun suihkussa itseään hieroo alaston, mukava mies.
Levoton uni, piti herätä yövuoron jäljiltä aivan liian aikaisin kun tuntui liian oudolta nukkua.
Tulkinta: Tauko suklaansyönnissä vaatii veronsa viettelevinä ja himokkaina unina, joissa houkutukset yllättävät kun sitä vähiten odottaa. Lisäksi lähestyvät joulumyyjäiset ja tavaran jääminen käsiin pelottavat.
Kitinämiitin tapaan piti mennä katsomaan jotain huumoriaktia ja järkkäilin kotiin valmiiksi ruokaa, juomaa sekä itseäni seuraa odotellessa. Tunnelma oli kuplivan odottava ja olin kerta kaikkiaan iloinen kuin rastas kun sitten CandyMan tuli ensimmäisenä paikalle. Rupateltiin mukavia, syötiin, naurettiin ja odotettiin muita, mutta väkeä ei alkanut kuulua. Kun sitten soittelin odotetuille kukin antoi vuorotellen epäselviä syitä miksei nyt päässytkään paikalle, ja lopulta kävi selväksi että muut jättävät saapumatta paikalle.
Kun sitten pettyneenä istuin ruokavuorien äärellä CandyMan päätti lohduttaa minua riipomalla itsensä luontevasti keskellä olohuonetta alastomaksi ja astelemalla suihkuun. Tunnelma kyllä muuttui muttei ihan toivomaani suuntaan, ja heräsin panikoiden mitä tehdä kun suihkussa itseään hieroo alaston, mukava mies.
Levoton uni, piti herätä yövuoron jäljiltä aivan liian aikaisin kun tuntui liian oudolta nukkua.
Tulkinta: Tauko suklaansyönnissä vaatii veronsa viettelevinä ja himokkaina unina, joissa houkutukset yllättävät kun sitä vähiten odottaa. Lisäksi lähestyvät joulumyyjäiset ja tavaran jääminen käsiin pelottavat.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Lasketaanks tää? Mä näin unta, että Aito_Johannalla oli veli, joka oli maanviljelijä Kirkkonummella ja A_J oli järjestänyt mulle ja sille sokkotreffit maatalousmessuille. Yksikään kityläinen ei näyttäytynyt sinänsä unessa, mutta kyllähän tää Kity-vaikutteinen oli, kun täällä niistä telkkarimaajusseistakin on niin keskusteltu.
Sori Melnais, mutta olen pettänyt sinua omissa unissani. Olin silloin humalassa.
Oikeasti ärsyttävää kun ei juuri koskaan muista mitä unia on nähnyt, ties mitä herkkupaloja odottaa paljastumistaan. Se on ilmeisesti tämä säännöllisen virkatyöajan kirous kun ei joudu koskaan heräilemään kesken REM-univaiheen. Ihan sama kuin vuokrailisi DVD-leffoja muistamatta seuraavana päivänä mitä tuli katsottua. Ärtsyä.
Oikeasti ärsyttävää kun ei juuri koskaan muista mitä unia on nähnyt, ties mitä herkkupaloja odottaa paljastumistaan. Se on ilmeisesti tämä säännöllisen virkatyöajan kirous kun ei joudu koskaan heräilemään kesken REM-univaiheen. Ihan sama kuin vuokrailisi DVD-leffoja muistamatta seuraavana päivänä mitä tuli katsottua. Ärtsyä.