Lauantai
Se ei taida tajuta että melkein kaikki on norannu sen, eikä näe mitä se on kirjottanu. En minäkään.slam kirjoitti:Arska, jukolauta. reps* kops*
Kai se kohta tajuu kun kukaan muu ku sinä ei vastaa sen juttuihin.
Mul on tylsää. Meen kohta herättää ton yövuorolaisen ja kiukuttelemaan sille että mulla on tylsää ja että se on sen vika

Toimii.SingleMalt kirjoitti:Eiks sun norausnappi muka toimi?Bliss kirjoitti:Mä en viitsi edes vierailla täällä niin kauan kuin stadinarska rellestää vapaana. Olkoon.
On kyl sitten erittäin hyvä toiminto, kun saa norata idiootit ja pahimmat ruikuttajat pois.
Mutta sitten on sivukaupalla "xxx on norattu" -rivejä

Ja mitähän vittua mä taas täällä teen. Meen silittää pyyhkeitä......... --->
Piristin päivääni ostamalla itselleni synttäreiden verukkeella saappaat. Jo on jumalauta jos ei niillä ala tänään ukkoa kellistymään porauslautan syövereissä! Viimeinen viikko aikaa lutkailla, jos ottais ihan korkojen (ei kengänkorkojen... tai no, miks ei!) kanssa niin eipä harmita sitten mummona ettei tullut nussittua. Niih!
Ei jaksa. Tsekkaa ite. www.farouge.fininnithequeen kirjoitti: Saisko "Söin ravintolassa"-ketjuun vähän kattavamman analyysin paikasta?
Kato menu ihan suosiolla www.farouge.fininnithequeen kirjoitti:Saisko "Söin ravintolassa"-ketjuun vähän kattavamman analyysin paikasta?Chap kirjoitti:Komppaan, Farouge on meikänkin suosikki.SingleMalt kirjoitti:Farouge. Voi luoja mikä ravintola!
Ehdottomasti parasta mitä olen ikinä kokenut.
Taivaallista ruokaa.
Daah?SingleMalt kirjoitti:Ei jaksa. Tsekkaa ite. www.farouge.fininnithequeen kirjoitti: Saisko "Söin ravintolassa"-ketjuun vähän kattavamman analyysin paikasta?
Olis kiva kuulla ihan oikeista kokemuksista.
Vittuiletko sä mun tämän hetkisestä köyhyydestä? Darn.BettyB. kirjoitti:Asiahan ei tietysti mulle mitenkään kuulu, mutta ainainen "ei oo rahaa"-narina tuskin ainakaan vähenee Farougen asiakkaana...
Mutta toki, window shopping is free!
Kiinnostaa itse asiassa kovasti nää ravintelihommat ihan sen takia, että harvassa paikassa täälläpäin ite käyny syömässä. Sitten kun taas joskus ehkä päästään ukon kanssa kahestaan ulos, niin olisi kiva valita semmonen uus paikka, mitä on kovasti kehuttu. Tosin tuo ruokalista ei tod. ollu mun makuun

Elämästä pitää nauttia. Se on investointi maailman parhainpaan kohteeseen, itseensä...BettyB. kirjoitti:Asiahan ei tietysti mulle mitenkään kuulu, mutta ainainen "ei oo rahaa"-narina tuskin ainakaan vähenee Farougen asiakkaana...
Mutta toki, window shopping is free!
Siis: Hyvä ruoka, juoma, matkustelu, naiset...
Päivän paras hetki:
Käppäilin juuri keittiöön ja huomasin, että kummityttöni, joka majaili aamupäivän kotonani ollessani shoppaamassa, oli kirjoittanut minulle keittiön seinään viestin: Anne on ihana!
Mitäs sitä sanottiinkaan niistä lasten suista ja totuuksista... Että ihan turha tulla väittämään mitään muuta!
Käppäilin juuri keittiöön ja huomasin, että kummityttöni, joka majaili aamupäivän kotonani ollessani shoppaamassa, oli kirjoittanut minulle keittiön seinään viestin: Anne on ihana!

Mitäs sitä sanottiinkaan niistä lasten suista ja totuuksista... Että ihan turha tulla väittämään mitään muuta!
Investoin juuri saappaisiin reilu 150,- ja kohta investoin itseeni lisää laivan soittoruokaloissa ja jos tuuri käy, myöhemmin hyttini sängyllä/lattialla/pöydällä. Vielä olis hytissä tilaa, lähetkö mukaan?SaintJohnPerse kirjoitti:Elämästä pitää nauttia. Se on investointi maailman parhainpaan kohteeseen, itseensä...
Investoit siis maksulliseen?BettyB. kirjoitti:Investoin juuri saappaisiin reilu 150,- ja kohta investoin itseeni lisää laivan soittoruokaloissa ja jos tuuri käy, myöhemmin hyttini sängyllä/lattialla/pöydällä.SaintJohnPerse kirjoitti:Elämästä pitää nauttia. Se on investointi maailman parhainpaan kohteeseen, itseensä...

- irmelianneli
- Kitisijä