Fridaystyler--Perjantai-No style no choice
Tämäkin kuulostaa niiiiiiiin tutultaRazormaid kirjoitti:Kaveri, jolta minun piti tänään saada 30 euroa ei saanutkaan rahoja, vaikka ne oli hänelle luvattu tälle päivälle, sillä maksupäiväksi on merkitty maanantai
Tämä tarkoittaa ettei hän saa rahaa, minä en saa rahaa eikä kukaan muukaan ( =kaikki) joille hän on auki saa rahaa!
Jumalauta! Olin kaupungilla ja mietin pitäisikö mennä pankkiin vai Hair Storeen, ja tietysti päädyin jälkimmäiseen. Nyt olen kusessa shampoon ja hiusvahan kanssa, joita ei muka jostain kumman syystä voi palauttaa koska niissä ei ole mitään vikaa!!! Missä kuluttajansuoja?!? VITTU!
Nyt minulla siis on viisi euroa, josta 4.20 menee tupakkaan. Eli 60 senttiä. Vitun hienoa!

Koskaan en kuitenkaan kylmäks jääny jos baariin kuitenkin menin. Aina joku lainasi tai tarjosi. Siis AINA.
Yksinkertaista, siistiä, nöyrää, vanhanaikaista, klassista.ninnithequeen kirjoitti: Kerro ne visiot mulle. Pliiz?
Ei prinsessaa, ei kultaa, ei ruusuja, ei pömpöösiä.
Sain ahdistusta jo urkumusiikista. Teki mieli vain nousta seisomaan ja alkaa hoilata HOOOSIANNAAA, Daavidin poikaa-aaaaaa...
Rotan aivot valtasivat pääni.
Käy, käy, käy ja käy.Ann kirjoitti:Yksinkertaista, siistiä, nöyrää, vanhanaikaista, klassista.ninnithequeen kirjoitti: Kerro ne visiot mulle. Pliiz?
Ei prinsessaa, ei kultaa, ei ruusuja, ei pömpöösiä.
Mä haluun hirsitaloon lumen keskelle takkatulen loimuun syömään hernekeittoa ja poronkäristystä. 10 vierasta max.
Jes, tänään on ja on ollut hyvä päivä. Ei o tarvinnut sinkoilla mihinkään, joten ollaan vaan syöty ja pelailtu mahjonggia äipän kanssa. Ollaan tultu ihmeen hyvin juttuun keskenämme, kai tää gatastrof hitsaa meitä lujemmin yhteen. Nice.
Raskaahko viikko kyllä: virallinen poliisikuulustelu ja poliisin nuivaa kommentointia (avauduin vitutusketjussa asiasta, grr), treffasin psykologin pitkin hampain ja yllätyin positiivisesti, lohdutin järkyttynyttä ex-avokkiani (äiti oli informoinut häntäkin...) ja eilen oli vihdoin koiven kontrolli. Nilkka paranee hyvin, mutta koska aikaa on kulunut vasta kaksi viikkoa, en saanutkaan odottamaani uutta ja kevyempää kipsiä. Pettymys oli niin kova, että tuli itku. Hiukan nolottaa näin jälkeenpäin, mutta kaipa siihen kumuloitui koko tapahtuman kurjuus. Sitä paitsi oranssi kipsi olis ollut aika rok...
Raskaahko viikko kyllä: virallinen poliisikuulustelu ja poliisin nuivaa kommentointia (avauduin vitutusketjussa asiasta, grr), treffasin psykologin pitkin hampain ja yllätyin positiivisesti, lohdutin järkyttynyttä ex-avokkiani (äiti oli informoinut häntäkin...) ja eilen oli vihdoin koiven kontrolli. Nilkka paranee hyvin, mutta koska aikaa on kulunut vasta kaksi viikkoa, en saanutkaan odottamaani uutta ja kevyempää kipsiä. Pettymys oli niin kova, että tuli itku. Hiukan nolottaa näin jälkeenpäin, mutta kaipa siihen kumuloitui koko tapahtuman kurjuus. Sitä paitsi oranssi kipsi olis ollut aika rok...
...
Mulle riittää jäälinna [lumilinna]. Vaatimatonta.ninnithequeen kirjoitti: Mä haluun hirsitaloon lumen keskelle takkatulen loimuun syömään hernekeittoa ja poronkäristystä. 10 vierasta max.

Kahvia ja likööriä, sangen fantsu perjantai. Huomenna lupa ottaa vaikka kaksin käsin.
Löysin muuten saappaat, ihQt. Huomenna lupaan korkata ne.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Ai tossa on joku iknore-juttu. Vähänkö olen kalkkis kun nyt vasta huomasin. Monenko listalta muuten löydyn?
Asiaan... vähän kuplii, kun sunnuntaina alkaa futsal-kausi. En ole aikaisemmin sarjatasolla pelannut ja jänskättää vähän taso. Joka tapauksessa joukkueenjohtajana ja kapuna totean, että tavoitteemme on vain sarjanousu. Täytyy muuten tutustua kimurantteihin sääntöihin.
Mut tänään ollaan kiltisti kotona, katsellaan töllöä, lähinnä BB.
On helpottunut olo, kun sain raha-asioita hoidettua ja lainat maksettua. Voi alkaa suunnittelemaan seuraavia askelia...
Asiaan... vähän kuplii, kun sunnuntaina alkaa futsal-kausi. En ole aikaisemmin sarjatasolla pelannut ja jänskättää vähän taso. Joka tapauksessa joukkueenjohtajana ja kapuna totean, että tavoitteemme on vain sarjanousu. Täytyy muuten tutustua kimurantteihin sääntöihin.
Mut tänään ollaan kiltisti kotona, katsellaan töllöä, lähinnä BB.
On helpottunut olo, kun sain raha-asioita hoidettua ja lainat maksettua. Voi alkaa suunnittelemaan seuraavia askelia...