Tulos 22 prosenttia liikevaihdosta. Kivat katteet.TeliaSonera kaksinkertaisti voittonsa Suomessa31.10.2006 08:53
TeliaSoneran Suomen yhtiö kaksinkertaisti liikevoittonsa heinä-syyskuussa vuodentakaiseen verrattuna. Tulos oli 62 miljoonaa euroa, kun vuosi sitten voitto jäi 30 miljoonaan euroon. Liikevaihto sen sijaan polki paikallaan 460 miljoonassa eurossa.
Koko konsernin liikevaihto kasvoi 2,5 miljardiin euroon 2,4 miljardista. Nettovoitto nousi 553 miljoonaan euroon 409 miljoonasta eurosta. (STT)
Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta
uutinen:
Elisa.
En muista, että olisi ollut ennen katkoksia, mutta eilen illalla meni poikki, eikä kelvoton A-Linkin ADSL-purkki herännyt siitä ennen kuin tänä aamuna virrat katkaisemalla.
Asennus kesti 8 viikkoa johtuen siitä, että Sonera omistaa paikallisen verkon. Olisivat voineet kyllä laittaa luvatulla tavalla jotain viestiä kytkemisestä, varsinkin kun toimitusaika oli tuollainen.
En muista, että olisi ollut ennen katkoksia, mutta eilen illalla meni poikki, eikä kelvoton A-Linkin ADSL-purkki herännyt siitä ennen kuin tänä aamuna virrat katkaisemalla.
Asennus kesti 8 viikkoa johtuen siitä, että Sonera omistaa paikallisen verkon. Olisivat voineet kyllä laittaa luvatulla tavalla jotain viestiä kytkemisestä, varsinkin kun toimitusaika oli tuollainen.
Re: Kyselyä nettiliittymäsi toiminnasta
Elisa ADSL, aikaisemmin oli SuomiCom. Kumpaankin olen ollut tyytyväinen. Puolen vuoden aikana Elisalla oli 2-3 katkosta ja ne ovat ollut valtakunnallisia häiriöitä. Itse ISP:ssä työskenteleenä, voin sanoa että suurin osa käyttökatkoksista joissa menee jopa viikkoja, johtuvat paikallisesta kaapeloinnista joiden korjaus ei välttämättä edes kuulu operaattorille. Toki asentajat tekevät välillä kytkentäkeskuksissa mokia kun samassa kaapissa on 500 liittymää...Ihminen kirjoitti:1. Minkä firman liittymää käytät?
2. Minkälaisia ongelmia yhteyden kanssa on? Jos esim. katkoksia, hoidetaanko nopeasti vai meneekö jopa päiviä?
Vuokraisäntä ja -emäntä ottivat viime keväänä Suomicomin-nettiliittymän, josta jaettiin yhteys minun asuntooni. Voin sanoa, että ei ole toiminut yhteys niin kuin piti ja palautinkin modeemin takaisin vuorkahenkilöille ja sanoin, että kiitos ei.
Suomicom:in helpdesk toimii vain arkisin toimistoaikaan. En suosittele.
Aikaisemmin olen käyttänyt Elisan, Soneran ja Welhon liittymiä, joihin kaikkiin olen ollut tyytyväinen. Welho on minusta ollut paras.
Suomicom:in helpdesk toimii vain arkisin toimistoaikaan. En suosittele.
Aikaisemmin olen käyttänyt Elisan, Soneran ja Welhon liittymiä, joihin kaikkiin olen ollut tyytyväinen. Welho on minusta ollut paras.
DNA on paskin lafka been ever in this world. Soneraa en todellakaan hankkisi. SuomiComilla on tekninen tuki ollut aika asiantuntevaa. Welho on siitä hyvä, että liittymän saa avattua heti, eikä kaapeli-liittymissä esiinnyt sellaisia katkoksia kuten ADSL:ssä. Kuitenkin, kaapelimodeemit ovat sellaista roskaa, etten menisi sellaista hankkimaan ihan sen asian takia.