koska nyt olen koukussa molempiin palstoihin, niin oon sitten muutaman kerran huomannut moisen ilmiön... eli oon yrittänyt laittaa jollekin pikaviestiä, jossa olen käyttänyt tekstiä "kitina.net"... eipä anna city ikinä sitä lähettää, ennen kuin olen muuttanut sen tyyliin "kitinä"...
pikkusen säälittävää pilkunnussintaa, sanon minä. hävettäs muaki olla tuommonen paskantärkeilijä...
Suvinen kirjoitti:Näin kävi. Lapsukaisten itsenäistyminen emopalstalsta oli Siti-äidille niin kova pala, että se päätti katkeroituneena kieltää koko lapsensa olemassaolon. Ikuisesti ja ainiaan!
Itse sain bannia, kun vaihdoin jatkuvasti Cityn allekirjoitukseen jotain Kityyn liittyvää.
Se pahin hommahan oli se, että Kity joutui muuttamaan nimensä Kitinäksi. Naurettavaa. Mutta kun isot sedät käskee, minkäs sille voi.
niin no eikait siinä mitään uutta ollutkaan, mutta ku mie oon vaan vielä tämmönen "tuore" tapaus.. rupes vaan vituttaan isolla kädellä tuommonen paskan jauhanta, jolla ei oikeesti oo ees mitään merkitystä.
zula kirjoitti:niin no eikait siinä mitään uutta ollutkaan, mutta ku mie oon vaan vielä tämmönen "tuore" tapaus.. rupes vaan vituttaan isolla kädellä tuommonen paskan jauhanta, jolla ei oikeesti oo ees mitään merkitystä.
zula kirjoitti:niin no eikait siinä mitään uutta ollutkaan, mutta ku mie oon vaan vielä tämmönen "tuore" tapaus.. rupes vaan vituttaan isolla kädellä tuommonen paskan jauhanta, jolla ei oikeesti oo ees mitään merkitystä.
bedlam kirjoitti:Muistaakseni kuitenkin Cityssä poisteltiin niitä kity-allekirjoituksia jo ennen tuota tapausta?
Ihan mielenkiinnosta, onko toi linjassa muiden ns. mainostavien allekirjoitusten kanssa eli salliiko ne muut allekirjoitukset missä mainostetaan jotain saittia?
bedlam kirjoitti:Muistaakseni kuitenkin Cityssä poisteltiin niitä kity-allekirjoituksia jo ennen tuota tapausta?
Ihan mielenkiinnosta, onko toi linjassa muiden ns. mainostavien allekirjoitusten kanssa eli salliiko ne muut allekirjoitukset missä mainostetaan jotain saittia?
En muista nähneeni muitakaan osoitteita allekirjoituksissa, mutta luultavimmin kitinä on ainoa nettiosoite, jota City ei anna kirjoittaa pikaviestiin.
No joo, kyllähän se varmasti lisäahdistusta isovelipalstalle tuotti. Näin jälkikäteen ajateltuna se yleinen reaktio koko hommaan oli melkoisen liioiteltu.
Kun kuitenkin, me ollaan homoja sarjamurhaajia kaikki kun oikein silmiin katsotaan. Tai sitten olen hieman liian väsynyt, piristäisiköhän yksi olunen tätä hiljaista krapulailtamaa.
bedlam kirjoitti:No joo, kyllähän se varmasti lisäahdistusta isovelipalstalle tuotti. Näin jälkikäteen ajateltuna se yleinen reaktio koko hommaan oli melkoisen liioiteltu.
Kieltämättä härskiä, että pikkuvelipalsta omii kaiken kunnian tuosta selkkauksesta. No, taisi sitykin tulla sentään nimeltä mainituksi iltäpäivälehdissä.
ak kirjoitti:Kieltämättä härskiä, että pikkuvelipalsta omii kaiken kunnian tuosta selkkauksesta. No, taisi sitykin tulla sentään nimeltä mainituksi iltäpäivälehdissä.
Isovelipalsta mainittiin nimeltä, meidät vain "400 hengen uusiopalstana" tai jotain. Ja kohta oli iltapäivälehtien toimittajia palsta täynnä
Suvinen kirjoitti:Näin kävi. Lapsukaisten itsenäistyminen emopalstalsta oli Siti-äidille niin kova pala, että se päätti katkeroituneena kieltää koko lapsensa olemassaolon. Ikuisesti ja ainiaan!