Perseserkkuja ollaan silloin, kun ollaan pantu samaa eukkoa.
Olet siis melkein julkkis!
Voi olla ettei single ole perseserkku Keskisen kanssa ellei ole poikiin huorahtanut?
Huhujen mukaan ns. keskisen tyttöystävät ovat myös pysyneet pelkkinä ystävinä..
Toimien vesan luontaisten taipumusten suojana?
Matti voisi ilmoittautua joka tapauksessa Vesa Keskis -yhdennäköisyys kisaan?
MadameDeMeloni kirjoitti:Uskoisin olevani ainoa tällä palstalla jolla on näin erikoinen sukunimi. Tai siis että ainakaan täällä olisi ihmistä, jolla olisi sama. Tjsp..
empä tiiä. suomessa (tai ilmeisesti ylipäätään missään) on tasan 16 henkilöä jolla on sama sukunimi kun mulla. laitatko paremmaksi?
Korkeintaan kahdeksan.
Korkeintaan kahdella muulla ihmisellä on sama sukunimi kuin minulla, siitä sitten pistämään paremmaksi.
Lisäksi, henkilötunnukseni viimeinen kirjain on sama kuin sukunimeni ensimmäinen.
cardic kirjoitti:
teille nyt tuppaa sattumaan yhta sun toista, itse kayt hyvasta esimerkista
Juuri tänä aamuna liukastellessani jäistä katua ylös pohdin, selviänkö tästä talvesta ilman murtumia. Tuskin, koska viime kerrasta (liukastuminen --> murtunut häntäluu) tulee talvella jo kolme vuotta ja se on varmaan pisin aika, kun en ole yhtään luuta murtanut
par-sky kirjoitti:
empä tiiä. suomessa (tai ilmeisesti ylipäätään missään) on tasan 16 henkilöä jolla on sama sukunimi kun mulla. laitatko paremmaksi?
Korkeintaan kahdeksan.
Korkeintaan kahdella muulla ihmisellä on sama sukunimi kuin minulla, siitä sitten pistämään paremmaksi.
Lisäksi, henkilötunnukseni viimeinen kirjain on sama kuin sukunimeni ensimmäinen.
mutta jos kyseessä on yhdysnimi ei huolita mukaan laskentaan. yhdysnimen jos ottaisi niin tän nimisiä olisi tasan yksi.
Minulla on vain 24 hammasta (ja ei mitään pulimummorakoja, vaan tiiviit rivit molemmissa leuoissa). Normaalistihan aikuisella on 28-32 riippuen viisaudenhampaiden määrästä.
Patz kirjoitti:Minulla on vain 24 hammasta (ja ei mitään pulimummorakoja, vaan tiiviit rivit molemmissa leuoissa). Normaalistihan aikuisella on 28-32 riippuen viisaudenhampaiden määrästä.
Yo. Mulle ei myöskään kasvanut kaikki rautahampaat. Kuvasivat jos mitenkin penskana kun ihmettelivät. Ei kuitenkaan myöskään mitään pulimummorakoja, paitsi sittemmin kun kaksi hammasta on lohjennut. Ei varaa korjauttaa, mutta eivätpä haittaa, kun eivät näy.