Välihousut
Välihousut
Ajattelin, että tänään olisi hyvä ilta aloittaa pitkien välihousujen käyttö tämän talven osalta. Miten sinä, joko käytät pitkiä välihousuja tai pitkiä kalsareita?
Stayupit on pop. En ole koskaan sanonut ei kauniille naiselle joka pyytää jotain pelkissä stayupeissa.nowaysis kirjoitti:Se on toi vaimo joka niitä steikkareita harrastaa, en minä
On topic.
Käytän jo pitkiä kalsareita sillä inhoan palella ulkona liikkuessa. Erotiikan tappajiksi niistä ei ole, sillä heitän kaikki housut pois jo eteisessä.
5* Slapp!huima kirjoitti: Stayupit on pop. En ole koskaan sanonut ei kauniille naiselle joka pyytää jotain pelkissä stayupeissa.
Siis niitä kutsutaa mamiksiksi, ei erotiikantappajiksi, sillä jokainen nainenhan on ihan sulaa vahaa nähdessään miehellä Superhessukuvioiset mamikset jalassa. Mieluummin sellaiset kuluneet ja reikäiset, sekä pari numeroa liian suuret.Erotiikan tappajiksi niistä ei ole, sillä heitän kaikki housut pois jo eteisessä.
Ja joo. Ei ole, enkä käytä. Autossa on lämmin.
Siis itsehän en käytä kaupunkioloissa. Mutta olen jo tänäkin vuonna niitä merellä pitänyt monesti. Ja talvemmalla ulkoillessa kyllä pidän. Mutta nehän vain lisäävät, jos ei faktuaalista eroottista vetovoimaani niin ainakin eroottista itsevarmuuttani - eikä vähiten siksi, että ainakin itse kutsun niitä mielessäni aina erroleiksi:SingleMalt kirjoitti:Siis niitä kutsutaa mamiksiksi
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Aloitin trikoiden käytön muutama päivä takaperin. Etenkin, jos takki jää vesirajan yläpuolelle, ne ovat aivan ehdottomat. Sisätiloissa tosin sitten hieman tukalat. Kotiin päästyäni aina otan ne pois. Mustat pitkät, hyvin istuvat kalsarit ovat muuten miehen päällä seksikkäät!
--> Asia josta jaksan joka talvi muistuttaa, mutta silti pariin viime talveen en ole nähnyt ensimmäistäkään kertaa kyseistä settiä. 

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Pitkikset ovat päällä. Fiksuna plikkana olen nyt käyttänyt pitkiksiä täällä kotona ollessani, mutta en liikkuessani ulkona paikasta A paikkaan B. Täällä kotona tuntuu olevan kylmempi ilman kalsareita kuin ulkona. Olenko mä maininnut jo, että mä haluan mun oikeaan kotiin, sinne missä ei tarvitse heti kotiin päästyään iskeä takkaan tulta ja värjötellä siinä edessä, odotellen lämmön leviävän ympäri taloa?
Tänään onneksi löysin mustat ohuemmat pitkikset vaatalipastosta, joten voin siirtyä käyttämään niitä farkkujen alla. Nämä riumunkirjavat nimittäin eivät oikein sovi farkkujeni alle.
Tänään onneksi löysin mustat ohuemmat pitkikset vaatalipastosta, joten voin siirtyä käyttämään niitä farkkujen alla. Nämä riumunkirjavat nimittäin eivät oikein sovi farkkujeni alle.
- LillyMunster
- Kitisijä
Käytän pitkiä kalsareita vasta kun ulkona on säännöllisesti kylmempää kuin -20. Yritän karaista itseäni, sillä jos kaivaisin kalsongit kaapista jo nyt, ei kolmenkympin pakkasissa riittäisi enää mikään.
Toisekseen en ulkoile juurikaan, ja pikku sitikkani lämpenee äkkiä silloin kun pitää liikkua.
Toisekseen en ulkoile juurikaan, ja pikku sitikkani lämpenee äkkiä silloin kun pitää liikkua.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Tänään mulla oli pilkkihaalari päällä! Ja pakkasta ehkä 4 astetta.
Ei mut kun muksun kanssa tuolla lumessa peuhaa edes tunnin pari, rupeaa paikat kohmeilemaan ihan tosissaan jos ei ole kunnon kerrastoa päällä. Nyt oli kunnon paksut pitkikset (kalsari-sana on tymä, en käytä) säärystimineen ja villasukkineen jne, ihan en lämpimimpiä talvisaappaita viittiny vielä laittaa. Mut semmonen kypärämyssy on kans ihan ehdoton. Tosi tyylikästä. <3
Nyt lähen narttujen kanssa jammaamaan, meil on sellanen prinsessa-ilta, joten jouduin hylkäämään ihkut pitkikset sun muut seksimekkosten ja stayppareiden tieltä. Mulle luvattiin, että jonottamatta liikenteessä tämä ilta, joten ehkä selviän. Korvaläpät otan kyllä varmuuden vuoks laukkuun. (Ei kyl mahu ku täynnä prinsessakamaa, onneks sopii noi mustat pinkkiin settiin niinq ulkopuolellekin siihen johonkin roikkumaan, iih.)
[/hiprakka-avautuma]

Ei mut kun muksun kanssa tuolla lumessa peuhaa edes tunnin pari, rupeaa paikat kohmeilemaan ihan tosissaan jos ei ole kunnon kerrastoa päällä. Nyt oli kunnon paksut pitkikset (kalsari-sana on tymä, en käytä) säärystimineen ja villasukkineen jne, ihan en lämpimimpiä talvisaappaita viittiny vielä laittaa. Mut semmonen kypärämyssy on kans ihan ehdoton. Tosi tyylikästä. <3
Nyt lähen narttujen kanssa jammaamaan, meil on sellanen prinsessa-ilta, joten jouduin hylkäämään ihkut pitkikset sun muut seksimekkosten ja stayppareiden tieltä. Mulle luvattiin, että jonottamatta liikenteessä tämä ilta, joten ehkä selviän. Korvaläpät otan kyllä varmuuden vuoks laukkuun. (Ei kyl mahu ku täynnä prinsessakamaa, onneks sopii noi mustat pinkkiin settiin niinq ulkopuolellekin siihen johonkin roikkumaan, iih.)
[/hiprakka-avautuma]
Inhoan edelleen sukkahousuja ja pitkiä kalsareita kanssa. Ehkä ne oli ne kaikki vuodet trikoot jalassa...?
Kun äärimmäinen kylmyys iskee, kaivan kaapista sitten reilusti ihan überkammottavat vanhat ruskeat luistelutrikoot, kulahtaneet ja reikäiset, ulottuu osapuilleen kainaloihin asti. Mutta ne saa kiinni jalan alta, ei tapahdu sukansuu-äksidenttejä. Ja ai niin, onhan mulla toisetkin vanhat suosikit luisteluvuosilta, ne kulkee nimellä pronssinakit ja on nimensä veroiset.
Muuten pärjäillään pitkillä takeilla, saappailla, säärystimillä, niillä kuuluisilla stay upeilla ja sisulla.

Muuten pärjäillään pitkillä takeilla, saappailla, säärystimillä, niillä kuuluisilla stay upeilla ja sisulla.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti: