Geetzu kirjoitti:Keskiviikko
Aamu:
reilu lautasellinen Start-mysliä maustamattomalla jukulla (Alpro Soya), pari kuppia teetä hunajalla
Välipala:
pari Paussi-keksiä ja kuppi kahvia rasvattomalla mölöllä
Lounas:
lautasellinen tomaatti-sipuli-keittoa, 2 siivua fazun myslileipää kinkulla ja kurkulla, puol litraa piimää
Välipala:
pari haukkasua muksun jätti-isosta ompusta, pari pahaa luumua
Päivällinen:
200g ranskiksia, 5 kalkkunanakkia (5%, uh, mut nää on parhaita mitä koskaan missään ikinä), Saarioisten perunasalaattia lusikallinen, pepsimaxia lasillinen
Iltapala:
inkun cottage-raejuustoa taasen purkki
lasillinen valkkaria
+ vedet ja vitskut
No niin nyt näyttää jo paremmalta!! Muuten IHAN ok paitsi että ne (myslit) ja ranskikset ei kuulu joukkoon. Ja missä on vihannekset ja marjat 300-400 grammaa/ päivä. Ja missä on vesi? Ja vitskuista et ei kandee ottaa välttämättä vitskuja illalla, muutoin kuin magnesium (lihaksiston ralaxantti mm). Ja nyt kandee ottaa extrana d-vitskuu (pimeys), ja tosi tärkeet on öljyt--kala,- pellavansiemen,- ym öljyt tietsä nivelet, hiukset ja voiskohan se voidella jopa vähän sitä pipruakin.
PanNaan narttu kuntoon..ja arvaa onko omani joutunut kanssa hiukan taistelee näiden juttujen kanssa, ja kun on skordari eli alkuun tosi itsepäinen, niin ei mitään alkuun uskonut. No en mä sille mitään tyrkyttänytkään mutta kun kysyi niin toki neuvoin, mutta aluksi sanoi että ei tota noin jne, joten sanoin mm. että ei se mitään syö vaan pastaa ja RASVASTA (kts. tuoteseloste ja JO TÄNÄÄN)!!! Myslii ja kaikkee sellasta kevyttä mutta älä tuu mulle puhuu laihiksista yms.
No aikaa se otti mutta "kiltti" tyttöhän se on, joten nyt se on ruodussa tälläkin osastolla, noin suurinpiirtein heh ja IHAN OK naitavassa kunnossa.
Muuten, vittu et säikäytit kun näin unta siitä sun nimisestä daamista josa joskus sullekin veistelin. Ja olin melkein 100% varma et nyt on varmaan laittanut mulle sähköpostii. Ja kun tulin sit tänne toimistolle ja katoin oman sähkärin ja eräs lähettäjä oli "sinä" niin vähän rupesi hikoiluttaa yms.
Sit avastin sen mesen ja katoin et mitä ihmettä tää meinaa ja sit tarkistin lähettäjän ja totesin että Gee hottentotti se olikin saatana. No ei vaan, se on parempi ettei enää meseile mulle.
Mutta nyt kyssäri kuuluukin että jos näin reakoittin tohon, niin olenko päässyt hänestä kokonaan ylitse. No niin tai näin niin voisinkohan lähtee hänen kanssaan joskus kaffelle jos ja kun se tilanne tulee et laittaa mulle mesee jne?