Juuen, mul on jo yks skeidaCandyMan kirjoitti:Haluisitko Dumis ostaa multa hyvän auton?

Onnea jälkikäteen ja olisi mukavaa jos ilmoittaisit etukäteen millon meidän pitää juhlia? BÄNDI tuo jotain kademieltä, mulla ei tuu pändii edes 40 juhliin, eikä tuu muitakaan.feliformia kirjoitti:Olen selvinnyt kolmenkympin kriisistäni. Oikeastaan on aika ihana ajatella, että vielä ainakin 2/3 - ajattelin elää tosi vanhaksi- elämästäni on jäljellä, eikä siitä päivääkään tarvitse elää epävarmana itseään etsivänä ihmisyritelmänä.
Vaikka synttärit menivätkin jo, tänään juhlitaan niitä valtavilla pippaloilla. Järjestelyihin tuli kaikenlaisia mutkia matkaan, mutta kaikki on kääntynyt parhain päin. Meillä on bändikin soittamassa
On se tymää maksaa tyhjästä, ihan totta mitä sä odotit? Muutenkin kyse on SEDU-helvetistäCamilla kirjoitti:Mihin saa valittaa? Oltiin eilen Studio 51:ssa katsomassa semmosta revyytä ja... Kaks mammaa takanani oli ostanut omat punkkupullot ja he suorastaan huusi omia mielipiteitään julki kesken esityksen. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, eivät osaa käyttäytyä teatterissakaan?
No mutta jos tämän modaa, saa tähän ainakin 7 heppaa lisää, ja voi pelata Xboxin "varmuuskopioita" sekä katsella kaikkien alueiden DVD-leffoja.Dumari kirjoitti:Juuen, mul on jo yks skeidaCandyMan kirjoitti:Haluisitko Dumis ostaa multa hyvän auton?
Heheh.Sannnu kirjoitti:Kävin eilen jumpalla pitkästä aikaa ja ihastelin miten upeita me naiset ollaan. Sali täynnä kauniita naisia, jotka haluavat pitää itsestään huolta.
Ei hitsi, mä taas luulin nähneeni geetzun pari tuntia sitten kuusfemmassa, mut tajusin heti ettei se voinu olla oikee G koska se ei matkusta rahvaan parissasilsis kirjoitti:Taisin törmätä Geetzuun miehineen juuri Koskarin La Mammassa. Geetzu, myönnä tai kiistä!
Näinpä. Puhelin tossa vieressä soittelee (kyllä, mulla on ees yksi kaveri)..mutku mä tiedän että ihmiset vaan pyytää baariin, enkä nyt vaan voi lähteä, eli oon kusipää, enkä vastaa koko puheluun.Dumari kirjoitti: Jospa sulkis kapulan ja olis vaan ittekseen.
Nojoo, ei kai sitä voi kieltää että tää pyörii kyllä mielessä. (Siis et haenko alkosta viiniä vai en?!?!) Suuret on ongelmat. Toisaalta voisin pystyä olla huomiseen asti myös selvinpäin, ja vetää aamupäiväjurrit jossain ihastuttavassa lähiökuppilassa.SingleMalt kirjoitti:Juokaa viinaa hei! Koskaan ei ole asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi alkoholin avulla vielä huonontaa!sipsi kirjoitti:Näinpä. li oon kusipää, enkä vastaa koko puheluun.Dumari kirjoitti: Jospa sulkis kapulan ja olis vaan ittekseen.
Hehnowaysis kirjoitti:Tarvitteko kenties ruuhka-apua jouluksi tms?Elppis kirjoitti: Painokin on tippunut 2,5 viikon aikana n.3kg. Jenkkakahvat lähes kadonneetIhan loistava työ
![]()
*tarjoutuu*