Voisitko seurustella itsesi kanssa?
Voisitko seurustella itsesi kanssa?
Vaikea sanoa. Olen mielestäni vaivaton: viihdyn paljon omissa oloissani. Toisaalta en kovin sisäsiisti. Kiltti olen mielestäni. Siivoojan joutuisi palkkaamaan.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 01.11.2006 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- RolloTomasi
- Kitisijä
No totta helvetis! Meil ois tosi ihq, mä rakastaisin mua ihan mielettömästi, enkä ikinä enää vilkasiskaan muita! <3
Viimeksi muokannut Lapitii, 01.11.2006 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Voisin sopia itselleni oikein hyvin. Olen hyvä ratkomaan samankaltaisten ihmisten, samankaltaisia ongelmia, sellaisia joihin en kuitenkaan omalla kohdallani kykene. Joten kaipa nämä kaksi Vaolaa sitten kykenisivät pelastamaan toinen toisensa.
Toinen vaihtoehto olisi täydellinen katastrofi.
Toinen vaihtoehto olisi täydellinen katastrofi.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ilman muuta, jos naisena omaisin suunnilleen samanlaisen ajatusmaailman kuin nyt sellaisista asioista kuten ajankäyttö, mikä elämässä on tärkeää, ja miksi yleensäkään seurustellaan jonkun kanssa. Harvat elämässäni kohtaamani naiset tuntuvat kuitenkaan ajattelevan kyseisistä asioista kuten minä, en tiedä onko se sukupuolisidonnainen juttu.
Ajoittainen itsepäisyys ja omaan napaan tuijottaminen saattaisi välillä aiheuttaa kitkaa välillemme, mutta kunhan molemmilla olisi oma huone, tuolla ei olisi kovin paljoa merkitystä.
Ajoittainen itsepäisyys ja omaan napaan tuijottaminen saattaisi välillä aiheuttaa kitkaa välillemme, mutta kunhan molemmilla olisi oma huone, tuolla ei olisi kovin paljoa merkitystä.
En usko, että se toimii noin. Tai sitten kaksi komeaa könsikästä seurustelisi keskenään.Patz kirjoitti:Mä olen suoraan sanottuna vähän ihmeissäni että tällainenkin helmi on edelleen vapaana. Eli kyllä, todellakin voisin. Siis jos olisin komea könsikäs.
Vai olisikohan tuo komea könsikäs juuri se ongelmien ydin? Tulee mieleen Mad TV:n lowered expectations -sketsi (jutusta, ei sinusta).
http://www.youtube.com/watch?v=9jfeQfXQBf8
voisihan sitä kokeilla. välillä mietin että kylläpä olenkin ihana ja huomioonottava. tosin hukkuisimme sotkuun ja pyykit olisivat kuivumassa/koneessa ikuisuuden. lihoisin ihan hemmetisti kun joku laittas mulle koko ajan hyvää ruokaa. tosin sitten kun riideltäisiin niin seinät vapisisivat ja naapurit piiloutuisivat pöydän alle.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Odotinkin että joku puuttuu tähän, ja olin aivan hilkulla lisätä perään jotain tyyliin: "eli siis jos olisin könsikäs, pokaisin heti Patzin" Mutta sitten ajattelin että kyllä te tajuatte. Mutta odotin teiltä liikaa. Taas.PerttiMakimaa kirjoitti:En usko, että se toimii noin. Tai sitten kaksi komeaa könsikästä seurustelisi keskenään.
Voisin ihastua, mutta ei siitä tulisi mitään:
Tarvitsen omaa tilaa ja aikaaa, ja paljon.
Mutta myös hellyttää ja seksi... paljon ja hetken mielijohteessa
Huumorintajuni on omituista.
Ahdistun, jos elämä alkaa junnamaan paikallaan.
Olen sotkuinen.
Mielialani vaihtelevat.
Tiedän mitä haluan loppujen lopuksi, mutta en ole varma riittääkö se.. ja kun olen saanut haluamani... haluan lisää..
Hetkinen?!? Kuulostaa aivan parilta ex:ltäni... Niin, siis ex:ltä... Oppisiko jotain tästä? En taida...
Tarvitsen omaa tilaa ja aikaaa, ja paljon.
Mutta myös hellyttää ja seksi... paljon ja hetken mielijohteessa
Huumorintajuni on omituista.
Ahdistun, jos elämä alkaa junnamaan paikallaan.
Olen sotkuinen.
Mielialani vaihtelevat.
Tiedän mitä haluan loppujen lopuksi, mutta en ole varma riittääkö se.. ja kun olen saanut haluamani... haluan lisää..
Hetkinen?!? Kuulostaa aivan parilta ex:ltäni... Niin, siis ex:ltä... Oppisiko jotain tästä? En taida...