Siirsin toki kiekkoa parilla tunnilla, mutta kun autoa on puolen metrin kinoksesta johtuen suht vaikea siirtää, niin PVM odottaa todnäk kotiin saapuessani

Varsin hälmöä toivoa tollasta, lumestahan ei oo ku haittaa, tarttuu jalkoihin ja kastelee lattiat, tarttuu vaatteisiin ja kastelee ne, hanskat kastuu kun lumi tarttuu palloiksi niihin ennen irtoamistaan! jne. jne. Tulkoon pimeys talvi-iltoihin!slam kirjoitti:mulkku pystyssä vartoon, että TALVI jatkuisi tarpeeksi kauan... PAINA, paina!!!! sada lunta, tupruta!
Ja pakkasta!!!!!! pliiiide
Mä taas oon yllättyny synkistä ajatuksistani: mielestäni BB-fanittajat on idiootteja. Ja mä kun puolustin tota ohjelmaa joskus.sipsi kirjoitti:Oikeesti, Big Brother on ihan sairaan hyvä ohjelma.
Murjotin eilen koko illan, mut heti ku aloin kattoo BB:tä, aloin nauraa ääneen. Super.
Syysmasennuskoomaväsymys on iskeny, en keksi tähän montaakaan lääkettä. Paitsi ehkä just lumisateen, se on rauhottavaa.
Geetzu kirjoitti:
Mä taas oon yllättyny synkistä ajatuksistani: mielestäni BB-fanittajat on idiootteja.
Olen ihan $¤%&{/!!!:n kade.Bluntly kirjoitti: Nyt kyllä kiitän sitä aikaisempaa älynväläystä hankkia hallitunkki, semmoinen pyöritettävä veisi varmaan hengen.
Kuustoista erkkiä bilteemasta.Elukka kirjoitti:Olen ihan $¤%&{/!!!:n kade.Bluntly kirjoitti: Nyt kyllä kiitän sitä aikaisempaa älynväläystä hankkia hallitunkki, semmoinen pyöritettävä veisi varmaan hengen.
-nimim. Vaihdoin talvirenkaat paskan haitaritunkin kera.
????Miten voi nauraa tolle ohjelmalle, mikä siinä on hauskaa????? Tapettikin naurattaa mua enemmän.sipsi kirjoitti:Oikeesti, Big Brother on ihan sairaan hyvä ohjelma.
Murjotin eilen koko illan, mut heti ku aloin kattoo BB:tä, aloin nauraa ääneen.
Tanssimaratonpäivätehtävä! Niitten tanssityylit oli niin hassuja ja muutenki on aika extremeä tanssia seittemän tuntia putkeen. Siks nauroin.Ihminen kirjoitti:????Miten voi nauraa tolle ohjelmalle, mikä siinä on hauskaa????? Tapettikin naurattaa mua enemmän.