Mitä Ostit?
Farkut ja kaksi paitaa Onlyn loppuunmyynnistä Ateneumin takaa, onko se sitten Ateneuminkuja nimeltään. Yhteensä maksoivat 28 euroa.
Siellä loppuunmyynnissä oli hillittömästi Vero Modan farkkuja 10 ja 15 euroa, suosittelen!
Siellä loppuunmyynnissä oli hillittömästi Vero Modan farkkuja 10 ja 15 euroa, suosittelen!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- irmelianneli
- Kitisijä
Kaksi tyynyä, neljä tyynyliinaa, yhden lakanan, Feliway-täyttöpullon, maitohappobakteeritabletteja, aurinkorasvaa, after sun -rasvaa, masennuslääkkeitä, naamanpesuainetta, suihkusaippuan, shamppoota, sipsejä, näkkäriä, 3 litraa saippuaa, hammasharjan, nenäliinoja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Jaahas! Sitä ollaan oltu Lapitiin kanssa ostoksilla..Dumari kirjoitti:Eilen itiksestä; 3 kauluspaitaa ja Nää matkakaiuttimet... mahtuupi muuten kaikki osat kätevästi CD-salkun kokoon.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
No voi harmi ,en ollu liikkeellä. Ois ollu vallan mukavaa juoda parit siiderit. Ja siinä Gigantin viereisessä kantabaarissahan OLI eilen karaoke! Daaaaaaaaa! (Ens kerral sit soita, ku oot idässä, jooko? Mahdollisuudet tavata mua on kuitenkin aika suuret.)Dumari kirjoitti:Meinasin jo Giganttiin mennessä soittaa sulle että oletkohan yhes paikas lauleskelemassasipsi kirjoitti:Jaahas! Sitä ollaan oltu Lapitiin kanssa ostoksilla..Dumari kirjoitti:Eilen itiksestä
Toissapäivänä tekstasin, mut mamma ei vastannu.ninnithequeen kirjoitti:Seuraavan kerran kun ootte Itiksessä niin saatana soittakaa, mamma saattaa päästä "kahville" höpöttelemään turhia.
Nimim. joskus hiukka tylsää kotona

Tänään meen duunin pistäytyy F:ssä, pitäis nähä se yks "italialainen" keneen olin ennen ihastunu.

Mammalla on nykyään saldorajotussipsi kirjoitti:Toissapäivänä tekstasin, mut mamma ei vastannu.

No en mie tänään pääseTänään meen duunin pistäytyy F:ssä, pitäis nähä se yks "italialainen" keneen olin ennen ihastunu.Tuutko tänään yhelle drinkille?

Eilen kävin yhellä ku olin ostoksilla mut tiesin et oot siihen aikaan töissä ni en koodannu.
Miks ihmeessä te siel F:ssä käytte?
SingleMalt kirjoitti:Jätkällä on selkeästi syysmasennus päällä, kun elektroniikkaa on viimeikoina ostettu yhden itägalixialaisen tukkuvaraston verran?Dumari kirjoitti:Eilen Nää matkakaiuttimet..

Syntymäpäiväshoppailuna:
- korkeat Converse-kopiot kympillä
- Vilan musta, paksu hupparineule
- H&M:n tummanturkoosi villanen pitkähihainen paitahame
Eilen postista
- 2 pitsistä alusasusettiä; turkoosi ja violetti
- korkeat Converse-kopiot kympillä
- Vilan musta, paksu hupparineule
- H&M:n tummanturkoosi villanen pitkähihainen paitahame
Eilen postista
- 2 pitsistä alusasusettiä; turkoosi ja violetti

I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?