Perskule, onko nyt jo perjantai?
Miksi hepissä on nuppi ?
Tampere: se tuottaa naiselle suuren ilon.
Helsinki: se tuottaa miehelle suuren nautinnon.
Turku: eipähän osu nyrkki otsaan runkatessa.
---
NIKSIPIRKKA: Raahaa vittumainen ämmä kovalla pakkasella suolle. Sido ranteet nilkkoihin ja nosta akka perse pystyyn. ja näin syntyi hirville nuolukivi.
---
NIKSIPIRKKA: Jos kärsit impotenssista, sido iso kauha heppisi alle siten, että kauhan kuuppa on persauksesi alla. Kun haluat seisokin, paskanna kauhaan.
Tampere: se tuottaa naiselle suuren ilon.
Helsinki: se tuottaa miehelle suuren nautinnon.
Turku: eipähän osu nyrkki otsaan runkatessa.
---
NIKSIPIRKKA: Raahaa vittumainen ämmä kovalla pakkasella suolle. Sido ranteet nilkkoihin ja nosta akka perse pystyyn. ja näin syntyi hirville nuolukivi.
---
NIKSIPIRKKA: Jos kärsit impotenssista, sido iso kauha heppisi alle siten, että kauhan kuuppa on persauksesi alla. Kun haluat seisokin, paskanna kauhaan.
OK!ninnithequeen kirjoitti:Me lähretään käymään autokaupassa. Mitään ei mukaan vielä lähde, mutta käydähän kahtomassa, josko sieltä uusi perheenjäsen löytyisikin.
Kuule kokeile myös http://tinyurl.com/hrclr !
Pyyhin Netikettiin..
JALLATI-JALLATI JALLALLAAAAAAAAAAAAAAA!!
Tehny ny ysistä lähtien hommia putkeen (pois lukien safkis 40min.), kiva kun noi hommat iskee just samaan aikaan, vielä vika homma ja sit saakin kärvistellä puoltoista tuntia tyhjän panttina. Näitä samoja hommia saa sit vielä tehä ihanasti huomisen ja ylihuomisenkin. Ilmoitin vielä halukkuuteni tehdä huomenna pitkää päivää... 

Re: JALLATI-JALLATI JALLALLAAAAAAAAAAAAAAA!!
Mihin sä piilotat kaikki noi ansaitsemasi rahat?Dumari kirjoitti:Tehny ny ysistä lähtien hommia putkeenNäitä samoja hommia saa sit vielä tehä ihanasti huomisen ja ylihuomisenkin. Ilmoitin vielä halukkuuteni tehdä huomenna pitkää päivää...
Pyyhin Netikettiin..
Helposti menee kurkusta alas, kodinviihde-elektroniikkaan tai autoon... rahareikiä on loputon määräNiba kirjoitti:Mihin sä piilotat kaikki noi ansaitsemasi rahat?

Työnteko tuntuu tärkeältä kun on noin tärkeät reijjät.Dumari kirjoitti:Helposti menee kurkusta alas, kodinviihde-elektroniikkaan tai autoon... rahareikiä on loputon määräNiba kirjoitti:Mihin sä piilotat kaikki noi ansaitsemasi rahat?

Jotenkin aina mun rahankäyttöaihe kääntyy mua vastaan, en ala!Geetzu kirjoitti: Työnteko tuntuu tärkeältä kun on noin tärkeät reijjät.
Nyt teen loppuun hommat, pox.
[quote="Vaola""]
No niin, meikäläinen lähtee jännittämään. Toivottavasti mun "lapset" vetää hyvin (minne sitten vetääkin) ja karonkka on onnistunut. Jee, saa laittautua oikein vimpan päälle!
[/quote]
Jeeee. Pääsen ja kummipojan elikkä veljenpoikani karonkkaan, Joulukuun alkupuolella. En ole ikinä ollut tällaisessa tapahtumassa ja mielenkiinnolla odotan sitä.
No niin, meikäläinen lähtee jännittämään. Toivottavasti mun "lapset" vetää hyvin (minne sitten vetääkin) ja karonkka on onnistunut. Jee, saa laittautua oikein vimpan päälle!
[/quote]
Jeeee. Pääsen ja kummipojan elikkä veljenpoikani karonkkaan, Joulukuun alkupuolella. En ole ikinä ollut tällaisessa tapahtumassa ja mielenkiinnolla odotan sitä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Jahas, jos aloittas viikonlopun kuntopyöräsetillä. On jalat vähän kipeät säbästä ja futsalista, joten ei huvita mennä lenkille.
En ole vielä suunnitellut ohjelmaa, mutta ASTA-messut olis Pirkkahallissa. Niin, ja tärkein eli sunnuntain fataali TamU-Lahti matsi. Voitolla irtoisi vähintäänkin päätöskierrokselle HJK-pelin tasurin tuoma saletti mestaruudelle.
Vai pitäiskö sittenkin tehdä "ridget" eli karata motskarilla vuorille ja tulla takaisin sänkisen rähjäisenä?
En ole vielä suunnitellut ohjelmaa, mutta ASTA-messut olis Pirkkahallissa. Niin, ja tärkein eli sunnuntain fataali TamU-Lahti matsi. Voitolla irtoisi vähintäänkin päätöskierrokselle HJK-pelin tasurin tuoma saletti mestaruudelle.
Vai pitäiskö sittenkin tehdä "ridget" eli karata motskarilla vuorille ja tulla takaisin sänkisen rähjäisenä?
- irmelianneli
- Kitisijä
Hieman jumppailua salilla ja sitten vaatteitten sovittelua kaupoissa. Onko H&M:llä hoikentavat peilit sovituskopeissa?? Näytin niin oudon hyvältä. Ihan varmaan joku myyntikikkaketkuilu.
Oon kai pikkumainen, katkera vanha eukko ku mua vituttaa ku toisella on joka päivä jotain pileitä ja hulluna kavereita ja rahaa ku roskaa, siellä toisella puolella Suomea. Tai tottakai haluan ett kaikilla on hauskaa ja hyvin asiat, mut............
Oon kai pikkumainen, katkera vanha eukko ku mua vituttaa ku toisella on joka päivä jotain pileitä ja hulluna kavereita ja rahaa ku roskaa, siellä toisella puolella Suomea. Tai tottakai haluan ett kaikilla on hauskaa ja hyvin asiat, mut............
Se on kuulemma nenänkaivelun kanssa vähä sama kun onanoinnin, kädet mätänee..Camilla kirjoitti:Vielä 24min nenänkaivelua jäljellä..
Viikonloppuna pitää alotella muuttohommia ja tiistaina saan sitten avaimet. Jänskättää, jänskättää!

Geitsu tajkootti vajmaan sitä täjkeintä jeikää?Dumari kirjoitti:Jotenkin aina mun rahankäyttöaihe kääntyy mua vastaan, en ala!Geetzu kirjoitti: Työnteko tuntuu tärkeältä kun on noin tärkeät reijjät.
Nyt teen loppuun hommat, pox.
ja suujinta jahan ahmattia?
Pyyhin Netikettiin..
Arvatkaas kuin kävi?
Kyllä, meillä seisoo uusi perheenjäsen autohallissa
Hän on hurjan hieno, ja VALTAVA.
Naurakaa vaan, mutta Renault Laguna farmarimallia lähti mukaan. Samanikänen kun tuo edellinen auto, jonka ukko siltä istumalta palautti firmalle, kas kun ei viskannut avaimia silmille vielä
Ainoa asia, mistä en tykännyt, on se, että hän on valkoinen. Mutta hienossa kunnossa hän on, ja hänen nimensä on Ciby. Pitäähän autolla aina nimi olla. Tämä väännettiin taas rekkarista.
Kirppua hän ei tietenkään koskaan korvaa.

Naurakaa vaan, mutta Renault Laguna farmarimallia lähti mukaan. Samanikänen kun tuo edellinen auto, jonka ukko siltä istumalta palautti firmalle, kas kun ei viskannut avaimia silmille vielä

Ainoa asia, mistä en tykännyt, on se, että hän on valkoinen. Mutta hienossa kunnossa hän on, ja hänen nimensä on Ciby. Pitäähän autolla aina nimi olla. Tämä väännettiin taas rekkarista.
onnea! säästäkää kuitti jos tulee vikojaninnithequeen kirjoitti:Arvatkaas kuin kävi?