Tuleeko sitä Tor(a)staita?
Akat kotiutuneet "yhdeltä".
Tai siis akka. Sipsukka jäi Itikseen ja Elppa me vietiin omille kulmille ukkonsa luo baariin. Minä olen siis se tylsä, tyhmä kotiäiti jonka piti lähteä kotiin JUURI kun jutut kävi mielenkiintoisiksi. Pah. Tai sitte mä oon vaan koukussa Lostiin
Joka tapauksessa, loistava juoruilta neitokaisten kesken, ja ukkoparka joutui vielä ohimennen tapaamaan Huniksen ja Sipsin. Sinänsä ihan hyvä, että näki vihdoin, koska joskus tuli vähän ihmettelyä että "kuka helvetti on Hunajameloni???" (pettyi pahasti)
Ja mä sain kaksi kertaa kärpäsen tuoppiini. Olen siis Flybitch. Eskon sukulaiset vainoo, kele...
Juuri tulin saunasta ja nyt aatuutilullaa, kiltin ukkokullan viakkuun![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tai siis akka. Sipsukka jäi Itikseen ja Elppa me vietiin omille kulmille ukkonsa luo baariin. Minä olen siis se tylsä, tyhmä kotiäiti jonka piti lähteä kotiin JUURI kun jutut kävi mielenkiintoisiksi. Pah. Tai sitte mä oon vaan koukussa Lostiin

Joka tapauksessa, loistava juoruilta neitokaisten kesken, ja ukkoparka joutui vielä ohimennen tapaamaan Huniksen ja Sipsin. Sinänsä ihan hyvä, että näki vihdoin, koska joskus tuli vähän ihmettelyä että "kuka helvetti on Hunajameloni???" (pettyi pahasti)
Ja mä sain kaksi kertaa kärpäsen tuoppiini. Olen siis Flybitch. Eskon sukulaiset vainoo, kele...
Juuri tulin saunasta ja nyt aatuutilullaa, kiltin ukkokullan viakkuun
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Mun kuva oli tänään Kalevassa! Oon niin leuhkana nyt että piti teillekin tulla kertomaan.
Menin lupautumaan maatalouslomittajaksi vaikka just oon ajatellu että pitäis viikonlopputöitä vähentää... Noo, tekee kukkarolle nannaa. Tänään näin pikaisesti ia:ta, oli muksaa!
Näyttää kyllä siltä kun lupaan vaan lisää ja lisää duunia että sosiaalisesta elämästä on toistaiseksi luovuttava... lauantaina kaupungille eniveis. Siellä olis mukava törmätä tuttuihin, vinkvink
Näillä näkymin meiningit alkaa jo neljältä!
Menin lupautumaan maatalouslomittajaksi vaikka just oon ajatellu että pitäis viikonlopputöitä vähentää... Noo, tekee kukkarolle nannaa. Tänään näin pikaisesti ia:ta, oli muksaa!
Näyttää kyllä siltä kun lupaan vaan lisää ja lisää duunia että sosiaalisesta elämästä on toistaiseksi luovuttava... lauantaina kaupungille eniveis. Siellä olis mukava törmätä tuttuihin, vinkvink

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Seuraavaksi sitten seminoloogigsi?Georgina kirjoitti: Menin lupautumaan maatalouslomittajaksi vaikka just oon ajatellu että pitäis viikonlopputöitä vähentää... Noo, tekee kukkarolle nannaa. Tänään näin pikaisesti ia:ta, oli muksaa!
!
Ei siellä mitään oo työnnä vaan riittävän syvälle ... käsi!
Pyyhin Netikettiin..
Teen meidän ratsastuskoulussa viikonlopputallia jonku viikonlopun... Se menee maatalouslomittajan nimikkeelläNiba kirjoitti:Seuraavaksi sitten seminoloogigsi?Georgina kirjoitti: Menin lupautumaan maatalouslomittajaksi vaikka just oon ajatellu että pitäis viikonlopputöitä vähentää
!

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
HÖ! Maatalouslomittaja! Ok!Georgina kirjoitti:Teen meidän ratsastuskoulussa viikonlopputallia jonku viikonlopun... Se menee maatalouslomittajan nimikkeelläNiba kirjoitti:Seuraavaksi sitten seminoloogigsi?Georgina kirjoitti: Menin lupautumaan maatalouslomittajaksi vaikka just oon ajatellu että pitäis viikonlopputöitä vähentää
!
Pyyhin Netikettiin..