Kokemuksia spiritismistä?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

gissa kirjoitti: Ei ollut mitään tuollaista. No voin mä kertoa, mutta teidän tarvii nyt virittäytyä kammotustunnelmaan. :)

Pelailtiin siis spiritismiä, kyseltiin kaikenlaista mikä siihen aikaan kiinnosti, mutta kuten jo mainitsin, mitään ei laudalla tapahtunut. Oltiin kaverin luona, vanhassa omakotitalossa, yläkerran makuuhuoneessa ikkunat peitettynä. Ainoa valo tuli kahden tytön selkien takaa, sellainen pieni seinälamppu. istuin tyttöjä vastapäätä.
Päätettiin keskittyä kunnolla vielä kerran, ja lähteä muiden pariin alakertaan. Oltiin ihan hiljaa ja keskityttiin, kun yhtäkkiä ikkunasta kuului koputus, ja säikähdettiin ihan hurjasti. Naurettiin kun tajuttiin että pojat ne vaan kiipesi tikkaille ja pelotteli. Mutta nauru loppui lyhyeen, kun kaikki alkoi tuijottamaan lattiaa.. En olisi uskonut omia silmiäni, mutta tyttöjen "näittekste ton?" -kysymykset ja tarinan kertominen muille pakotti uskomaan. Nähtiin kaikki sama.

Mun selän takaa, sieltä pimeästä, tuli lattiaan miehen varjo. se näytti hätämerkkejä hitaasti käsillään päänsä yläpuolella.

Näin sen tyypin toistekin, tai enemmän kuulin. Se käveli portaat alas ja mun viereen. Mutta sitten siinä ei ollutkaan ketään. Hetken näkyi tumma hahmo sivusilmällä, mutta se katosi kun kaveri ihmetteli kenelle puhun :) luulin sitä siinä talossa asuvaksi pojaksi.. Se poika kans kuuli sen askelet yläkerrasta ollessaan yksin kotona. Jänniä juttuja.
Ihanan pelottavaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Eipäs ole tullut kuin kerran rippileirillä pelattua.Satuttiin asunmaan huoneessa jossa laatikon pohjaan oli väsäilty tuollainen lauta.Ei mitään yllättävää tapahtunut.

Yliluonnolliseen en ota ota kantaa,koska se tuntuu olevan muuttuva käsite nykytieteen valossa.Nykyään tiedetään jo varmaksi asioita jotka 30 vee sitten oli täyttä Scifiä,ja se että käyn tässä huutamaan että antigravitaatioon perustuva lentolaite on aivan kauheata höpönpöpöä,johtaa siihen että 10 vee kuluttua paljastuu että se on ollut olemassa jo viimeiset 30 vuotta,ja saan taas olla harvinaisen väärässä.

Mutta niin,uskon enenmän antigravitaatiomoottoriin ja madonreikämatkusteluun kuin taivas&helvetti läpän heittoon.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
PaulaP
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 23.11.2006 18:59

Viesti Kirjoittaja PaulaP »

Gattaca kirjoitti:Pentuiän spiritismi-istunnon mukaan minun piti mennä naimisiin Paula Puupponen-nimisen naisen kanssa. Paula oletko kuulolla??
Täällä ollaan!
Gattaca kirjoitti:Ainaskin Joku Paula Puupponen opiskelee eläinlääkäriksi ja kaiken lisäksi asustaa kesäpaikkakunnallani Orimattilassa, jonne asetun muutenkin loppuiäksi!!
Voi vitsi, on tää hauska vehje tää netti... Ihan vaan tiedoksi, olen muuttanut pois Orimattilasta, ettet turhaan minua pikkukaupungin kaduilta etsi. 8)

Meitä on muuten kaksi, minä ja se uimarityttö, syntynyt vissiin 1991, kumman valitset? ;) Ai niin mut... miun sydän on jo varattu. Vai sinäkö se oot? :shock:
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

PaulaP kirjoitti:Täällä ollaan!
:shock: Vuosisadan vedätys?
PaulaP
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 23.11.2006 18:59

Viesti Kirjoittaja PaulaP »

SingleMalt kirjoitti: :shock: Vuosisadan vedätys?
Ei kun ihan oikeesti, oon kaikkee muuta edellä mainittua kuin se uimari :)

Arvaa lensinkö perseelleni kun omalla nimellä googlettaessa tuli tää vastaan?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Viesti Kirjoittaja Think »

SingleMalt kirjoitti:
PaulaP kirjoitti:Täällä ollaan!
:shock: Vuosisadan vedätys?
:shock: Vai onko tämä se hetki, josta Iso-G ajautuu mukaan Nussivaan Maailmaan. Vuosisadan rakkaustarinan alku.
Ovela kuin orgasmi
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Think kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
PaulaP kirjoitti:Täällä ollaan!
:shock: Vuosisadan vedätys?
:shock: Vai onko tämä se hetki, josta Iso-G ajautuu mukaan Nussivaan Maailmaan. Vuosisadan rakkaustarinan alku.

.. ja gattacahan ois miljonäärikin nyt sopivasti.. :P
PaulaP
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 23.11.2006 18:59

Viesti Kirjoittaja PaulaP »

SingleMalt kirjoitti:.. ja gattacahan ois miljonäärikin nyt sopivasti.. :P
Hmm... :roll:
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

PaulaP kirjoitti:
Hmm... :roll:
Nyt äkkiä suunta varkauteen karhumäyriksen ja marlboroaskin kanssa. Kosiomatkalle niinku!

+o
Viimeksi muokannut SingleMalt, 23.11.2006 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Viesti Kirjoittaja Think »

SingleMalt kirjoitti:
PaulaP kirjoitti:
Hmm... :roll:
Nyt äkkiä suunta varkauteen karhumäyriksen ja marlboroaskin kanssa. Kosimatkalle niinku!
Olettaen että PaulaP on juuri se pystytisuinen Paula. Jomman kumman Puupposen täytyy olla. Spiritismi ei valehtele.
Ovela kuin orgasmi
PaulaP
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 23.11.2006 18:59

Viesti Kirjoittaja PaulaP »

Think kirjoitti:Olettaen että PaulaP on juuri se pystytisuinen Paula. Jomman kumman Puupposen täytyy olla. Spiritismi ei valehtele.
Mistäs sinä gattacan spiritismit noin tarkkaan tiedät? :?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Viesti Kirjoittaja Think »

PaulaP kirjoitti:
Think kirjoitti:Olettaen että PaulaP on juuri se pystytisuinen Paula. Jomman kumman Puupposen täytyy olla. Spiritismi ei valehtele.
Mistäs sinä gattacan spiritismit noin tarkkaan tiedät? :?
Sitä oppii, kuulee ja näkee kaikenlaista kun vaan vanhaksi elää...
Ovela kuin orgasmi
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

PaulaP kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Pentuiän spiritismi-istunnon mukaan minun piti mennä naimisiin Paula Puupponen-nimisen naisen kanssa. Paula oletko kuulolla??
Täällä ollaan!
Tää teidän tarina on tähtiin kirjoitettu!


Ystävä/anoppi/naapurin Musti P&G:n häissä: "Niin miten te kaksi tapasittekaan?"

G: "Sain tietää Paulasta pentuna spritismi-istunnossani."

P: "Joo, ja minä sain sitten vastaavasti tietää Gattacasta googlettamalla itseäni netissä kolmekymmentä vuotta tuon tapahtuman jälkeen, eli 20 vuotta syntymäni jälkeen. What are the odds of that, huh?"

Ei tuollaista joka päivä kuule.
imbesiili

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

CandyMan kirjoitti:Tää teidän tarina on tähtiin kirjoitettu!
Joo, hus naimisiin siitä!
PaulaP
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 23.11.2006 18:59

Viesti Kirjoittaja PaulaP »

Missä gattaca? Vihjatkaahan joku sille. :wink:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca. Det här.

Match made in heaven.
Gamma
Wannabe-kitisijä
Viestit: 1
Liittynyt: 26.06.2007 17:09

Adressi uuden tieteenalan edistämiseksi

Viesti Kirjoittaja Gamma »

Reppuli
Kitisijä
Viestit: 11
Liittynyt: 12.09.2007 21:02

Viesti Kirjoittaja Reppuli »

Huuuuu....
Mä tykkään näistä yliluonnollisista jutuista ja uskonkin niihin. Spiritismia en oo kokeillut enkä taida kokeillakaan vaikka utelias olenkin.
chevilyn

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Nuorena pelattiin, oli todella hauskaa manipuloida tuloksia ja katsoa kun kaverit melkein kastelivat itsensä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onnittelut tämän herkkupalakeskustelun esille kaivamisesta!
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Onko gattaca todellakin jättänyt noin herkullisen sauman käyttämättä? Oivoi. Oivoivoivoi. Mitäs me nyt?
Kärähtänyt Käämi

Viesti Kirjoittaja Kärähtänyt Käämi »

Höh.Niitä on paljon.Jos oikein kiteytän aiheen,voin sanoa,että pelkään nykyään enemmän eläviä kuin kuolleita.

Olen harrastanut spiritismiä niin leikkimielessä,kuin myöhemmin myöntänyt sen läsnäolon.Mitä spiritismi sitten on?

Sen olemus ei löydy leikkisältä ouija-laudalta.Pitänee perehtyä shamanismiin ja luonnon tai(klisee)kosmoksen eri kerrostumiin.

Ei elämä ole arpapeliä,joka katoaa nopan hävitessä.
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Kärähtänyt Käämi kirjoitti:Höh.Niitä on paljon. Jos oikein kiteytän aiheen,voin sanoa,että pelkään nykyään enemmän eläviä kuin kuolleita.
Ollaan sitten niin samikset. Kuolleissa ei ole mitään pelättävää, eivät ne voi sinulle enää mitään. Elävät saattavat lyödä takaisin.
Vastaa Viestiin