Masentava maanantai
Masentava maanantai
Mä en tykkää maanantaista. Enkä syksystä muutenkaan, liian harmaata on nyt. Kaipaan kirpeän aurinkoisia päiviä. Ja lomaa 

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Joo, ei nyt kauheen lupaavasti alkanut tämä viikko, kun edellinen päättyikin köpelösti. No, viikonloppuna on sentäs kahdet kinkerit. Mukavasti erilaisetkin vielä. Toisiin voi laittaa jotain iltapuku-settiä ja toiset taas ovat vähän enemmän casual. Kummissakin varmasti hyvä meininki.
Mutta sitä ennen arkea, arkea, arkea. Huomenna se alkaa siivoamisella. Plääh.
Jos nyt vihdoin alkaisi väsymyksen lisäksi nukuttaakin.
Mutta sitä ennen arkea, arkea, arkea. Huomenna se alkaa siivoamisella. Plääh.
Jos nyt vihdoin alkaisi väsymyksen lisäksi nukuttaakin.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
tiskausta olisi tarvinnut yksi nimeltä mainitsemattoman lapsiperhueen kämppä... oli todella oksettavaa, jopa tällaisen miehen, joka pystyy paskoon kuukauden omiin pöksyihinsä nukkua kyseisen perheen teinin huoneessanowaysis kirjoitti:Hah, sama homma täälläkin. Soittele jos tarvit tiskaajaaVaola kirjoitti: Huomenna se alkaa siivoamisella. Plääh.
mut erittäin mukavaa sakkia ja hieno talo muutoin

pohjanmaa oli mukava. tv;ee oli nätisti vierellä ja hotellimajoitus + ruuan petiin... ja hassua porukkaa.
pitäisiköhän ruveta taiteilijaksi... eikös niillä ole verovapauksia? , mutta tarvitaanko siihen joku lisenssi tai arvonimi?
ilmeisesti tunnustusta pitää olla yhteisältä ja erikoisuus luokitellaan taiteelliseksi.
kuulemma kuolemakaan ei enää riitä, että taulut alkaa myymään--- heh
pitäisiköhän ruveta taiteilijaksi... eikös niillä ole verovapauksia? , mutta tarvitaanko siihen joku lisenssi tai arvonimi?

kuulemma kuolemakaan ei enää riitä, että taulut alkaa myymään--- heh

Musta on nyt oikeastaan melkein harmi, että mulla on kone...nowaysis kirjoitti:Hah, sama homma täälläkin. Soittele jos tarvit tiskaajaa

Ajattelin huomenna illalla antaa pikkuisten valloittaa mun tietokoneen, saisivat vähän pelailla Pikku Kakkosen pelejä ja katsoa koneelta Ansa Vanhemmille elokuvan. Mä voisin sillä aikaa pyöräyttää sämpylätaikinan, jotta olisi sitten iltapalalle lämpimäisiä.
Tuo muuten kuulostaa jo sen verran idylliseltä, että lasten mentyä nukkumaan on heitettävä vähintään lateksit kehiin ja tsekattava miten Bliss rouvan ex-saappaat sopivat otsatukan kanssa yhteen!

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 2:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
- RolloTomasi
- Kitisijä
Mua ei masenna, mä olen kauhusta jäykkänä. Istun uudella työpaikalla ja ihan yksin. En uskalla liikkua mihinkään tästä huoneesta ennen kuin noi uudet lähimmät työkaverit tulee.
Aamulla heräsin kissanpissaläikän vierestä, sekään ei masentanut.
Aamulla heräsin kissanpissaläikän vierestä, sekään ei masentanut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Erittäin huonosti nukutun yön jälkeen herätys oli mitä mainioin. Sain hyvin miellyttävän puhelun mahtavalta tyypiltä, jota olen muutaman kerran tapaillut, eli saatanpa tavata hänet jopa tänään uudelleen! Pääsen siis vihdoin ja viimein paneskelemaan kunnolla! Hahaa!
Asiasta kahvikuppiin. Mä luulen että mun kahvinkeitin on pipi. Kaffe ei enää maistu niin hyvälle. Syynä ei ole purut, sillä heitin edelliset pois ja avasin uuden paketin. Puhdistin keittimen keittämällä siitä ruokasoodalla terästettyä vettä ja pari pelkkää vesipannullista, enkä oikein tiedä onko mikään muuttunut. Oon kait vähän jäävi sanomaan millasta oma kahvini on.
Mahtavaa maanantaita murut!

Asiasta kahvikuppiin. Mä luulen että mun kahvinkeitin on pipi. Kaffe ei enää maistu niin hyvälle. Syynä ei ole purut, sillä heitin edelliset pois ja avasin uuden paketin. Puhdistin keittimen keittämällä siitä ruokasoodalla terästettyä vettä ja pari pelkkää vesipannullista, enkä oikein tiedä onko mikään muuttunut. Oon kait vähän jäävi sanomaan millasta oma kahvini on.
Mahtavaa maanantaita murut!
1800-BLOW MEKimmen kirjoitti: Mulla ei ole sun numeroa.
Hitsi, jää kyllä tiskailut väliin kun päätin pitää muksun kotona vielä tän päivän kun se on flunssassa ja mulla on kumminkin vapaapäivä. Nyt siis pidetään hyvää omatuntoa aiheuttava äiti-lapsi -päivä

Hyviä darrailuja silti

Prepare for the worstest.