Ei kannata. Ei tääl oo edelleenkään muuta kiinnostavaa ku Geetzun orkut.mustanikki kirjoitti:Pitäiskö tänne tulla takaisin? Onko taso noussut yhtään?
Zunnuntai
Juuen. Katsoin eilisen seuralaisen livenä. Hänellä on loistava maku sekä musiikin että miesten suhteen.CandyMan kirjoitti:Katsoit Shrekin videolta, vai?SikaMika kirjoitti:I heard there was a secret chord
That david played and it pleased the lord
...
Jeff Buckleyn versio Leonard Cohenin biisistä Hallelujah. Ehkä maailman kauneinta tulkintaa ikinä...
Hirvijahdissa koko vkl:ppu ja saatiin ammuttuakin yksi iso sarvipää heti ekana päivänä. Tänään kiikarissa ollut otus pääsi rymistämään kunnan rajan yli, toisen hirvestysporukan alueelle ja sai siis pitää toistaiseksi henkensä.
Liikenteessä kannattaa muuten olla normaalia valppaampi. Hirvet saattavat olla nyt melkoisen vauhkoja ja poukkoilla mihin sattuu.
Liikenteessä kannattaa muuten olla normaalia valppaampi. Hirvet saattavat olla nyt melkoisen vauhkoja ja poukkoilla mihin sattuu.
Pitäisi ajaa hyrylästä vekaranjärvelle ja aamulla viideltä töihin.
Tiedossa aseiden noutoa, heräämisen valvomista (kyllä, sitäkin täytyy valvoa), aamupalailua ja 7.30 pitäisi olla jo pahkajärvellä valmistelemassa T3-ammuntaa. Iltapäivällä vielä T4A ja illalla T4B, ja nukkumaan pääsee ehkä joskus aamuyöllä.
Onneksi tästä maksetaan palk .. ei kun eihän maksetakaan!
No, kyllä sitä aivan hyvin jaksaa.
Tiedossa aseiden noutoa, heräämisen valvomista (kyllä, sitäkin täytyy valvoa), aamupalailua ja 7.30 pitäisi olla jo pahkajärvellä valmistelemassa T3-ammuntaa. Iltapäivällä vielä T4A ja illalla T4B, ja nukkumaan pääsee ehkä joskus aamuyöllä.
Onneksi tästä maksetaan palk .. ei kun eihän maksetakaan!
No, kyllä sitä aivan hyvin jaksaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Juu, kyllä pelottaa jo valmiiksi, kiva ajella tonne Nurmijärvelle talleille kun viimeksi olivat nähneet sarvipäitä viereisellä pellolla. Pimeellä ku sieltä lähtee ni eihän siellä mitään nääsafi kirjoitti:Liikenteessä kannattaa muuten olla normaalia valppaampi. Hirvet saattavat olla nyt melkoisen vauhkoja ja poukkoilla mihin sattuu.

Ja mulla ainakin on ollu ikävä Lepikkorapua

Nyt saunaan ja sit ahmimaan Muppet Showta.
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
-Superior- kirjoitti:Ja minua, mitäänsanomatonta tyhmähköä typyliä sitten taas vihataan oikein antaumuksella. Koen vääryyden tapahtuneen.ninnithequeen kirjoitti:Ja mulla ainakin on ollu ikävä Lepikkorapua

Hassunhauskaa. En mää sua vihaa. Sä vaan höpäjät välillä kertakaikkista sontaa, ja teet sen kyllä ihan tarkoituksella.
Höh. Muuten ehyenä jatkuneen vkonloppuhurmoksen ja sulostelun piti sitten katketa taas. Ensinnäkin oon väsynyt treenien jäljiltä, ja toisekseen löin poikaystävälleni luurin korvaan.
Näin tärkeiden asioiden lisäksi haluan kertoa, että minulla on nykyään otsatukka.

Näin tärkeiden asioiden lisäksi haluan kertoa, että minulla on nykyään otsatukka.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- irmelianneli
- Kitisijä
Synttärit juhlittu. Ihan hyvin meni, juhlakalukin selvinpäin, tänkskood. Nyt on isilläkin sit tikipoksi, näkyy siellä korvessakin kanavia nyt kiitettävästi, tähän asti näkyny vaan kanavat 1-3
Ihan kiva kai se oli sukulaisiakin nähdä pitkästä aikaa. Aika poikki vaan päivän päätteeksi. Ja herkkuja napa täys, voe jessus. Mut vähä lisää ruokaa vielä, kynttilöitä, töllöö, nettiä ja sitten nukkumaan. Kultsi on niin kultsi ett on taas hukannu puhelimensa päissään.. vähänkö orpoo näin illalla, ei piipitä mikään..