Ihan vain keskiviikko
Huomaan koukuttuneeni pahasti blogilistaan ja keränneeni kivan suosikki-listan, jota tarkastan tiheään tahtiin. Pakko löytää lisää mielenkiintoisia blogeja, jotta riittäisi luettavaa. Piru, kun ihmiset päivittävät harvoin! Ja millaiset kahdeksan ihmistä tilaavat mun blogia!?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tällä on ihan huikeita juttuja välillä: http://elma.vuodatus.net/Lolita kirjoitti:Huomaan koukuttuneeni pahasti blogilistaan ja keränneeni kivan suosikki-listan, jota tarkastan tiheään tahtiin. Pakko löytää lisää mielenkiintoisia blogeja, jotta riittäisi luettavaa. Piru, kun ihmiset päivittävät harvoin! Ja millaiset kahdeksan ihmistä tilaavat mun blogia!?
Ja mä haluun sun blogin osotteen, kele!!11
-
- Kitisijä
Tuli tarpeeseen. Eilen meni kevyesti levy suklaata, tänään yritän olla runkkaamatta, että säilyis intoa viikonlopulle. Silloin on kaksipäiväiset orgiat.-Superior- kirjoitti:Muista runkata. Suklaata et syö!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- RolloTomasi
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Voihan PÄRSE.
Käännöstä väännettiin tuntitolkulla ja silti tuotoksesta tuli kuin juosten kustu. Mistä minua rangaistaan, kun yhtäkkiä kaikki nokkelat sanonnat jotka olen englanninkielestä oppinut katoavat kuin tuhka tuuleen ja päädyn nyhvertämään mahdottomien idiomien suorakäännöstä joista saan vaan huonon arvosanan ja mielialan.
Ugh.
Menen pelaamaan sitä pallopeliä, todellisuus haihtuu..
PS. kun niitä palloja on tuijotellut liian kauan, kaikki ruudukot vaikuttavat aivan liian kulmikkailta.
Käännöstä väännettiin tuntitolkulla ja silti tuotoksesta tuli kuin juosten kustu. Mistä minua rangaistaan, kun yhtäkkiä kaikki nokkelat sanonnat jotka olen englanninkielestä oppinut katoavat kuin tuhka tuuleen ja päädyn nyhvertämään mahdottomien idiomien suorakäännöstä joista saan vaan huonon arvosanan ja mielialan.
Ugh.
Menen pelaamaan sitä pallopeliä, todellisuus haihtuu..
PS. kun niitä palloja on tuijotellut liian kauan, kaikki ruudukot vaikuttavat aivan liian kulmikkailta.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen kirjoitti:Ja mä haluun sun blogin osotteen, kele!!11Lolita kirjoitti:Huomaan koukuttuneeni pahasti blogilistaan ja keränneeni kivan suosikki-listan, jota tarkastan tiheään tahtiin. Pakko löytää lisää mielenkiintoisia blogeja, jotta riittäisi luettavaa. Piru, kun ihmiset päivittävät harvoin! Ja millaiset kahdeksan ihmistä tilaavat mun blogia!?

Mulle kans hei!