Sudenhenki kirjoitti:Agalloch - Ashes Against the Grain
Vokaaleissa on niin puhdasta kuin Burzumin mieleen tuovaa raakkumista, mutta siltikin musiikin pääpaino nojaa erittäin vahvasti tunnelman luomiseen, ja siinä Agalloch onkin pirun hyvä.
Mukava uusi tuttavuus. Ainoa mikä hiukan häiritsee on tuo röyhtäilevä laulu. Tiedätkö laulaako varsinainen laulaja myös taustat? Ne kun kuullostavat ihan enkelikuoroilta ton pääörvellyksen rinnalla. Raikkaita mutta raskaita sävellyksiä tunnelmaan sopivin soundein. Poden parhaillaan uudenmusiikin akuuttia puutostilaa, joten jos sulla on suositella jotain vastaavanlaista, niin laita vinkkiä.
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
voyager2 kirjoitti:
Mukava uusi tuttavuus. Ainoa mikä hiukan häiritsee on tuo röyhtäilevä laulu. Tiedätkö laulaako varsinainen laulaja myös taustat? Ne kun kuullostavat ihan enkelikuoroilta ton pääörvellyksen rinnalla. Raikkaita mutta raskaita sävellyksiä tunnelmaan sopivin soundein. Poden parhaillaan uudenmusiikin akuuttia puutostilaa, joten jos sulla on suositella jotain vastaavanlaista, niin laita vinkkiä.
Heh, minä taas pidin suuresti noista raakkulauluistakin. Läpyskä ei kertonut olisiko vokaaleissa muitakin kuin John Haughm, joten veikkaan että hän se hoitaa nuo kaikki. Omasta mielestäni Agallochin paras levytys on edelleenkin debyytti Pale Folklore, vaikka se ylituotettuihin saundeihin tottuneille onkin vaikea pala nieltäväksi.
Agalloch on melko uniikki, ainoa mikä olisi jokseenkin samanlainen, olisi Woods of Ypres, mutta sekin on hieman enemmän kallellaan perinteiseen metalliin. Jos taas kiinnostaa tuo tunnelmointipuoli, niin Nest ja Tenhi voisivat toimia, molemmat ovat kaiketikin Folk/Ambient osasatoon kuuluvia.
[
Agalloch on melko uniikki, ainoa mikä olisi jokseenkin samanlainen, olisi Woods of Ypres, mutta sekin on hieman enemmän kallellaan perinteiseen metalliin. Jos taas kiinnostaa tuo tunnelmointipuoli, niin Nest ja Tenhi voisivat toimia, molemmat ovat kaiketikin Folk/Ambient osasatoon kuuluvia.[/quote]
Pitääpä ensin WaroWasti Warettaa noita, jospa sitä kautta onnistuisin enemmänkin dikkailemaan. Kiitokset vinkeistä.
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
AarneAnkka kirjoitti:Menin ja ostin sitten sen Tarako -levyn. Hip.
Minuutin kestin katsoa ennenkuin hajosin.
Jos joku täällä tilailee ameriikasta asti levyjä, niin arvostaisin jos seuraavan tilauksensa yhteydessä ottaisi minulle talteen Amon Amarthin Versus the World levyn Viking Edition 2cd pläjäyksen. Tuota versiota on lähes mahdoton löytää euroopasta, tai ainakaan minä en ole onnistunut siinä.
Tilaisin muuten itse, mutta en omista luottokorttia.
Yks ton bändin tyypeistä väsäilee gradua samassa huoneessa, jossa mä pakerran omia töitäni. On jopa joskus vaihdettu pari sanaakin mm. kissankasvatuksesta.
Melkein sukua julkkikselle?