-Superior- kirjoitti:Ihana viikonloppu oli. Perjantaina ala-asteen luokkakokous, oli ihan huippua. Hauskinta oli edelleen poikien seurassa; tytöt taas olivat yhtä nättejä kuin ennenkin. (Paitsi minä.)
Ukkonenkin näytti voimansa eilen illalla, oli hineoja salamoita taivaalla.
Yksi salama kävi aika lähellä, johon erään auton hälytyslaitteet reagoivat laukeamalla. Vähän aikaa piippasi sitten loppui.
Mä en ainakaan oo. Aika jees maanantaikooma. (Enkä ees tiiä, uskallanko mennä hakee kahvia, ku on uus pelottava keittiöhenkilökunta. Ties vaikka niille joutuis maksaakin jotain.. )
Huomenia kaikille kuiteski!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Perjantai ei mainitsemisen arvoinen, lauantai huippukiva, sunnuntai kamala. Edelleen kevyesti päätä särkee.
No mut ei muuta ku kahvia, suihkuun, kamat kasaan ja menoksi.
ihan kiva viikonloppu oli. perussettiä, ei mitään ihmeellistä hommailtu. ehkä viikosta tulee villimpi? töissä ainakin tänään kiirettä, mikä tarkoittaa sitä, että netissä roikun enemmän ku yritän vältellä töitä...
Viikonloppu oli kyllä aika mielenkiintoinen. Vasta eilen illalla oli kunnolla rauha maassa (ja sisuskalut taas paikoillaan). Tänään vietän lökölököpäivän. Shoppailemaan pitäisi mennä, tarvitsen uuden rahapussin. Mutku en tiedä jaksanko lähtee edes tuohon Selloon. Mikähän mua vaivaa?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Oli hyvä viikonloppu. Perjantaina oli työkaverin tuparit ja lauantaina menin kuin meninkin baariin, tosin vasta puolen yön jälkeen. Kotiuduin sitten joskus iltapäivän puolella sunnuntaina ja kävelen kuin kakka housuissa. Hymyilyttää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita kirjoitti:Kotiuduin sitten joskus iltapäivän puolella sunnuntaina ja kävelen kuin kakka housuissa. Hymyilyttää.
Kaatuilit kännissä ja hymyisän asiasta tekee mikä?
Oli kiva viikkis, maanantai tuntuu suht valoisalta. Menen kyllä nappikauppaan pian, varmuuden vuoksi. Joku kumma unettomuuskausi alkamassa näin syksysellä, miten syksy onkin niin pirun vaikeaa aikaa Onnellisessa Elämäntilanteessakin...