prosessi kirjoitti:On sitten näemmä kitinän heikoin lenkki poistunut. Pitäisikö pistää pystyyn uusi äänestys, johon Ninni ja Marttakin mahtuisivat mukaan?
Niin.
Jos me oltais oltu mukana äänestyksessä, ukkos ei olis karannut palstalta.
prosessi kirjoitti:On sitten näemmä kitinän heikoin lenkki poistunut. Pitäisikö pistää pystyyn uusi äänestys, johon Ninni ja Marttakin mahtuisivat mukaan?
Niin.
Jos me oltais oltu mukana äänestyksessä, ukkos ei olis karannut palstalta.
Vai?
Suunnittelin kyllä ennemminkin sitä, että karsitaan kaikki pois pikkuhiljaa, niin aasin ei tarvitse lakkauttaa itse palstaa...
prosessi kirjoitti: Suunnittelin kyllä ennemminkin sitä, että karsitaan kaikki pois pikkuhiljaa, niin aasin ei tarvitse lakkauttaa itse palstaa...
Tää Heikoin Lenkki on jo toteutettu. Siit on kato menny maku.
Elppis voitti sillon, ja on siis Kityn vahvin lenkki.
Ööh, kyllä täällä minun nähdäkseni on edelleen pitkälti yli viisisataa muutakin kirjoittelijaa kuin Elppis. Tietenkin maku menee, jos hommaa ei viedä loppuun asti.
Sinua ja Marttaa ehdotin listalle vain, koska itse sille halusitte tässä samassa ketjussa, mitä ilmeisesti et tajunnut.
prosessi kirjoitti:Ööh, kyllä täällä minun nähdäkseni on edelleen pitkälti yli viisisataa muutakin kirjoittelijaa kuin Elppis. Tietenkin maku menee, jos hommaa ei viedä loppuun asti.
Tämä meidän heikoin lenkki olikin siitä hyvän maun mukainen, että siihen itse piti ilmoittaa halukkuutensa. Mukaan siis pääsi vain ne, jotka halusivat.
Ei tämä ole mikään oikea ja virallinen Kitinän heikoin lenkki -kisa. Kaikkien halukkaiden (ja vain kaikkien halukkaiden) pitäisi saada osallistua, ja sitten pitäisi olla hyvin organisoidut alkuerät, välierät ja finaali ja putoamispelille selvästi määritellyt säännöt, niin kuin viime vuonna. EPS TAKAISIN KISAN JÄRJESTÄJÄKSI! MUSTANIKKI ULOS! (äänestin silti Patzia)