Miksi lopetan Kitinän

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Flipperix kirjoitti:
Flipperix kirjoitti:En minä ole kenenkään ajankäytöstä huolestunut :) Sinähän se tunnut olevan, mm. minun ajankäytöstäni ja vielä peräti terveydestäni. En tapaa ottaa tuntemattomien ihmisten asioista itselleni huolia. Omassa irl-elämässäni tapahtuu lähitulevaisuudessa kaksi isohkoa muutosta, joiden johdosta netissä vietty aika jää piakkoin erittäin vähille niin työ- kuin vapaa-aikanakin. Niistä taas en raportoi tänne, junous.
Lainataan tää nyt viel uusiks jos vaiks menis jakeluun Kändillekin :D
Niin tuossako FlippeTix selvensi miksi kokee niin tärkeäksi että Kitinä suljetaan, että ihan addressiakin pistetään pystyyn? Koska hän ei voi enää Kitinöidä "kahden suuren elämänmuutoksen" jälkeen, ei hän kestä ajatusta että jotkut muut tekisivät edelleen näin?

FlippeTix puhuu jatkuvasti ristiin itsensä kanssa, kuten yllä väittämällä ettei "tapaa ottaa tuntemattomien ihmisten asioista itselleni huolia", ja toisaalta juuri aikaisemmin käytti palstan sulkemisen perusteluna "Mielipiteeni on, että Kitinän sulkeminen olisi omalta kantiltani ja monien muidenkin kantilta vain hyvä juttu, koska se pakottaisi keksimään muita tapoja käyttää aikaansa."

Seliseliseliseliseli... Taitaa olla ammattitauti.
Flipperix

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

CandyMan kirjoitti:Niin tuossako FlippeTix selvensi miksi kokee niin tärkeäksi että Kitinä suljetaan, että ihan addressiakin pistetään pystyyn? Koska hän ei voi enää Kitinöidä "kahden suuren elämänmuutoksen" jälkeen, ei hän kestä ajatusta että jotkut muut tekisivät edelleen näin?
Uaah. Näin tyrmistyttävään jaanaavuustyperyyteen olen viimeksi törmännyt vuonna -79 hiekkalaatikolla. Kokeillaan ala-astetyylillä, jos tyhmempikin tajuaisi.

KI-TI-NÄN O-LE-MAS-SA-O-LO TAI SUL-KE-MI-NEN EI O-LE MI-NUL-LE TÄR-KEÄ A-SI-A. AD-RES-SI-NI ON MUS-TAA HUU-MO-RIA CI-TY-A-JOIL-TA, JOL-LOIN TEH-TIIN VAS-TAA-VA BOI-KOT-TI-AD-RES-SI. (Pahoittelen mahdollisia tavutusvirheitä, taito on ruosteessa.)
CandyMan kirjoitti:FlippeTix puhuu jatkuvasti ristiin itsensä kanssa, kuten yllä väittämällä ettei "tapaa ottaa tuntemattomien ihmisten asioista itselleni huolia", ja toisaalta juuri aikaisemmin käytti palstan sulkemisen perusteluna "Mielipiteeni on, että Kitinän sulkeminen olisi omalta kantiltani ja monien muidenkin kantilta vain hyvä juttu, koska se pakottaisi keksimään muita tapoja käyttää aikaansa."

Seliseliseliseliseli... Taitaa olla ammattitauti.
Viittaus omaan elämänmuutokseeni koski vain sitä seikkaa, etten ole lainkaan huolissani nettiin käyttämästäni ajasta (toisin kuin sinä, jonka mukaan "tauko tekisi minulle hyvää ;)") eikä Kitinän sulkemisella tai sulkemattomuudella ole mitään vaikutusta ajankäyttööni kuin tilapäisesti. Surffailen tai lueskelen sitten väliajalla ajantapokseni muuta, luultavasti jotain virikkeellisempää kuin kakkaketjut ja kändimänin jaanaukset.

En ole myöskään kenenkään muunkaan mielenterveydestä tai ajankäytöstä lainkaan huolissani, mutta ne nolifet, joilla on jokin syy vastustaa aasin sulkemispäätöstä, hyötyvät siitä varmasti kaikkein eniten. Capisce? Think not.

En tiedä mikä tauti sulla on, tuon luokan aivovamma vaatisi todennäköisesti jo neurokirurgisia toimia ja terapiaa. Luetun ymmärtämisen vakavat ongelmat ja maaninen taipumus tehdä vääriä keittiöpsykologisia päätelmiä kertovat jostain niin vakavasta, että sinun olisi syytä harkita elämänmuutosta itsekin. Oletko koskaan harkinnut esim.lobotomiaa tai uutta uraa kovapanosammuntojen liikkuvana maalina?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Niin, kyllähän tämän oli aika pitkälti tarkoitus olla provokaatio Superiorin tapaan, ns. turha provo, kuten Paskanjauhannan aihepiiriinkin kuuluu. En minä silti aivan turhaksi osaa tuota sanoa, erilaiset reaktiot olivat varsin valaisevia vaikka ehkä jossainmäärin jo turhankin ennustettavia. Kenties jokunen tuli miettineeksi omaa suhdettaan ja sen vakavuuttta yhteen pahaiseen nettifoorumiin. Mutta ainakin minulla oli hauskaa!

Tottahan tuo silti suurimmaksi osaksi oli, en nyt vain ole ihan niin tunteenomaisesti Kitinään tai Kitinän tapahtumiin suhtautunut mitä tuossa yritin välittää tai että olisin juuri nyt Kitinää lopettamassa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

aasi kirjoitti:Mutta ainakin minulla oli hauskaa!
Samoin, kiitos! =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

aasi kirjoitti:Mutta ainakin minulla oli hauskaa!
You were gorgeous! :h:
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:You were gorgeous! :h:
My muse! You bring out the best in me! :h:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Minä kanssa kun kaikki muutkin <3
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mitä houretta tämä kaikki "Kitinä lopetetaan" on olevinaan?
Nyt on selityksen aika, täti hermostuu.
Millä minun on tarkoitus tyhjentää aivoni päivän aikana omaksutuista tiedoista ilman rakasta runkkarilaumaani?
Tiedän, että pari netittömää viikkoani olivat vaikeat kestää, muttei sen takia kannata joukkoitsemurhaa toteuttaa!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Huono vitsi.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lepikkorapu kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti: on kuitenkin mukava tulla ajoittain katsomaan, mitä monelle teistä (ei kaikille) kuuluu. Vaikka pitäisinkin pääni kiinni, niin stalkkaan silti joitakin teistä salaa.
Just! Tuon takia minäkin täällä olen. On kiva stalkata muutamia teistä. Tosin nyt kun Edith lähti, en oikein jaksa innostua. Mutta jos Kitinä loppuu, niin Edith ei voi tulla takaisin. Niin että Kitinä ei saa loppua. Nih. Ps. Edithin lisäksi stalkkaan sinua, Kidiä, swööliä ja vanhasta tottumuksesta myöskin Lolitaa aina silloin tällöin. :D
Onko Edith lähtenyt? Milloin ja mihin? :shock:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miksi lopetan Kitinän

Viesti Kirjoittaja Ann »

aasi kirjoitti:En tykkää tosta, keksin jotain mukanokkelaa vittuilua, kaivelen menneita osoittaakseni oman erinomaisuutenii.
Mitä, mitä, mitä?

Älkää nyt viitsikö lopettaa, kun oon just hankkimassa nettiä himaan. Mistä oon jäänyt paitsioon? Briiffatkaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin