Pelon Perjantai
Pelon Perjantai
, Kuoleeko kity?
Hulluuteen asti levinneet keskustelun pärähdykset ilmaisevat pelkoa uudesta ja tuntemattomasta?
Hulluuteen asti levinneet keskustelun pärähdykset ilmaisevat pelkoa uudesta ja tuntemattomasta?
Pyyhin Netikettiin..
Vitun vitun vittu.
Sairastelu jatkuu ja lääkärillä ei ollut muuta rohtoa antaa kuin juo jaffaa ja vissyä sekaisin. Vituttaa tällaiset virus-taudit jotka vetävät ihan maahan useaksi päiväksi.
Ihanaa herätä joka aamu tehokkaasti pahoinvointiin ja puuskutella taas pari tuntia kipuja, kunnes helpottaa joko oksennuksen jälkeen tai kipulääkkeiden iskiessä.
Aamupahoinvointia. Olisinkohan mä sittenkin raskaana?
Sairastelu jatkuu ja lääkärillä ei ollut muuta rohtoa antaa kuin juo jaffaa ja vissyä sekaisin. Vituttaa tällaiset virus-taudit jotka vetävät ihan maahan useaksi päiväksi.
Ihanaa herätä joka aamu tehokkaasti pahoinvointiin ja puuskutella taas pari tuntia kipuja, kunnes helpottaa joko oksennuksen jälkeen tai kipulääkkeiden iskiessä.
Aamupahoinvointia. Olisinkohan mä sittenkin raskaana?
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- RolloTomasi
- Kitisijä
huomenta
joskus kauan sitten ajattelin, ettei sellaiseen naiseen kannata rakastua, joka ei selviä kahta viikkoa ilman juoksevaa vettä ja sähköä rinkkavaelluksella lapissa tai osaa edes sytyttää nuotiota. enpä ole koskaan ennenkään omia neuvojani kuunnellut.
hyvää perjantaita
joskus kauan sitten ajattelin, ettei sellaiseen naiseen kannata rakastua, joka ei selviä kahta viikkoa ilman juoksevaa vettä ja sähköä rinkkavaelluksella lapissa tai osaa edes sytyttää nuotiota. enpä ole koskaan ennenkään omia neuvojani kuunnellut.
hyvää perjantaita
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Ihanaa persentai!
Tänään on duunikamun läksiäiset. Yks ihanimmista työkavereista lopettaa ja muuttaa Kuopioon opiskelemaan. Nyyh!
Toivottavasti ens viikolla sataa kutsuja työhaastatteluihin..Mun mitta rupee olee täällä täys.
Pomo kinuu The Big Bossilta rahaa ku firmalla ei oo ja sit pomo lähtee luostolle "kokoukseen". Juuh, näin meillä. Mites teillä?
Tänään on duunikamun läksiäiset. Yks ihanimmista työkavereista lopettaa ja muuttaa Kuopioon opiskelemaan. Nyyh!
Toivottavasti ens viikolla sataa kutsuja työhaastatteluihin..Mun mitta rupee olee täällä täys.
Pomo kinuu The Big Bossilta rahaa ku firmalla ei oo ja sit pomo lähtee luostolle "kokoukseen". Juuh, näin meillä. Mites teillä?

- irmelianneli
- Kitisijä
Aurinko paistaa ja mittari on nollassa. Se on kaivettava esille vissiin pipo jostain.. Tänään mä saan uuden tulostimen, kotiovelle kannettuna! Sitten mä en kyllä tiedä mitä pitää tehdä, jos se vika ei olekaan siinä laitteessa vaan yhteensopimattomuudessa Windowsin kanssa.. tjsp. En muista mitä se setä selitti, ja voiko sille ees tehdä mitään.
Äh, selittelen kun tajuan itekkin jotain.ninnithequeen kirjoitti:Georgina kirjoitti:Mulla on hevosterveydellisiä ongelmia, eikö pikkasen vituta.
Tänään on ihana ilma! Mä tahdon kirpeitä pakkaspäiviä! inhoan sellaista syysloskasadepaskaa. Tykkäisin sateesta jos saisin käpertyä sisälle kynttilänvaloon äijän kans. Ja koska se ei onnistu niin tää pakkasaurinko on must!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
- irmelianneli
- Kitisijä
Väittää pikku poikaystäväkseen mutta mikähän poka se oikein onkin?ninnithequeen kirjoitti:Hooment.
Äkkiä vaatteet niskaan ja tenava kerhoon. Toivottavasti sen pikku poikaystävä ei ole enää kipeä vaan pääsevät leikkimään yhdessä

http://www.itviikko.fi/page.php?page_id ... 242&rss=18

Pyyhin Netikettiin..