Onko elämää Kitinän jälkeen?
Meitä uhkaa maailmanloppu eli Kitinän hajoaminen bittiavaruuteen.
Siksi utelen teiltä:
Ja jos on, miten arvon Kitinäläiset aikovat sen käyttää?
EDIT: Minä aion opiskella/tehdä töitä enemmän. Sehän on muutenkin syy vähäiseen Kitinän käyttööni.
Siksi utelen teiltä:
Ja jos on, miten arvon Kitinäläiset aikovat sen käyttää?
EDIT: Minä aion opiskella/tehdä töitä enemmän. Sehän on muutenkin syy vähäiseen Kitinän käyttööni.
Viimeksi muokannut ComeBack, 29.09.2006 7:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Mä en rehellisyyden nimissä usko tekeväni mitään yhtään enempää tai vähempää vaikka Kitinä katoaiskin. Tai no, ainakaan mitään hyödyllistä. Ei tää palsta aiemminkaan oo mun hyötyaikaani syönyt, päinvastoin tarjonnut hetkisen aivolepoa että sujuu taas työt/opiskelu tehokkaammin.
Korkeintaan sitten kehittelen itselleni uuden tavan tuulettaa aivosoluani, ei se rassukka kovin pitkään jaksa turbovaihteella pyöriä yhteen menoon kuitenkaan.
EDIT:En siis pallottanut toistaiseksi mitään noista, ehkä lähimpänä totuutta olis "aion lukea enemmän", mutta ei sitten kuitenkaan. "Aion syljeskellä kattoon enemmän" olis se mun juttu.
Korkeintaan sitten kehittelen itselleni uuden tavan tuulettaa aivosoluani, ei se rassukka kovin pitkään jaksa turbovaihteella pyöriä yhteen menoon kuitenkaan.
EDIT:En siis pallottanut toistaiseksi mitään noista, ehkä lähimpänä totuutta olis "aion lukea enemmän", mutta ei sitten kuitenkaan. "Aion syljeskellä kattoon enemmän" olis se mun juttu.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vitsi, rupesin vakavissani [almost] pohtimaan, että mitä ihmettä mä sillä koneella teinkään aikasemmin. Taisin pelata pasianssia ja joskus jopa jotain hönöä nettipeliä.Vadim kirjoitti:Oliko elämää ennen Kitinää?
Onneks mä olen kuulunut No Life -klubiin jo kauan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Joo-o. On se niin, että takana on loistava tulevaisuus.
Nyt on tehty jo niin paljon tuhoa pienen ihmisen mielenterveydelle, että kyllä me ollaan hävitty tää peli.
Mitä kaikkea sinusta olisikaan tullut, kun olisit sen typerän nettipalstan selailun sijaan opiskellut, kuntoillut, hoitanut parisuhdetta, lapsiasi, töitäsi.
Niin että ranteet auki vaan.
Mennään kaikki roskikseen.
Nyt on tehty jo niin paljon tuhoa pienen ihmisen mielenterveydelle, että kyllä me ollaan hävitty tää peli.
Mitä kaikkea sinusta olisikaan tullut, kun olisit sen typerän nettipalstan selailun sijaan opiskellut, kuntoillut, hoitanut parisuhdetta, lapsiasi, töitäsi.
Niin että ranteet auki vaan.
Mennään kaikki roskikseen.
Eiku me oltiin jossain juhlissa, ne oli tosi isot. Mä kävin siinä unessa kyllä vessassa, mutta siellä ei kukaan hiplannu itteään. Me oltiin kahdestaan huoneessa ja rupateltiin niitä näitä, sä makasit sängyllä ja hinkkasit klittaas sormilla farkut jalassa. Ei siinä ollu mitään kiihottavaa, sellasta tavallista hengaamista. Parasta siinä unessa oli, että Alko oli auki ympäri vuorokauden.Geetzu kirjoitti:Pöntöllä ehkä olinhan olinko hä?? *harkitsee kiihottumista*Clay kirjoitti:Sä olit mun unessa ja hiplasit ittees.Geetzu kirjoitti:..kakkaa?
Nyt penikseni on fantastinen!
Mun unessa Ninni ja mies olivat muuttaneet mun tädin entiseen omakotitaloon. Seinät olivat tapetoineet valkoisiksi ja vaihtaneet pariin huoneeseen oven paikkaa.
Mä nyt vaan en osaa nähdä kenestäkään mitään seksiunia.
Mä nyt vaan en osaa nähdä kenestäkään mitään seksiunia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx