Miehen äidin, ystävien ja sukulaisten kera itsenäisyysjuhla, mutta viikonloppuna, kun kaikilla on töitä torstaina 7.12. Nih.Flipperix kirjoitti:Minkäs maan itsenäisyyttä ajattelitte silloin juhlia?Elppis kirjoitti:9.12. on itsepäisyysjuhlat pukuineen kaikkineenSillon ollaan molemmat varattuja.
Pikkujoulut -06, syöjäilmot
The great club outshines the individual, always and forever.
Amatöörit. Juhliminen aloitetaan 5.12. illalla, niin on itsenäisyyspäivän alkaessa jo juhlatunnelmissa. Krapulassa ei edes haittaa, ettei telkkarista tule muuta kuin linnanjuhlia ja linnanjuhlia ja linnanjuhlia på svenska.Elppis kirjoitti:Miehen äidin, ystävien ja sukulaisten kera itsenäisyysjuhla, mutta viikonloppuna, kun kaikilla on töitä torstaina 7.12. Nih.
Täh päh? siis päivä onkin nyt 2.12.? Ok, täytynee laittaa ylös uudemman kerran..
Eiku eiku..ehkäpä sitä pitäisi ruveta lukemaan näitä viestejä hieman tarkemmin..siis on Varjot ja aidot..oolrait.
Eiku eiku..ehkäpä sitä pitäisi ruveta lukemaan näitä viestejä hieman tarkemmin..siis on Varjot ja aidot..oolrait.

Viimeksi muokannut kaakki, 26.09.2006 12:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Roskapostia palstantäytteenä, anteeksi kaikille.McJanne kirjoitti:Hmph, ensin ajattelin sanoa että eikun kyttään sua, mutta toisella lukemisella heräsi ajatus että millonkas me...kaakki kirjoitti:Sä olit nopee.
[HA, HA, HA]
Jep, ei vielä milloinkaan, sano. Mutta ehkäpä sitten joinakin noista mun sekoilemista päivistä tai juhlista, jos pääsen itsekään perille, minne sitä pitikään mennä ja milloin..

Hohhoijaa, joku toinen saa kohta hoitaa järjestelyt loppuun. Eräs utarekuningatar haluaa väen väkisin pitää omat pikkujoulunsa samana päivänä, herraties minkä helvetin takia. Huomionkipeyttäkö?
Sen siitä saa, kun tahtoo olla avuksi. Edellisen vuoden kemujen järjestäjä yrittää pistää Kitykansaa kahtia. Ei paljon nappaa moinen käytös.
Sen siitä saa, kun tahtoo olla avuksi. Edellisen vuoden kemujen järjestäjä yrittää pistää Kitykansaa kahtia. Ei paljon nappaa moinen käytös.
Joo, ei paljon huvita kuitenkaan. Kohta sieltä tietysti tullaan huutamaan että "vitun tosikko, en mä ollu niinQ tosissani!"bedlam kirjoitti:Eeehaaheeeaaah! Sinnehän on vielä 2,5 kuukautta, eli voinee veikata että Kitinässä tulee piisaamaan työpäivien viihdykettä pimeneviin syyspäiviin vielä oikein roppakaupalla. Kiitos jo etukäteen.
Valitettavasti vaan mä otin tän ihan tosissani, kun tarjouduin järjestelemään asiat. Ei se tarvii kuin yhden puhelinsoiton, ni homma on kaput. Mun rahathan siinä vaan hukkaan menee.
Ainakaan toistaiseksi kukaan ilmottautuneista ei ole ollut jo näihin toisiin kemuihin ilmottautunut henkilö, vaan mielipiteensä "en osallistu" nappia painamalla ilmaissut. Että eipä tässä ketään olla kalastelemassa, ainoastaan vaihtoehtoa tarjoamassa. Ja jottei tule paha mieli, voinemme toki valita toisenkin päivämäärän.ninnithequeen kirjoitti:Huomionkipeyttäkö?
T:utareet
No kamoon, myöntänet itsekin että aika halpamaisen tempun teit, enkä helkkarissa tajua miksi. Tottakai moisesta mielipaha tulee.Patz kirjoitti:Ainakaan toistaiseksi kukaan ilmottautuneista ei ole ollut jo näihin toisiin kemuihin ilmottautunut henkilö, vaan mielipiteensä "en osallistu" nappia painamalla ilmaissut. Että eipä tässä ketään olla kalastelemassa, ainoastaan vaihtoehtoa tarjoamassa. Ja jottei tule paha mieli, voinemme toki valita toisenkin päivämäärän.ninnithequeen kirjoitti:Huomionkipeyttäkö?
Olisitko siis itse kuitenkin halunnut tänä vuonnakin nämä bileet järjestää, vaikka viime vuonna tulikin niin paljon purnaamista?
Joo. Ilkeetä läppää kuitenkin.Patz kirjoitti:En missään tapauksessa. Syytän ideasta Tixiä jonka kutsuvieraslistalle halusin hinnalla millä hyvänsä!11ninnithequeen kirjoitti:Olisitko siis itse kuitenkin halunnut tänä vuonnakin nämä bileet järjestää, vaikka viime vuonna tulikin niin paljon purnaamista?
Mie kun luulin että tässä ollaan kaikki samassa junassa koko pikkujoulu-touhussa. Tarkoitushan on että kaikilla on kivaa.
No bu-huu. Eiköhän jokainen saa juhlia valitsemallaan joukolla miten haluaa. Jos se on nyt niin nyyh ettei kaikki oo kaikkien kavereita niin voi käydä hakemassa samantien apteekista lopetuspillerin. Jos mun pitäisi valita juhlinko 20 hyvän tyypin vai 10 hyvän tyypin, 20 mitäänsanomattoman, 30 tomppelin ja 19,7 antisosiaalisen sosiopaatin kanssa, niin ei ole vaikea valinta.
Viimeksi muokannut Flipperix, 26.09.2006 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jokatapauksessa - tehkää vaan mitä haluatte. Paha maku moisesta kuitenkin jää. "Moi mä oon Patz ja mä haluun väkisinkin pitää omat pikkarit just sillon kun ne toisetkin, mihin ne luuserit menee! Mä päätän ketkä on tarpeex cool mun pileisiin!"Flipperix kirjoitti:No bu-huu. Eiköhän jokainen saa juhlia valitsemallaan joukolla miten haluaa, jos se on nyt niin nyyh ettei kaikki oo kaikkien kavereita niin voi käydä hakemassa samantien. Jos mun pitäisi valita juhlinko 20 hyvän tyypin vai 10 hyvän tyypin, 20 mitäänsanomattoman, 30 tomppelin ja 19,7 antisosiaalisen sosiopaatin kanssa, niin ei ole vaikea valita.
Minä en missään nimessä pitänyt näitä alkuperäisiä bileitä MUN bileinä, vaan KAIKKIEN bileinä. Siis ihan jokaisen Kityyn kirjoittaneen. Enhän mie toki muuta ole tehnyt kun tilat varannut. Mutta kun ei kaikille kelpaa, niin ei kelpaa

Tuota noin, oletetaan että on olemassa joukko X ihmisiä, jotka eivät missään tapauksessa halua tulla yleiseen miittiin, niin se ei ole pois sun tai kenenkään kemuista.ninnithequeen kirjoitti:Minä en missään nimessä pitänyt näitä alkuperäisiä bileitä MUN bileinä, vaan KAIKKIEN bileinä. Siis ihan jokaisen Kityyn kirjoittaneen. Enhän mie toki muuta ole tehnyt kun tilat varannut. Mutta kun ei kaikille kelpaa, niin ei kelpaa