Koska hyvinkin suuri osa Kityläisistä on enemmän tai vähemmän juåppåja, kaikilla on varmasti joku hyvä lääke krapulaan. Jaa oma konstisi meidän kanssamme.
Itse suosittelen paljon hyvää ruokaa, lekottelua, raikasta ulkoilmaa, saunaa ja siihen saunan päälle yhtä tai kahta olutta. Toimii.
Jos saa pysymään sisällä vasta puristetun appelsiinimehun, tuopillisen, niin olo paranee vartissa. Beroccakin jeesaa, magnesium ja piimäkin. Hitto en mä tiedä. Päässä nää jutut taitaa olla. Eilen auttoi 5 tunnin masturbointi ja sisäfilepiffi jäävedellä krapulan poistajaksi.
Aamupisun jälkeen hampaiden pesu, sitten lasillinen vitamiiniporetta ja särkylääke. Tunti vielä unta ja sen jälkeen rauhallinen ja raukea rakastelu (nopee tempo saa mun pään taas särkemään), jonka jälkeen yhdessä suihkuun/kylpyyn. Sit voikin jatkaa irstailua joko suihkussa, sängyssä, keittiön pöydällä...
Kid kirjoitti:Aamupisun jälkeen hampaiden pesu, sitten lasillinen vitamiiniporetta ja särkylääke. Tunti vielä unta ja sen jälkeen rauhallinen ja raukea rakastelu (nopee tempo saa mun pään taas särkemään), jonka jälkeen yhdessä suihkuun/kylpyyn. Sit voikin jatkaa irstailua joko suihkussa, sängyssä, keittiön pöydällä...
....... ja sit jengi kysyy miks mä dokaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid kirjoitti:Aamupisun jälkeen hampaiden pesu, sitten lasillinen vitamiiniporetta ja särkylääke. Tunti vielä unta ja sen jälkeen rauhallinen ja raukea rakastelu (nopee tempo saa mun pään taas särkemään), jonka jälkeen yhdessä suihkuun/kylpyyn. Sit voikin jatkaa irstailua joko suihkussa, sängyssä, keittiön pöydällä...