Makea maanantai?
Ootko mitannu kolesterolisi?silsis kirjoitti:Turrutan vitutusta mustaan kahviin. Väärin mutta inhimillistä. Unohdin mainita, että heräsin yöllä kyljeltä selälleni kääntyessäni kaameaan rintakipuun. Ilmeisesti rintalasta ilmoitti väärästä nukkuma-asennosta...tai sitten sain arpeuman sydänlihakseen - ei voi tietää.
Miten sydänfilmaus?
Todisteita kaipaa?
Mulla sentään 7.6 kolesteroli ja verenpaine 80/120, ei voi pelottaa, mullekin kävi uhoomaan yks kriminaali Sörkässä Valintatalon kassajonossa, juu penkistä 115 ja maasta 250. Lienee turpaansa saanut, niin oli huonot hampaat tai sitten oli kiven sisässä viettänyt aikaansa pilluna.
Pyyhin Netikettiin..
- RolloTomasi
- Kitisijä
- irmelianneli
- Kitisijä
Joo voihan pillujen pillu tosiaan. Huonosti nukuttu yö, aivot sekaisin kaikesta, ulkona 3 astetta 'lämmintä' ja armas aikuinen kypsä kumppanini kännissä hukannut avaimensa ja puhelimensa ja joutunut sitten hajottamaan äitinsä oven lasin sisään päästäkseen. Sunnuntaina. Työssäkäyvä aikuinen ihminen. Saatana. Niinku ei tarpeeks muutenki vituttais kaikki tää sotku. Vedän kyllä huomenna perseet.
- irmelianneli
- Kitisijä
Jep jep. Kesäloma ohi ja aamullisen terveyskeskuskäynnin jälkeen loma jatkuu sairasloman muodossa.
Olipa taas mukava soittaa pomolle.."No onpas taas mukavaa, meillä alkaa tää kampanja ja olis ollut kiva kun kaikki ois ollut paikalla. Saa nyt nähdä mitä tässä käy..Noh, yritä ny parantua." paks ja luuri kiinni. *HUOH*
Täällä mä istun himassa risti-istunnassa ja mieletön tuppo sisäreidessä. Ei pysty käyttään farkkuja ja kävely näyttää siltä, ku ois paskat housussa. Särkeekin.
Laitoin viime viikolla työhakemuksen meneen ja samalla linjalla jatkukoon tämäkin päivä...Tosin jos löytyy haettavia paikkoja, niin laitan vaikka 50.
Olipa taas mukava soittaa pomolle.."No onpas taas mukavaa, meillä alkaa tää kampanja ja olis ollut kiva kun kaikki ois ollut paikalla. Saa nyt nähdä mitä tässä käy..Noh, yritä ny parantua." paks ja luuri kiinni. *HUOH*
Täällä mä istun himassa risti-istunnassa ja mieletön tuppo sisäreidessä. Ei pysty käyttään farkkuja ja kävely näyttää siltä, ku ois paskat housussa. Särkeekin.
Laitoin viime viikolla työhakemuksen meneen ja samalla linjalla jatkukoon tämäkin päivä...Tosin jos löytyy haettavia paikkoja, niin laitan vaikka 50.
Joo, ollaanpa yhdynnässä tuosta. Kyllä mulle muutkin päivät käy näillä näppäimillä paitsi huominen ja tänään. Tänään on mun virallinen laiskottelu ja mahdollisesti siivouspäivä.irmelianneli kirjoitti:Joo gyl, mikä ettei!Georgina kirjoitti:treffit tällä viikolla ke? Avaudutaan toisillemme.irmelianneli kirjoitti: Saatana.
Paitsi ett mullon sillon krapula, mut jos sä voisit vaikka tulla tänne? Meen siskolle yöksi sillon muuten, ett pitää kattoo miten ja millon mä pääsen sieltä pois sitte.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Huomenia!
Pirteä olo hyvin nukutun yön jälkeen ja ehkä sekin auttaa asiaa, kun ei tarvitse koko viikolla mennä töihin. Lomat on sitten kivoja.
Tänään suuntaan rakkaaseen kotikaupunkiini moikkaamaan vanhempiani, paria hyvää ystävääni ja vanhoja työkavereitani.
Ja ihanaa kun saa herätä ilman kiirettä.
Pirteä olo hyvin nukutun yön jälkeen ja ehkä sekin auttaa asiaa, kun ei tarvitse koko viikolla mennä töihin. Lomat on sitten kivoja.
Tänään suuntaan rakkaaseen kotikaupunkiini moikkaamaan vanhempiani, paria hyvää ystävääni ja vanhoja työkavereitani.
Ja ihanaa kun saa herätä ilman kiirettä.
- rontti26
- Elämätön Kitisijä
Taitaa flunssaa pukata, pahus... Kurkku aika kipee ja kamalat vilunväristykset vaivaa. Ärsyttää...
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Ties kuinka mones TPK. Teriyaki Burger nautittu lounakseksi.
Ja olipas aamulla mukava tapa palata duuniin. Kytken virrat koneeseen joka oli levännyt viikon ajan käyttämättömänä, kone pyörii 10 sekuntia, sitten kuuluu PRRRÄTS ja se simahtaa. Huoneessa tuoksahti kunnon käry. Ruumiinavaus paljasti että koneen virtalähde oli sanonut sopimuksen irti. Onneksi mikään kalliimpi osa ei hajonnut.
Ja olipas aamulla mukava tapa palata duuniin. Kytken virrat koneeseen joka oli levännyt viikon ajan käyttämättömänä, kone pyörii 10 sekuntia, sitten kuuluu PRRRÄTS ja se simahtaa. Huoneessa tuoksahti kunnon käry. Ruumiinavaus paljasti että koneen virtalähde oli sanonut sopimuksen irti. Onneksi mikään kalliimpi osa ei hajonnut.