Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Hanki harrastus. Tuli mieleen tv-sarjoista jossa äijien kerho käy keilaamassa ja lähtevät jatkoille baariin kaljalle onnistuneen pelin päätteeksi. Tee joskus jotain muuta mitä ajattelit ensin tekeväsi.Bluntly kirjoitti:Millä ihmeellä sitä saisi itsensä joskus liikahtamaan baariin tai johonkin muuhun paikkaan kotonanyhjöttämisen sijaan?
Uskon, että ihminen kyllä liikahtaa, jos oikeasti kiinnostaa. Pakolla baareihin menemisessä vain siksi, että "kaikki muutkin menevät", ei välttis ole juurikaan järkeä. Tee sitä, mikä oikeasti kiinnostaa.Bluntly kirjoitti:Millä ihmeellä sitä saisi itsensä joskus liikahtamaan baariin tai johonkin muuhun paikkaan kotonanyhjöttämisen sijaan?
Eikä kukaan muu nää kotonansa uusia henkittuja lihaksiaan.Edith kirjoitti:Uskon, että ihminen kyllä liikahtaa, jos oikeasti kiinnostaa. Pakolla baareihin menemisessä vain siksi, että "kaikki muutkin menevät", ei välttis ole juurikaan järkeä. Tee sitä, mikä oikeasti kiinnostaa.Bluntly kirjoitti:Millä ihmeellä sitä saisi itsensä joskus liikahtamaan baariin tai johonkin muuhun paikkaan kotonanyhjöttämisen sijaan?
Kannattas tulla esiin?
Pyyhin Netikettiin..
yritin kirjoittaa pikkujouluketjuun superuberhot ja kuul mutta painoin nappiksesta jonku toisen toiminnon paalle. Nyt mun aan pisteet havisi kuten myos ruotsalainen oo ja kaikki. Miten saan ne takaisin apua [kysymysmerkki}
t'h'n esimerkki millaista teksti' tulee
yritin kirjoittaa pikkujouluketjuun superuberh[t ja kuul mutta painoin n'ppiksest' .... miten m' saan ne takaisin_
yritin kirjoittaa pikkujouluketjuun superuberh[t ja kuul mutta painoin n'ppiksest' .... miten m' saan ne takaisin_
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Onko Georgina sun näytön oikeassa alalaidassa "FI" tai "EN" - tekstiä? Vaihdoit vahingossa FINLAND- kielen ENGLISH-kieleen
Painamalla sitä sinistä EN- kohtaa, saat valikon josta voit vaihtaa kielen.
Jos tätä kohtaa ei koneellasi ole (eri käyttis), niin esim. Käynnistä - Asetukset - Ohjauspaneeli - ja sieltä vaihda se kieli (olikohan näppäimistö- kohdassa).

Jos tätä kohtaa ei koneellasi ole (eri käyttis), niin esim. Käynnistä - Asetukset - Ohjauspaneeli - ja sieltä vaihda se kieli (olikohan näppäimistö- kohdassa).
The great club outshines the individual, always and forever.
Paina vasen Alt + shift. Se vaihtaa suomenkielisen ja jenkkinäppiksen välillä.Georgina kirjoitti:yritin kirjoittaa pikkujouluketjuun superuberhot ja kuul mutta painoin nappiksesta jonku toisen toiminnon paalle. Nyt mun aan pisteet havisi kuten myos ruotsalainen oo ja kaikki. Miten saan ne takaisin apua [kysymysmerkki}
Tai helpommin näinak kirjoitti:Paina vasen Alt + shift. Se vaihtaa suomenkielisen ja jenkkinäppiksen välillä.Georgina kirjoitti:yritin kirjoittaa pikkujouluketjuun superuberhot ja kuul mutta painoin nappiksesta jonku toisen toiminnon paalle. Nyt mun aan pisteet havisi kuten myos ruotsalainen oo ja kaikki. Miten saan ne takaisin apua [kysymysmerkki}

Paina vasen Alt + shift. Se vaihtaa suomenkielisen ja jenkkinäppiksen välillä.[/quote]ak kirjoitti: t'h'n esimerkki millaista teksti' tulee
Kiitos! Olen mä palannut takaisin suomenkieleen

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mitä ostaa lahjaksi??? Misterin kaveri kutsui meidät heidän pikkuprinssinsä kastejuhlan rääppiäisiin. Eli kovin kovin läheisiä kamuja eivät mister ja onnellinen isä ole - mutta kavereita kuitenkin. Nuttuja, leluja tietty löytyy vaikka millasia mutta..Mä en haluis ihan tusinatavaraa viedä.
Onko ihan typerä idea ostaa semmonen kipsisetti, mihin tuore isä ja äiti vois taiteilla lapsensa jalanjäljet/kädenjäljet ja tehä itelleen/mummeille/kummeille jne. esim taulun?
Onko ihan typerä idea ostaa semmonen kipsisetti, mihin tuore isä ja äiti vois taiteilla lapsensa jalanjäljet/kädenjäljet ja tehä itelleen/mummeille/kummeille jne. esim taulun?
Aivan loistava idea. Taidan käyttää tota itsekin, nyt kun noita tuttuja joilta on tulossa jälkikasvua on 8! 1/8 tullut, vielä on 7 jäljellä tämän vuoden puolella.Kid kirjoitti:Mitä ostaa lahjaksi??? Misterin kaveri kutsui meidät heidän pikkuprinssinsä kastejuhlan rääppiäisiin. Eli kovin kovin läheisiä kamuja eivät mister ja onnellinen isä ole - mutta kavereita kuitenkin. Nuttuja, leluja tietty löytyy vaikka millasia mutta..Mä en haluis ihan tusinatavaraa viedä.
Eli ei oo typerää laittaa isukkia ja äireetä sit askartelemaan?Kid kirjoitti:kipsisetti
Ku mä ajattelin että tommosta ei välttämäti tulis ite ajatelleeks, mut mitä oon sivusta seurannut niin tommosen lahjan saajat on yleensä ollut ihan haltioissaan "voikuinkaihanalahjakuinsätämmösenootkeksiny" ja sit ovat laittaneet "taulun" kirjahyllyyn paraatipaikalle.
Mistä voi ostaa semmosta... hartsiako se on? Semmosta mitä voi käsitellä juoksevana (kuumana?) mut joka kovettuu täysin kirkkaaks ja kovaksi? Eli jos mulla on reikä jonka tahdon täyttää täysin läpinäkyvällä ja kirkkaalla aineella niin..? ja joo sen pitää olla kovaa si valmiina. Sula lasi ois rok mut ei taida onnaa...
No vaikka biltemasta.Quarter kirjoitti:Mistä voi ostaa semmosta... hartsiako se on? Semmosta mitä voi käsitellä juoksevana (kuumana?) mut joka kovettuu täysin kirkkaaks ja kovaksi? Eli jos mulla on reikä jonka tahdon täyttää täysin läpinäkyvällä ja kirkkaalla aineella niin..? ja joo sen pitää olla kovaa si valmiina. Sula lasi ois rok mut ei taida onnaa...
Ja se on 2-komponentti kamaa, ei mitään kuumaa tavaraa.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... 6015755040