Oli Rakkautta ja Anarkiassa. Muistaakseni sanoivat tulevan sitten myöhemmin ihan teatteriinkin. Ja keväällä ehkä tulis Kiki Suomeen kanssa.AarneAnkka kirjoitti:Mitä, onx toi vihdoin ilmestynyt Suomi-DVD:nä? Vai peräti tullut teattereihin?Lilo kirjoitti:Naapurini Totoro Tää vasta olikin ihQ.
Katsoin leffan
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
The Last Horror Movie
Sarjamurhaajan oma reality leffa. Vähän sukuloimista, työntekoa ja murhaamista mukavasti sekoitettuna.
Olihan se toki hiukan pöö fiilis, kun äijä tarpeeksi hoki, jotta jää katsojan viimeiseksi kauhuleffaksi ja vähintään on nurkan takana odottamassa katsojan lahtaamista kun samaan aikaan oma naapuri yritti tulla meitin ovesta sisälle *iik*
Sarjamurhaajan oma reality leffa. Vähän sukuloimista, työntekoa ja murhaamista mukavasti sekoitettuna.
Olihan se toki hiukan pöö fiilis, kun äijä tarpeeksi hoki, jotta jää katsojan viimeiseksi kauhuleffaksi ja vähintään on nurkan takana odottamassa katsojan lahtaamista kun samaan aikaan oma naapuri yritti tulla meitin ovesta sisälle *iik*
- RolloTomasi
- Kitisijä
- Viestit: 2349
- Liittynyt: 06.09.2006 7:50
- Paikkakunta: Maa
Lucky number Slevin
Ihan toimiva komediallinen jännäri(?). Epäonninen tyyppi (Josh Hartnett) joutuu sattumalta mm. kahden eri gangsterikoplan murhamieheksi. Elokuva vaikuttaa aluksi liiankin tyypilliseltä lajityyppinsä edustajalta, mutta loppuratkaisu on omaperäinen(?) ja mielestäni hyvä.
Multa meni kymmenen minuuttia tajuta, ettei näyttelijöiden oikeasti kuulu puhua ranskaksi! Olin sitten imuttanut vahingossa sammakonkielisen version, joten sillä mentiin sitten elokuvan loppuun saakka. Tekstit oli sentään suomeksi...
United 93
Mitähän tästä sanoisi? Ensinnäkin, tätä pätkää ei voi katsoa erotettuna tosimaailman asiayhteydestään, eli WTC:n lentokoneiskuista. Ihan pelkkänä lentokonekaappauksesta kertovana elokuvana tämä ei toimisi, olisi kovin tylsä pätkä katsottavaksi pelkkää teknistä toteutusta arvosteltuna. Mutta miksi pitäisikään irrottaa leffaa asiayhteyksistään? Se toimii ihan hyvin dokumentinkaltaisena kerrontana mitä tuona kyseisenä päivänä Amerikan lentoliikenteessä ja erityisesti Unitedin lennolla 93 oikein tapahtui. Kyseiseen lentoon keskittyvä osuus käsittelee lennon alusta asti, hetkistä ennen kaappausta aina onnettomaan loppuun saakka; ihmisten reaktioita kaappaukseen, erilaisia tapoja suhtautua asiaan ja pyrkimiseen tilanteen laukaisemiseen.
Ei siis elokuvana kummoinen, toimii "dokumenttina".
Ihan toimiva komediallinen jännäri(?). Epäonninen tyyppi (Josh Hartnett) joutuu sattumalta mm. kahden eri gangsterikoplan murhamieheksi. Elokuva vaikuttaa aluksi liiankin tyypilliseltä lajityyppinsä edustajalta, mutta loppuratkaisu on omaperäinen(?) ja mielestäni hyvä.
Multa meni kymmenen minuuttia tajuta, ettei näyttelijöiden oikeasti kuulu puhua ranskaksi! Olin sitten imuttanut vahingossa sammakonkielisen version, joten sillä mentiin sitten elokuvan loppuun saakka. Tekstit oli sentään suomeksi...
United 93
Mitähän tästä sanoisi? Ensinnäkin, tätä pätkää ei voi katsoa erotettuna tosimaailman asiayhteydestään, eli WTC:n lentokoneiskuista. Ihan pelkkänä lentokonekaappauksesta kertovana elokuvana tämä ei toimisi, olisi kovin tylsä pätkä katsottavaksi pelkkää teknistä toteutusta arvosteltuna. Mutta miksi pitäisikään irrottaa leffaa asiayhteyksistään? Se toimii ihan hyvin dokumentinkaltaisena kerrontana mitä tuona kyseisenä päivänä Amerikan lentoliikenteessä ja erityisesti Unitedin lennolla 93 oikein tapahtui. Kyseiseen lentoon keskittyvä osuus käsittelee lennon alusta asti, hetkistä ennen kaappausta aina onnettomaan loppuun saakka; ihmisten reaktioita kaappaukseen, erilaisia tapoja suhtautua asiaan ja pyrkimiseen tilanteen laukaisemiseen.
Ei siis elokuvana kummoinen, toimii "dokumenttina".
Ei vittu mikä riemuvoitto tämäkin sälli. Yannaran ja Nuoren daavidin kanssa samalla viivalla. Kuuluuko Mika pong ping pong kun yrität keskittyä johonkin? Nyt varmaan flippaat lopullisesti, mutta tiesitkö että olet huulillasi koskettanut äitiäsi sieltä...? Niinku syntyessä...? Mut hei älä mene nyt sanomaan mutsilles että teillä on suhde. Jotain rajaa dille.SikaMika kirjoitti:
Multa meni kymmenen minuuttia tajuta, ettei näyttelijöiden oikeasti kuulu puhua ranskaksi! Olin sitten imuttanut vahingossa sammakonkielisen version, joten sillä mentiin sitten elokuvan loppuun saakka. Tekstit oli sentään suomeksi...
Jäin ihmettelemään miten 1988 tehty leffa on vasta nyt tulossa teattereihin, mutta IMDB:n sivuilla mainitaan "2005 Disney versio". Mikä? Kokonaan uusiksi tehty versio, vai ainoastaan englanniksi päälle dubattu?Lilo kirjoitti:Oli Rakkautta ja Anarkiassa. Muistaakseni sanoivat tulevan sitten myöhemmin ihan teatteriinkin.AarneAnkka kirjoitti:Mitä, onx toi vihdoin ilmestynyt Suomi-DVD:nä? Vai peräti tullut teattereihin?Lilo kirjoitti:Naapurini Totoro Tää vasta olikin ihQ.
Joskus aikoinaan tuon näin, aika ihkupihku olikin. Leffasta oli vaikea olla pitämättä vaikka yrittäisikin. Kyllä japsit osaavat.
Hahaa!SnapaHead kirjoitti:Ei vittu mikä riemuvoitto tämäkin sälli. Yannaran ja Nuoren daavidin kanssa samalla viivalla. Kuuluuko Mika pong ping pong kun yrität keskittyä johonkin? Nyt varmaan flippaat lopullisesti, mutta tiesitkö että olet huulillasi koskettanut äitiäsi sieltä...? Niinku syntyessä...? Mut hei älä mene nyt sanomaan mutsilles että teillä on suhde. Jotain rajaa dille.SikaMika kirjoitti:
Multa meni kymmenen minuuttia tajuta, ettei näyttelijöiden oikeasti kuulu puhua ranskaksi! Olin sitten imuttanut vahingossa sammakonkielisen version, joten sillä mentiin sitten elokuvan loppuun saakka. Tekstit oli sentään suomeksi...
Oletin tämän leffan alun tapahtumien sijoittuvan Ranskaan, joten olisi ollut ihan luontevaa että tyypit olisivat länkyttäneet ännättä kotimaistaan. Ihmettelin tosin, miksi sammakko maksaa vedonlyöntinsä dollareina, mutta tässä vaiheessa oli aivan turha lähteä rikkomaan vähäisten aivosolujen muodostamaa illuusiota. Kun seuraava kohtaus oli ihan selvästi kuvattu nykissä ja ranskaa alkoivat mussuttamaan myös Hartnett ja Lucy Liu, tajusin että mua on kusetettu.
Sori, olen tyhmä.
Tuon leffa ei oikein toiminut, kun elokuvaa ei käynyt vuokraamassa videovuokraamosta, vaan sen latasi netistä.Rouva Pupu kirjoitti:The Last Horror Movie
Sarjamurhaajan oma reality leffa. Vähän sukuloimista, työntekoa ja murhaamista mukavasti sekoitettuna.
Olihan se toki hiukan pöö fiilis, kun äijä tarpeeksi hoki, jotta jää katsojan viimeiseksi kauhuleffaksi ja vähintään on nurkan takana odottamassa katsojan lahtaamista kun samaan aikaan oma naapuri yritti tulla meitin ovesta sisälle *iik*
Nojuu, kieltämättä. Naapuria saa kiittää, että hiukan säpsähti. Mut ideana tuo oli ihan oukei, tietty jos odottaa kauhua niin sitten ei varmasti oikein nappaa.millivanilli kirjoitti:Tuon leffa ei oikein toiminut, kun elokuvaa ei käynyt vuokraamassa videovuokraamosta, vaan sen latasi netistä.Rouva Pupu kirjoitti:The Last Horror Movie
Sarjamurhaajan oma reality leffa. Vähän sukuloimista, työntekoa ja murhaamista mukavasti sekoitettuna.
Olihan se toki hiukan pöö fiilis, kun äijä tarpeeksi hoki, jotta jää katsojan viimeiseksi kauhuleffaksi ja vähintään on nurkan takana odottamassa katsojan lahtaamista kun samaan aikaan oma naapuri yritti tulla meitin ovesta sisälle *iik*
-
- Kitisijä
- Viestit: 1233
- Liittynyt: 07.04.2006 0:01
Alfred Hitchcock: Revitty esirippu (Torn Curtain/ 1966)
Hitchcock on pettämätön. Kylmän sodan aikainen Itä-Saksa on ensinnäkin loistava tapahtumapaikka trillerille; mestarin taito hyväksikäyttää siihen liittyvät mahdollisuudet puolestaan mykistävä.
Leikkaus, kuvakulmat, ajoitukset, lähikuvien ja perspektiivien käyttö ja uskomattomat, nopeat leikkaukset ovat ihan omaa yli-inhimillistä Hitchcock-tasoa, ja tehostavat jännityksen maksimiin.
Mukana on myös Hitchcockille ominaista huumoria, joskaan ei ehkä ihan tarpeeksi. Elokuva on hieman liian vakava, ja siten lievällä tapaa ehkä hengetönkin - lähes jatkuva kerronnallinen ja tunnelmallinen jännite vaatisi enemmän vastapainoa. Näyttelijä Paul Newman on aina hatunnoston arvoinen, mutta parasta elokuvassa on silti odottavan ja kiihkeän välillä tasapainotteleva tiukka tunnelma. Like it!
Hitchcock on pettämätön. Kylmän sodan aikainen Itä-Saksa on ensinnäkin loistava tapahtumapaikka trillerille; mestarin taito hyväksikäyttää siihen liittyvät mahdollisuudet puolestaan mykistävä.
Leikkaus, kuvakulmat, ajoitukset, lähikuvien ja perspektiivien käyttö ja uskomattomat, nopeat leikkaukset ovat ihan omaa yli-inhimillistä Hitchcock-tasoa, ja tehostavat jännityksen maksimiin.
Mukana on myös Hitchcockille ominaista huumoria, joskaan ei ehkä ihan tarpeeksi. Elokuva on hieman liian vakava, ja siten lievällä tapaa ehkä hengetönkin - lähes jatkuva kerronnallinen ja tunnelmallinen jännite vaatisi enemmän vastapainoa. Näyttelijä Paul Newman on aina hatunnoston arvoinen, mutta parasta elokuvassa on silti odottavan ja kiihkeän välillä tasapainotteleva tiukka tunnelma. Like it!
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Kuolleitten runoilijoitten seura
Sopivaa nyyhkykamaa juuri tähän päivään. Koskettaa, aina. Tiettyyn muottiin valetut ihmiset oikealla kannustuksella päästävät irti todellisen minänsä. Valitettavasti siitä ei aina seuraa hyvää, mutta onko parempi olla ottamatta riskiä? Siinä vasta pulma. Olen ehkä liian syvällisellä tuulella tänään, mutta minusta tässä on hienojen nuorten näyttelijöitten lisäksi niin kovasti sanomaa että ihan heikottaa(voi olla myös alhainen verensokeri).
Uskaltaako elää?
Sopivaa nyyhkykamaa juuri tähän päivään. Koskettaa, aina. Tiettyyn muottiin valetut ihmiset oikealla kannustuksella päästävät irti todellisen minänsä. Valitettavasti siitä ei aina seuraa hyvää, mutta onko parempi olla ottamatta riskiä? Siinä vasta pulma. Olen ehkä liian syvällisellä tuulella tänään, mutta minusta tässä on hienojen nuorten näyttelijöitten lisäksi niin kovasti sanomaa että ihan heikottaa(voi olla myös alhainen verensokeri).
Uskaltaako elää?
Prepare for the worstest.
Katsoin lentokoneessa pari leffaa pieneltä ruudulta.
Inside Man
Varsin metka jännäri. Denzel Washington teki piristävän roolityön, ei ollutkaan semmoinen paatoksellinen kirkasotsapatsastelija kuten yleensä. Leffan lopussa oli semmoinen outo fiilis että ainakin yksi juonenkäänne olisi pitänyt vielä tulla, mutta ei sitten tullutkaan. Hmm.
****
Poseidon
Kai just sitä mitä oli odotettavissakin. Kaikki räjähtää bensatulipalloina, aikaa on 2 sekuntia mutta silti on aikaa minuutin mittaiselle "I love you, puspus" -kohtaukselle, perheenjäsenet pitävät urheasti yhtä, pelkurista tulee sankari, puolituntemattoman näyttelijän esittämä sivuhahmo kuolee ekana... tarviiko kertoa enempää? Pöhkö raina.
*
Inside Man
Varsin metka jännäri. Denzel Washington teki piristävän roolityön, ei ollutkaan semmoinen paatoksellinen kirkasotsapatsastelija kuten yleensä. Leffan lopussa oli semmoinen outo fiilis että ainakin yksi juonenkäänne olisi pitänyt vielä tulla, mutta ei sitten tullutkaan. Hmm.
****
Poseidon
Kai just sitä mitä oli odotettavissakin. Kaikki räjähtää bensatulipalloina, aikaa on 2 sekuntia mutta silti on aikaa minuutin mittaiselle "I love you, puspus" -kohtaukselle, perheenjäsenet pitävät urheasti yhtä, pelkurista tulee sankari, puolituntemattoman näyttelijän esittämä sivuhahmo kuolee ekana... tarviiko kertoa enempää? Pöhkö raina.
*
Joo katsoin minäkin DVD:ltä. Taas oli ennakko-odotukset liian korkealla. Jollain tavalla mitäänsanomaton eikä ainakaan omaperäinen pankkiryöstäpanttivankijännäri. Eräs toinen katsoja taas tykkäsi kovasti. Jännäriksi liian tylsä, toimintaleffaksi liian hidas, en tiedä mitä se sitten yritti olla. Loppuratkaisu ok. 2½ tähteä viidestä.AarneAnkka kirjoitti:Katsoin lentokoneessa pari leffaa pieneltä ruudulta.
Inside Man
Varsin metka jännäri.
The Green Mile (Vihreä Maili)
Nyyyyyh! Taisi olla kolmas katselukerta tää ja nyyhkytytti taas. NYYH! Ja se teloituskohtaus on niin järkky vielkin!
Saw
1/2
Outoa, täähän toimi toisenkin katselukerran verran vaikken olisi uskonutkaan. Ärsyttää se, että pienellä hiomisella tästä tarinasta olisi saanut väännettyä jopa pienimuotoisen klassikonkin. Mutta kun ote lipsahtaa välillä aika pahasti.
Nyyyyyh! Taisi olla kolmas katselukerta tää ja nyyhkytytti taas. NYYH! Ja se teloituskohtaus on niin järkky vielkin!
Saw
1/2
Outoa, täähän toimi toisenkin katselukerran verran vaikken olisi uskonutkaan. Ärsyttää se, että pienellä hiomisella tästä tarinasta olisi saanut väännettyä jopa pienimuotoisen klassikonkin. Mutta kun ote lipsahtaa välillä aika pahasti.
Toi on muuten kirjana vielä sikapaljon parempi. Suosittelen. Kuten kaikkia Kingejä.bedlam kirjoitti:The Green Mile (Vihreä Maili)
Nyyyyyh! Taisi olla kolmas katselukerta tää ja nyyhkytytti taas. NYYH! Ja se teloituskohtaus on niin järkky vielkin!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Tää on kyl loistava.bedlam kirjoitti:The Green Mile (Vihreä Maili)
Nyyyyyh! Taisi olla kolmas katselukerta tää ja nyyhkytytti taas. NYYH! Ja se teloituskohtaus on niin järkky vielkin!
Silent Hill
Jos tämä olisi tullut televisiosta, olisin kääntänyt kanavaa ostos-tv:n puolelle. Surkeata kohkaamista alusta asti, aloin hyvin pian odottamaan jotta kertoisivat nyt perkele mistä tässä on kyse jotta saataisiin paska kääräistyä pakettiin ja poistettua koneeltani. Reilun kahden tunnin jälkeen salaisuus selvisi, olin niin pettynyt näkemääni että aloin itkemään. Elokuva toi pintaan herkän puoleni, josta tytöt tykkäävät. No en tietenkään alkanut itkemään, vaan kiroilin ja menin nukkumaan.
Käsikirjoitus on aivan suolesta, en ymmärrä miksi tämä elokuva edes tehtiin. Kaikki tuo pimeässä meuhkaaminen ja kirkuminen ei toki jätä näyttelijöille paljon näyteltävää, mutta vitun vaisu kuva heidänkin työskentelystään jäi. Paskan myivät, älä katso.
Jos tämä olisi tullut televisiosta, olisin kääntänyt kanavaa ostos-tv:n puolelle. Surkeata kohkaamista alusta asti, aloin hyvin pian odottamaan jotta kertoisivat nyt perkele mistä tässä on kyse jotta saataisiin paska kääräistyä pakettiin ja poistettua koneeltani. Reilun kahden tunnin jälkeen salaisuus selvisi, olin niin pettynyt näkemääni että aloin itkemään. Elokuva toi pintaan herkän puoleni, josta tytöt tykkäävät. No en tietenkään alkanut itkemään, vaan kiroilin ja menin nukkumaan.
Käsikirjoitus on aivan suolesta, en ymmärrä miksi tämä elokuva edes tehtiin. Kaikki tuo pimeässä meuhkaaminen ja kirkuminen ei toki jätä näyttelijöille paljon näyteltävää, mutta vitun vaisu kuva heidänkin työskentelystään jäi. Paskan myivät, älä katso.
Edelleen loistava.bedlam kirjoitti: Bubba Ho-Tep
Bruce "Evil Dead" Campbell esittää vanhainkodissa asuvaa Elvis Presleytä, joka tutustuu samassa talossa asustavaan mustaihoiseksi värjättyyn John F Kennedyyn (Ossie Davis). Vanhusten kiusaksi tuhansia vuosia vanha muumio saapuu öisin ryöstelemään heidän sielujaan imemällä niitä ulos persreijän kautta, joten kaksikko käy yhdessä taistoon säilyttääkseen henkiriepunsa.
Yksi hauskimmista leffoista aikoihin. Campbell loistaa Elviksen roolissa ja parikin kertaa tuli kesken leffan kelattua taaksepäin, jotta sai nauraa uudelleen samalle vitsille! Okei, olin hieman väsynytkin. Todellinen feelgood-elokuva, jonka jälkeen oli mukava käydä nukkumaan. Suosittelen...kaikille!
-
- Kitisijä
- Viestit: 1233
- Liittynyt: 07.04.2006 0:01
2001: Avaruusseikkailu (2001: A Space Odyssey/ 1968)
Häkellyttävä! Aivan uskomaton teos. Kiihottavan allegorinen ja stimuloiva. Määritelmällisesti SciFi-elokuva, joskin niin järjettömän paljon muutakin. Oman tulkintani mukaan 2001: Avaruusseikkailu on kyyninen kuvaus ihmisten arvojen ja henkisyyden köyhtymisestä modernissa maailmassa. Elokuvan "lähes ihmismäisen tietoisuuden saavuttanut" tietokone HAL 9000 on siitä loistava metafora.
Päähenkilöt, astronautit Poole ja Bowman kuvataan elokuvassa lähes persoonattomina hahmoina. Jopa Poolen kuolema esitetään lakonisena ja tunnereaktioita herättämättömänä tapahtumana, samoin kuin kolmen syväjäädytetyn astronautin HAL 9000:n toimesta tapahtuvat julmat murhat. Sen sijaan itse tietokoneen kuolema kuvataan objektin näennäistä inhimillisyyttä korostaen jopa liikuttavana tapahtumana. Yhtenä esimerkkinä tuo on mielestäni loistava vertaus näennäisihanteellisen teknokratian huonosta rinnastettavuudesta inhimillisen herkkyyden olemukseen ja kehitykseen.
Elokuvasta löytyy paljon nerokkaasti ydinteemaa tukevia kohtauksia. Ulkomaalaisten teennäinen chit chat, tyttärestään vieraantuneen isän keskustelu tämän kanssa, astronautin vanhempien avaruuteen välittämät pellehermannimaisen väkinäiset syntymäpäivätoivotukset sekä astronauttien lakoninen kommunikointi ovat hienovaraisia esimerkkejä jonkinlaisesta henkisestä rappiosta sekä tyhjyydestä, jonka voi kiehtovasti nähdä rinnastuvan elokuvan alussa kuvattuihin vuosimiljoonien takaisiin apinoihin. Tässä kohtaa mieleen nousee myös elokuvan mysteeri - Maan ulkopuolisesta älyllisestä elämästä kertova monoliitti - johon yhtä lailla apinat kuin ihmisetkin reagoivat täsmälleen samalla tavoin.
Kaikkineen elokuva on hyvin monisyinen sekä mystillisen filosofinen tutkielma ihmisyyden herkistä kerroksista. Mestariteos, jonka tarjoamat mahdollisuudet älyllisesti palkitsevalle tulkinnalle ovat lähes rajattomat.
http://www.youtube.com/watch?v=3BOZjdCyKxw
Häkellyttävä! Aivan uskomaton teos. Kiihottavan allegorinen ja stimuloiva. Määritelmällisesti SciFi-elokuva, joskin niin järjettömän paljon muutakin. Oman tulkintani mukaan 2001: Avaruusseikkailu on kyyninen kuvaus ihmisten arvojen ja henkisyyden köyhtymisestä modernissa maailmassa. Elokuvan "lähes ihmismäisen tietoisuuden saavuttanut" tietokone HAL 9000 on siitä loistava metafora.
Päähenkilöt, astronautit Poole ja Bowman kuvataan elokuvassa lähes persoonattomina hahmoina. Jopa Poolen kuolema esitetään lakonisena ja tunnereaktioita herättämättömänä tapahtumana, samoin kuin kolmen syväjäädytetyn astronautin HAL 9000:n toimesta tapahtuvat julmat murhat. Sen sijaan itse tietokoneen kuolema kuvataan objektin näennäistä inhimillisyyttä korostaen jopa liikuttavana tapahtumana. Yhtenä esimerkkinä tuo on mielestäni loistava vertaus näennäisihanteellisen teknokratian huonosta rinnastettavuudesta inhimillisen herkkyyden olemukseen ja kehitykseen.
Elokuvasta löytyy paljon nerokkaasti ydinteemaa tukevia kohtauksia. Ulkomaalaisten teennäinen chit chat, tyttärestään vieraantuneen isän keskustelu tämän kanssa, astronautin vanhempien avaruuteen välittämät pellehermannimaisen väkinäiset syntymäpäivätoivotukset sekä astronauttien lakoninen kommunikointi ovat hienovaraisia esimerkkejä jonkinlaisesta henkisestä rappiosta sekä tyhjyydestä, jonka voi kiehtovasti nähdä rinnastuvan elokuvan alussa kuvattuihin vuosimiljoonien takaisiin apinoihin. Tässä kohtaa mieleen nousee myös elokuvan mysteeri - Maan ulkopuolisesta älyllisestä elämästä kertova monoliitti - johon yhtä lailla apinat kuin ihmisetkin reagoivat täsmälleen samalla tavoin.
Kaikkineen elokuva on hyvin monisyinen sekä mystillisen filosofinen tutkielma ihmisyyden herkistä kerroksista. Mestariteos, jonka tarjoamat mahdollisuudet älyllisesti palkitsevalle tulkinnalle ovat lähes rajattomat.
http://www.youtube.com/watch?v=3BOZjdCyKxw
Viimeksi muokannut -Superior-, 04.10.2006 3:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
-
- Kitisijä
- Viestit: 1233
- Liittynyt: 07.04.2006 0:01
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Match Point
Yes, found my mental home once again, dear.
Ihana, guuma ja seksikäs. Tiesin, että tulisin pitämään tästä. Miksi Woody Allen tekee niin hyviä elokuvia, ettei niitä voi boikotoida vaikka haluaisikin..
Toisaalta niissä on jotain hyvin tavanomaista, mutta silti ne säväyttävät omalla tavallaan.
Yes, found my mental home once again, dear.
Ihana, guuma ja seksikäs. Tiesin, että tulisin pitämään tästä. Miksi Woody Allen tekee niin hyviä elokuvia, ettei niitä voi boikotoida vaikka haluaisikin..
Toisaalta niissä on jotain hyvin tavanomaista, mutta silti ne säväyttävät omalla tavallaan.
Prepare for the worstest.