Tilasitko drinksun tunnollisesti puolen tunnin välein?aasi kirjoitti:Huomaamattani seurasin Supan esimerkkiä sarjasta "elämä on koe" ja löysin illalla itseni täysin itsenäisesti alkoholia tarjoavasta ravitsemusliikkeestä
LärviLautaLauantai?
-
Bliss
- irmelianneli
- Kitisijä
Joopa, joo. Tulipa eilen sitten... mm. pyllähdettyä tanssilattialla. Mikään ei varmasti voi olla kauniimpaa, ku känninen ämmä korkokengillä ja tanssilattialla. Järkyttävää.
Mut hauskaa oli.
P.S. Muistan kaiken.
Mut hauskaa oli.
P.S. Muistan kaiken.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
-
Dumari
-
Dumari
Voihan olla! Kaks tai kolme kännistä ämmää!11 Mullaki oli hauskaa ja mäkin muistan kaikenVaola kirjoitti: Mikään ei varmasti voi olla kauniimpaa, ku känninen ämmä korkokengillä ja tanssilattialla. Järkyttävää.
Mut hauskaa oli.
P.S. Muistan kaiken.
Kiitos osapuolille
Prepare for the worstest.
Tässä asiassa olen paljon luovempi ja luotan pelkkään intuitiooni.Bliss kirjoitti:Tilasitko drinksun tunnollisesti puolen tunnin välein?aasi kirjoitti:Huomaamattani seurasin Supan esimerkkiä sarjasta "elämä on koe" ja löysin illalla itseni täysin itsenäisesti alkoholia tarjoavasta ravitsemusliikkeestä
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
ninnithequeen
-
MadameDeMeloni
-
AarneAnkka
Viimeinen shoppailuilta Tokiossa takana. Söin kanansydämiä ja kananmaksoja jossain ihme kepakkoravintolassa. Kävin elektro-megalo-martissa ja kysymällä kysyin löytyisikö 240 -volttista virtaa syöviä LAN -kovalevyjä, mutta ei vaan löydy. Harmi, sillä 400Gb levy irtoaisi täällä €170:llä. Akihabarassa olisi ehkä voinut olla, mutta nyt on myöhäistä. Pitää ruveta sullomaan matkalaukkua.
Löysin Niban kamulle ihan oikeasti sukellusaiheisen paksun aikakauslehden. Koukerokielellä tietenkin. Toivottavasti hänelle on siitä ainakin kuriositeetti-iloa.
Nyt pari vitamiinipaukkua (flunssainen olo yrittää hiipiä takaisin) ja laukkua pakkaamaan.
Löysin Niban kamulle ihan oikeasti sukellusaiheisen paksun aikakauslehden. Koukerokielellä tietenkin. Toivottavasti hänelle on siitä ainakin kuriositeetti-iloa.
Nyt pari vitamiinipaukkua (flunssainen olo yrittää hiipiä takaisin) ja laukkua pakkaamaan.
-
Dumari
- irmelianneli
- Kitisijä
-
Rouva Pupu
-
Geetzu
-
-Superior-
- Kitisijä
Tuttu juttu ja pätevä tyyli, kirjoitin tuolla metodilla E:n paperit. Tietyllä tavalla olen ylpeä itsestäni, mutta enemmänkin surullinen siitä, kuinka helpoksi asiat ihmisille tehdään.Dumari kirjoitti:*5*MadameDeMeloni kirjoitti:Tai Lukio Läpi Lukematta. Tuttu juttu.
Kylläpäs väsyttääkin tänään.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
-
Geetzu
Mua taas vituttaa kun jouduin tuolla tyylillä tyytymään C:n papereihin, en voi olla miettimättä oisko lukeminen sittenkin kannattanut. Korottelemaan musta ei tietenkään ollut. Olin vähän rakastunu ja kiireinen.-Superior- kirjoitti:Tuttu juttu ja pätevä tyyli, kirjoitin tuolla metodilla E:n paperit. Tietyllä tavalla olen ylpeä itsestäni, mutta enemmänkin surullinen siitä, kuinka helpoksi asiat ihmisille tehdään.Dumari kirjoitti:*5*MadameDeMeloni kirjoitti:Tai Lukio Läpi Lukematta. Tuttu juttu.
-
MadameDeMeloni
Mä oon taas sitten miettinyt että millaisiin tuloksiin oisin päässyt lukemalla kun täysin varautumatta ylsin samalle tasolle Supan kanssa..Geetzu kirjoitti:Mua taas vituttaa kun jouduin tuolla tyylillä tyytymään C:n papereihin, en voi olla miettimättä oisko lukeminen sittenkin kannattanut. Korottelemaan musta ei tietenkään ollut. Olin vähän rakastunu ja kiireinen.-Superior- kirjoitti:Tuttu juttu ja pätevä tyyli, kirjoitin tuolla metodilla E:n paperit. Tietyllä tavalla olen ylpeä itsestäni, mutta enemmänkin surullinen siitä, kuinka helpoksi asiat ihmisille tehdään.Dumari kirjoitti:*5*
-
-Superior-
- Kitisijä
Rakastin lukiota. Ja jätin tietoisesti lukematta, koska uskoin silloin olevani poikkeuksellisen älykäs. Halusin kyllä ilman muuta menestyä, mutta ainoastaan sillä ehdolla, että se tapahtuisi oman päättelykykyni, logiikantajuni sekä keräämäni yleissivistyksen varassa. Reaalia edeltävänä iltana valmistauduin kuuntelemalla Roy Orbisonin "You Got It" -biisiä, koska uskoin sen sanomaan.MadameDeMeloni kirjoitti:Mä oon taas sitten miettinyt että millaisiin tuloksiin oisin päässyt lukemalla kun täysin varautumatta ylsin samalle tasolle Supan kanssa..
Anything you want, you got it. I just wanted.
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 18:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.