Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Näin viime yönä unta, jossa minä ja prosessi oltiin matkustamassa Blissin kanssa bussilla johonkin. Tarkoitus oli vissiinkin mennä Blissille kylään matkan jälkeen. Joku epämääräinen muistikuva on siitä, että ko. bussimatka olisi liittynyt kitinämiittiin...
B. oli siinä unessa ihan älyttömän mukava. :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

swirl kirjoitti:Miksi kaikki täällä uneksivat Lolitasta?
I´m dreamy ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

swirl kirjoitti:Miksi kaikki täällä uneksivat Lolitasta?
Aika moni muuten tosiaan tekee näin, olen myös huomannut. Lolita vaihtakoon avattarensa ylle tekstin Jokaisen unelmien nainen :]
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

swirl kirjoitti:Miksi kaikki täällä uneksivat Lolitasta?
:yo: I'm not...
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jahans, jostain syystä Kid oli unissa. Onnex ei tehty mitään tuhmaa ettei velipojan tartte olla mustis.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Näin ihan mielettömän eläväistä unta jossa olin ilmeisesti kitinän pikkujouluissa. Istuimme Elcon kanssa okran värisellä sohvalla ja juttelimme koko yön. En yhtään muista mitä mutta tulimme tosi hyvin keskenämme toimeen. Aamulla lähdimme kukin tahoillemme nukkumaan, ilmeisesti olimme hotellissa.

Jösses että ihmisen alitajunta on omituinen....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Elukka kirjoitti:
swirl kirjoitti:Miksi kaikki täällä uneksivat Lolitasta?
:yo: I'm not...
Minäkään en uneksi Lolitasta. Mutta senhän jo tiesitte - kuten senkin, kenestä uneksin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

RolloTomasi kirjoitti: kuten senkin, kenestä uneksin.
Mä en kyllä tiedä sitä. Puhut monesti uneksivasi mutta ei hajuakaan kenestä puhutaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nusailin Geetzuu viime yönä tosi huolel.
Tykkäsin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lapitii kirjoitti:Nusailin Geetzuu viime yönä tosi huolel.
Tykkäsin.
Vähän yksityiskohtii hei narttu! Kaipaan edes päiväunia! :wink:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Geetzu kirjoitti:Vähän yksityiskohtii hei narttu!
No. Sä olit aika passiivinen, siis ihqsti alistuva ja käytettävissä kaikkeen mitä keksin (ja mähän keksin!). Ja niin täydellinen et joo, kyllä multa tuli suunnilleen pelkästä sun koskettelusta ja nuolemisesta jne... Oltiin hissis ja porttikongis ja ikkunalaudal ja vaik missä... Sun mieskin oli siin tavallaan jossain lähellä läsnä, mut oltiin siltä salaa ku pelkäsin et se on mustis. Ois kyl ehkä voinu kysyy sitäkin messiin, hmm no ens kerral sit!

(Joo-o, nyt täytyy mennä suihkuun miettiin tätä tarkemmin.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Georgina kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: kuten senkin, kenestä uneksin.
Mä en kyllä tiedä sitä. Puhut monesti uneksivasi mutta ei hajuakaan kenestä puhutaan.
selaa ketjua taaksepäin?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lapitii kirjoitti:Ois kyl ehkä voinu kysyy sitäkin messiin, hmm no ens kerral sit!
Joo hei kokeillaas ens yönä vaik. Mä meen hiekkalaatikolle miettii tätä tarkemmin, jotain iloa äidinkin päivään... Thanks. ;)
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Hui kauheeta, näin eroottisesti värittynyttä unta Tiksuliinista viime yönä! :oops:
Flipperix

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

hermine kirjoitti:Hui kauheeta, näin eroottisesti värittynyttä unta Tiksuliinista viime yönä! :oops:
Toivottavasti siinä ei ollu sträppäriä? :?
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Flipperix kirjoitti:
hermine kirjoitti:Hui kauheeta, näin eroottisesti värittynyttä unta Tiksuliinista viime yönä! :oops:
Toivottavasti siinä ei ollu sträppäriä? :?
Mitä, oisko se nyt niin kauheeta...ei kyllä kumpikaan penetroinut kumpaakaan.
Flipperix

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

hermine kirjoitti:Mitä, oisko se nyt niin kauheeta...ei kyllä kumpikaan penetroinut kumpaakaan.
No hyvä, et tullut ainakaan raskaaksi!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Flipperix kirjoitti:No hyvä, et tullut ainakaan raskaaksi!
Tästähän on aikaa... Yhes unes venasin Flipperixille lasta. Sit Manala kuitenkin hurmas mut kokkaustaidoillaan (F oli jossain työkomennuksella Unkarissa) ja lopulta mentiin naikkariin. Ihan ilman seksiä. Se viel sano, ettei tartte koeajoa kun pääasia kuitenkin täs jutus on, että päihitti Flipperixin ja kärsii nyt mielellään vaipanvaihdot sun muut. Olin vähän pettyny jo ekalla naikkariviikolla kun sainkin snägäriruokaa yks ilta, mut en tiedä kestikö liitto sit.

Ja Lapitii... Yritin illalla saada päähäni ton nartun kasvoja edes mut ei, eiköhän saviclay tullu ja ottanu haltuun suuren osan uniajastani. Ei mitään seksiä! Juteltiin vaan kivoja ja saviclay teki salaattia mun miehelle ja muksulle. Ei tämmösii unii jaksa, täytyy hankkia kestokiima selibaatin avulla ja sekstata unissa.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Elukka kirjoitti:
swirl kirjoitti:Miksi kaikki täällä uneksivat Lolitasta?
:yo: I'm not...
Komento takaisin. :oops:
Viime yönä meni multakin Lolita-neitsyys. Olin L:n työparina jossain tehtaassa käyttämässä valtavaa jätemurskainta. (Siinä oli kaks semmosta isoa hammastettua telaa, joiden väliin nakeltiin kaikkea murskattavaa rojua ja samalla valvottiin, ettei kone mene jumiin.)

...on mullaki unet... :nuts:
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tuata nuin, viime yön hellät hetket tuli vietettyä Camillan kanssa :oops:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Geetzu kirjoitti:Ja Lapitii... Yritin illalla saada päähäni ton nartun kasvoja edes mut ei, eiköhän saviclay tullu ja ottanu haltuun
Ei perkele, nyt se pozzu vie mun uninaisetkin! Mur.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä pussailin männä viikolla koko yön Sutenöörin/Sinkkumatin kanssa :oops: Oli vielä niin romanttinen, että kanteli mua ympäriinsä!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toissäyönä Snapa olikin Kimi Räikkönen ja viime yönä McJanne kiskoi mua ravikärryissä.

:apuva:
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

ninnithequeen kirjoitti:Toissäyönä Snapa olikin Kimi Räikkönen ja viime yönä McJanne kiskoi mua ravikärryissä.

:apuva:
Noni, jo selvis seki miks mun hartiat ja kätöset on tuhannen pillun päreinä saatana.
Kirjoitan tätä alasti
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Toissäyönä Snapa olikin Kimi Räikkönen ja viime yönä McJanne kiskoi mua ravikärryissä.

:apuva:
Noni, jo selvis seki miks mun hartiat ja kätöset on tuhannen pillun päreinä saatana.
Kiitä onnees ettei ollu kuolaimia suussa..
Vastaa Viestiin