Tätä marzaa lukiessa tulee mieleen kolme edes etäisesti mahdollista tapahtumakulkua:
1) Sama yleispahantahtoinen kansainvälinen ryhmittymä, joka kontrolloi mm. PFB:tä, nickiä, yannaraa, OUTIa, doctrinea ja kauheanamua, on kehittänyt marza-nikin tai - mikä vielä hirvittävämpää - ohjailee tätä tahdotonta fyysistä olentoa sätkynukkenaan toimeenpannakseen katalan suunnitelmansa avittaa ulkoavaruuden pirujen invaasiota tms. maailmanpaloa
2) martza ohittaa homoudessaan jouden-zankin, mikä vaatii jo ns. megatonniluokan homoutta. Siis samaa luokkaa kuin se viitostason homo, joka iski New Orleansiin viime vuonna. Siis jätkät selkä seinää vasten kun tämän kaapin ovet räjähtävät auki!
3) Te muut ette näe marztaa vaan ainoastaan minä kykenen näkemään hänen kirjoituksensa. Portaali Helvettiin on auki minun päästäni tämän palstan kautta. En oikein tiedä, kuinka minun pitäisi menetellä tässä tilanteessa?
martza kirjoitti:Kyllä se vaatii Oikeaa Miestä, hoitaa kahta lasta YH-roolissa.
Oolsprait! Osaatko sanoa koska mullekin kasvaa kikkeli? (Et tiedän varoittaa ukkoa etukäteen...)
EDIT: Ja vastattakoon vielä nopeasti itse kysymykseenkin: En minä mitään miehistä tiedä. Jos sillä on kikkeli, niin kai se sitten mies on. *sorry, oon pahalla tuulella*
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kunnon Mies on rehellinen ja vastuuntuntoinen: huolehtii lapsistaan, kohtelee vaimoaan hyvin, ei petä, tuo (osaltaan) perheelle leivän pöytään.
Geelit ja lävistykset tai se, onko niitä vai ei, ei liity kunnonmieheyteen mitenkään, vaikka omaan makuuni miehekkäältä näyttääkin sellainen, joka ei ole liian pyntätty.
Mylwin kirjoitti:Mutta niillä on kuitenkin melkein kympin keskiarvo ja soittavat fagottia sekä poron esinahasta tehtyä selloa. Ei voi olla huono elämä.
Vaola kirjoitti:
Vie perjantaina, silloin mä olisin jopa saattanut päästäkin. *kyl-tää-taas-täst*
Hei huomenna tulee meille mun ex-jumppakanatiimiläisiä(EHKÄ) niin tule toki sinäkin! Homma on vielä hieman avoin, mutta mukaan toki mahtuu Itse menen ainakin tuulettumaan 130%. Ilmoittelen kun tiedot varmistuu.
Valitettavasti tuo vieminen ei sitten tarkoita että tarjoan kaiken, tai ylipäänsä juuri mitään Nyyttärit, siis
nowaysis kirjoitti:Hei huomenna tulee meille mun ex-jumppakanatiimiläisiä(EHKÄ) niin tule toki sinäkin! Homma on vielä hieman avoin, mutta mukaan toki mahtuu Itse menen ainakin tuulettumaan 130%. Ilmoittelen kun tiedot varmistuu.
Valitettavasti tuo vieminen ei sitten tarkoita että tarjoan kaiken, tai ylipäänsä juuri mitään Nyyttärit, siis
Umm... Sounds nice. Mulla miltei matti kukkarossa, mut ei just ihan. Count me in!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw