Onko hoikkuus poistumassa muodista?
Onpas vittuuntuneen näköinen. No kyllä muakin vituttais tommosen kuurin jälkeen.Lolita kirjoitti:Prada on varannut yksinoikeudella Suomalaismalli Suvi Koposen.
http://supermodels.nl/suvikoponen
Vähän jatkettava... Mä tykkäilen katella vaatteita kauniiden ihmisten päällä. Tuo nainen ei silmissäni väänny kauniiksi edes hymyisänä (yksi kuva sieltä gallerioista kai löytyi), ei mitenkään. Huomasin, etten kyllä huomioinut vaatteita lainkaan, eli mitähän hemmetin hyötyä näyttää (just mulle niih!) rättejään tommosten akkojen kautta? Argh.AarneAnkka kirjoitti:Onpas vittuuntuneen näköinen.
http://supermodels.nl/suvikoponen
Moni sanoo noin tyynnytelläkseen naisia joilla on lihaa luiden päällä ja kauhistelevat langanlaihoja malleja. Mutta kun kumartaa yhteen suuntaan, pyllistää toiseen suuntaan. Tuollaisesta lauseesta taas ne naiset jotka oikeasti ovat laihoja eivätkä pysty lihomaan vaikka haluaisivat, imuroivat herneen nenään.martza kirjoitti:Kyllä naiset pitää näyttää naisilta eikä langan ohuilta luurangoilta. Pitää olla lihaa sopivassa määrin vähän joka paikassa. Nykyajan mallit yököttävät minua.![]()
Sitten taas jos sanoo että "kaikki ovat kauniita ja ihania" se on leimiä ja ympäripyöreää ja naminamiällökorrektia.
Siksi en sano mitään. Paitsi että sanoin jo. Busted.

On se kai silleen håmålla tavalla nätti kummiskin. Panisin jos pyytäisi, mutta aika löysällä kullilla ja ajattelisin Chloe Vevrieriä.Geetzu kirjoitti:Tuo nainen ei silmissäni väänny kauniiksi edes hymyisänä
Niillekin on ottajansa. Narsistit tykkää mielistelijöistä ja imartelijoista.Geetzu kirjoitti:Kaikille on ottajansa... Paitsi mielistelijöille.
Ankan ja Daavidin väitteisiin siitä että laihuus myy, ne kaikista laihimmat mallithan esiintyvät catwalkilla semmoisissa luomuksissa, jotka on tarkoitettu lähinnä muotimaailman silmille. Nuo vaatteet ovat enemmänkin kallista keräilykamaa kuin puettaviksi tarkoitettu. Tavalliset vaatemallit, jotka siis mainostavat näitä jokanaisen ostamia seppälä tms. ryysyjä, ovat yleensä huomattavasti lähempänä normaalipainoa ja tietysti myös ne vaatteet on suunniteltu normaalivartaloiselle tai pyöreähkölle ihmiselle. Niitähän täytyy kiristellä teipillä ja hakaneuloilla, etteivät ne kuvauksissa roikkuisi mallien päällä (tai ikkunassa mallinukkejen). Ei kai kukaan kaupasta osta vaatetta, joka on mitoitettu aivan toisenmuotoiselle ihmiselle, vain siksi että mallin päällä se näyttää hyvältä? Että sikäli, ne päätökset tekee kyllä joku muu kuin tavallinen kuluttaja.AarneAnkka kirjoitti:Vaatesuunnittelulla, mittasuhteilla, laskuilla ja leikkauksilla voi vaikuttaa asiaan paljon. Vaatteet on nyt suunniteltu sellaisiksi, että ne näyttävät hyviltä ano-henkareiden päällä mutteivät normaalipainoisen päällä. Toisin muotoiltu puku näyttäisi hölmöltä henkarin päällä mutta upeelta normaalipainoisen päällä (katso vaikka Marilyn Monroen aikoinaan pitämiä asuja... tosin niinno, hän nyt näyttää hyvältä vaikka säkkiin puettuna. Epärealistinen ihanne).
Tämän takana ovat håmåt muotisuunnittelijat jotka tykkäävät pikkupojista, ja haluavat naistenkin näyttävän sellaisilta. Provohkolta kuulostaa, mutta ei ole täysin tuulesta temattua.
Aarnen käsitykset hyvännäköisestä pulleudesta taitaa vaatia mahaläskien änkemistä korsettiin? Olis Marilynkin varmaan nykyaikana vähän erinäköinen, jenkkikset vaan pursuisivat lantiofarkuista.
On se mun mielestä naamasta ihan nätti (tai sitten en näe meikin alle).. että voishan se olla kokemus noin laihaa nusasta.AarneAnkka kirjoitti:On se kai silleen håmålla tavalla nätti kummiskin. Panisin jos pyytäisi, mutta aika löysällä kullilla ja ajattelisin Chloe Vevrieriä.Geetzu kirjoitti:Tuo nainen ei silmissäni väänny kauniiksi edes hymyisänä
Tätä minäkin mietin. Eli muotimaailmassa tissittömyys, pyllyttömyys ja törröttävät luut myyvät.hermine kirjoitti:Ankan ja Daavidin väitteisiin siitä että laihuus myy, ne kaikista laihimmat mallithan esiintyvät catwalkilla semmoisissa luomuksissa, jotka on tarkoitettu lähinnä muotimaailman silmille. Nuo vaatteet ovat enemmänkin kallista keräilykamaa kuin puettaviksi tarkoitettu.
Nyt penikseni on fantastinen!
Hellu kirjoitti:Saanko arvata, sun muijas on läski?martza kirjoitti:Kyllä naiset pitää näyttää naisilta eikä langan ohuilta luurangoilta. Pitää olla lihaa sopivassa määrin vähän joka paikassa.
Nykyajan mallit yököttävät minua.

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 18:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Jaaha, ja mä taas tykkään katsella kauniita naisia joilla ei ole vaatteita ollenkaan. Taitaa olla joku sukupuolisidonnainen juttu.Geetzu kirjoitti:Vähän jatkettava... Mä tykkäilen katella vaatteita kauniiden ihmisten päällä.
Pitääkö muuten miesmallienkin olla niin laihoja kuin mahdollista? Siinä tuntuu kuitenkin olevan vähän enemmän variaatiota poikamaisen laihojen ja vähän harteikkaampien ja lihaksikkaampien miesten välillä. Kumpien päällä miesten vaatteet näyttävät paremmilta, hä?
-
- Kitisijä
Olisit sitten sanonut niin. Minun mielestäni löysänä roikkuva läski ei ole esteettistä. Sen olemassaololle ei ole myöskään mitään terveydellisiä perusteita ja kansantaloudellisetkin vaikutukset lienevät negatiivisia. Tämä ei toki koske vain naisia, vaan yhtä lailla miehiä, mutta miesten kohdalla en ole niin kiinnostunut esteettisistä arvoista.MadameDeMeloni kirjoitti:No voi herrajjee, anteeksi ilmaukseni. Minun mielestäni se on lähinnä esteettistä.
-
- Kitisijä
Piti ihan katsoa. Juu, laiha on, mutta miten tuosta nassusta saa muuta kuin nätin vaikka katsoisi miten päin!?ninnithequeen kirjoitti:Toi Suvi Koponen on jotain todella kuvottavaa.
Ei naamastakaan nätti.
http://supermodels.nl/ModelPics/suvikoponen/04.jpg
- KisSandra
- Kitisijä
Juu, on kyllä tuo Koponen liian laiha. Ja kasvojen erityistä kauneuttahan ei malleilta ole kovasti paljon koskaan vaadittukaan mielestäni, moni ns. huippumalli on kasvoiltaan joko jollain tapaa erikoisen näköinen tai sit ihan tavallisen nätti.
Ei tosiaan ole suotuisaa kaikkien olla tällasia sotanorsuja kuin itse olen, itsekin aika ajoin innostun tekemään asialle jotain muuttuakseni pikkusen lähemmäs normaaliutta mutta kyllä minun mielestäni normaalin naisen vartaloon nyt sen verran lihaa kuuluu, että muodot erottaa ja on mukavan tuntunen syliin rutistettaessa.
Topikkiin vastaan kuitenkin, että en jaksa uskoa, että hoikkuus menisi koskaan pois muodista. Onneksi kaikkien ei tarvitse ola niin vimosen päälle muodikkaita.
Ei tosiaan ole suotuisaa kaikkien olla tällasia sotanorsuja kuin itse olen, itsekin aika ajoin innostun tekemään asialle jotain muuttuakseni pikkusen lähemmäs normaaliutta mutta kyllä minun mielestäni normaalin naisen vartaloon nyt sen verran lihaa kuuluu, että muodot erottaa ja on mukavan tuntunen syliin rutistettaessa.
Topikkiin vastaan kuitenkin, että en jaksa uskoa, että hoikkuus menisi koskaan pois muodista. Onneksi kaikkien ei tarvitse ola niin vimosen päälle muodikkaita.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)