Mitä teet vain yksin ollessasi?
-
NuoriDaavid
Mitä teet vain yksin ollessasi?
-Puhun itseksi
-Kaivelen muniani, sitten haistelen sormiani (en kylläkään töissä ollessani, ei tarvitse huolestua!)
-Kaivelen muniani, sitten haistelen sormiani (en kylläkään töissä ollessani, ei tarvitse huolestua!)
- RolloTomasi
- Kitisijä
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Re: Mitä teet vain yksin ollessasi?
Voi apua! Nyt toi piirtyi mieleeni, enkä saa sitä pois!NuoriDaavid kirjoitti:-Kaivelen muniani, sitten haistelen sormiani (en kylläkään töissä ollessani, ei tarvitse huolestua!)
Ja itse kysymykseen jota tässä mietinkin pitkän tovin...
Itsekseni taidan lähinnä
- puuhastella lelujeni kanssa
- piereskellä estottomasti ja analysoida erilaisia hajuvivahteita
- nypin karvojani erinäisistä paikoista
Nääh... vidut, kyllä noita joskus seurassakin tulee tehtyä, mutta useimmiten yksinään.
-
ninnithequeen
NAUTIN!
Ja olen netissä, kuuntelen haluamaani musiikkia...ja kaipaan miestäni ja lastani
Olen nytkin yksin, Nuutin luona täällä Espoossa. Ja siis ihan totaalisen yksin, täällä ei ole eläimiäkään. Nautin kyllä, ja polttelen tupakkia sisällä
Tääl ei näy enää Canal plussa, joten joudun tyytymään teihin ja hevos-palstan terrorisointiin.
Ja olen netissä, kuuntelen haluamaani musiikkia...ja kaipaan miestäni ja lastani
Olen nytkin yksin, Nuutin luona täällä Espoossa. Ja siis ihan totaalisen yksin, täällä ei ole eläimiäkään. Nautin kyllä, ja polttelen tupakkia sisällä
Tääl ei näy enää Canal plussa, joten joudun tyytymään teihin ja hevos-palstan terrorisointiin.
-
-Superior-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
-
CandyMan
-
hermine
-
ninnithequeen
-
Kid
Sulla on kyllä muutenkin välillä aika supee toi ajatusmaailma.ninnithequeen kirjoitti:Mä en vieläkään käsitä, miten joku voi sellaista käyttää.hermine kirjoitti:No kuukautiskuppia en muista tyhjentäneeni kenenkään muun läsnäollessa.
Revittää reikäänsä jonkun puisen kupin koska se on ekologista? Hyi hitto sanon vaan.
-
hermine
Ninnillä taitaa olla känkkäränkkäpäivä tänään? Tota se kuppi on silikonia. Eikä levitä paikkoja vaan päinvastoin lantionpohjan lihakset pitävät kupin paikallaan ja saavat samalla harjoitusta. Et oo varmaan ikinä kokeillut, nimittäin en ketään tiedä, joka opittuaan käyttämään kuukuppia olisi palannut enää takaisin normaaleihin kertakäyttösiteisiin tai tamponeihin, on se sen verran mukavampi. Ekologisuus on vaan lisäplussa. En itsekään oikein uskonut ennenkuin kokeilin, että se voisi toimia - mut onneksi kokeilin!ninnithequeen kirjoitti:Mä en vieläkään käsitä, miten joku voi sellaista käyttää.hermine kirjoitti:No kuukautiskuppia en muista tyhjentäneeni kenenkään muun läsnäollessa.
Revittää reikäänsä jonkun puisen kupin koska se on ekologista? Hyi hitto sanon vaan.
-
ninnithequeen
No ne, mitkä nyt sattuu olemaan jalassa .. pitkälahkeisemmat eivät meinaa oikein mahtua pakaroiden väliin.ninnithequeen kirjoitti:Ja vielä NE alushousut?Mylwin kirjoitti:Tanssahtelen koomisesti hipsutellen diskomusiikin tahtiin alushousut pyllyvakoon vedettyinä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005