Tuleeko kaikki Keikauksen Karvaiset Kääpiötkin mukaan parittautumisrituaaleihin?urpiainen kirjoitti:Minäkin haluan osallistua! Täten paritan itseni ... ja Keikauksellekin..
Parita itseäsi ja muita kitisijöitä
- SaintJuanPylly
- Kitinä paheena
Nyt naurattaa!urpiainen kirjoitti:Minäkin haluan osallistua! Täten paritan itseni valloittaville palstaihastuksilleni Aito_Johannalle, Edithille ja Zebille - aakkosjärjestyksessä, kuten anaaliselle luonteelleni sopii. Tai oikeastaan, paritan nyt sitten samaan hintaan itseni vielä ihanille EveryWomanille, Herminelle ja Keikauksellekin. Helkkari, kun vauhtiin kerran päästiin - ja kun tuskin virtuaalimaailmassa tällaisilla pikkuseikoilla on niin väliä - niin ylitetään nyt sitten sukupuolirajatkin, ja otetaan kimppaan mukaan vielä ainakin Vadim ja miksei Rollokin. Niin ja tietty Lilo ja Suvinen! On siinä e-orgiat - ja aika liberaali parittamistulkinta!
Kikkelis kokkelis.
Oho, tällainenkin topikki täällä!
Piru, mä voisin naittaa (ja katsoa!) vaikka kenet.
Ensimmäisenä tulee tosin mieleen Yönmustaritari hieman huppelissa, ja Edith. Ja nää jutut mä haluaisin kuulla, varsinkin jos puhutaan sytytystulpista.
silsis, kasvas vähän pituutta, niin naitan sut Lolitalle. Saatte leikkiä käsiraudoilla ja nauraa mulle yhdessä
Ja eiks silsis ollut kissaihminen? Rrraauh! (älkää kysykö mistä ja miksi muistan)
Itseäni en voi parittaa kun ei wörkkis, olis ihan turhaa.
(Kiitos DUMIS, kun mainitsit mut kerran näissä 20+ - sivussa. Olen edes ihan vähän tärkee
)
Piru, mä voisin naittaa (ja katsoa!) vaikka kenet.
Ensimmäisenä tulee tosin mieleen Yönmustaritari hieman huppelissa, ja Edith. Ja nää jutut mä haluaisin kuulla, varsinkin jos puhutaan sytytystulpista.
silsis, kasvas vähän pituutta, niin naitan sut Lolitalle. Saatte leikkiä käsiraudoilla ja nauraa mulle yhdessä

Itseäni en voi parittaa kun ei wörkkis, olis ihan turhaa.
(Kiitos DUMIS, kun mainitsit mut kerran näissä 20+ - sivussa. Olen edes ihan vähän tärkee

The great club outshines the individual, always and forever.
- Stadinarska
- Kitisijä
Olisiko teillä ymmärrystä kuka naaraspuolinen reikämunkki voisi saada itselleen lemmikiksi ja lemmityksi aidon mukavan Stadinarskan?Ymmärrän ja tiedän itse, että kaikille Arska olisi todellakin hyväksi, mutta kenet Arskan kannattaa ottaa ja viedä onneen, suit sait sukkelaan?
Jos tietokoneiden muistit vain selviävät, tähän saa kirjoittaa hakukirjeitä ansiottomuusluetteloineen ja kengännumeroineen.
SA
Jos tietokoneiden muistit vain selviävät, tähän saa kirjoittaa hakukirjeitä ansiottomuusluetteloineen ja kengännumeroineen.
SA